Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie koledzy, z racji tego że powoli przymierzam się do zakupy e46 320d chciałem zapytać o te 2 egzemplarze, co o nich sądzicie. Po oba auta dzwoniłem i z opowieści w obu wydaje się być wszystko ok, w srebrnej do wyamiany maska i świece żarowe tak poweidział sprzedający, w grafitowej wszystko jest porobione, amory, zawias i oleje oraz filtry...Co do ceny to ze srebrnej powiedział że zejdzie tylko na paliwo, a w grafitowej że niewiele ale to do dogadania się na miejscu, po obie mam ok 350 - 450km...Zgóry dzięki za opinie i sokole oko:) Obie mają książki serwisowe, jednak grafitowa ma tylko jeden kluczyk.....Kto sie orientuje jaki koszt dorobienia kluczyka w ASO?...

 

http://moto.allegro.pl/bmw-e46-touring-diesel-320d-super-stan-ksiazka-ser-i2077842037.html

 

http://otomoto.pl/bmw-320-szara-skora-navi-szaro-zloty-C22770776.html

Opublikowano

Oba ładne, normalne, dobrze rokują patrząc po fotach. Ale sam wiesz przecież co dalej ;)

 

Kluczyk - nie ma sensu dorabiać w ASO bo to drożyzna. Kup na Allegro surówkę, czyli nowy nierzeźbiony kluczyk z elektroniką (transponder + pilot) za 200 zł. Zleć wyrzeźbienie grotu i zakodowanie kluczyka w praktycznie każdym zakładzie dorabiającym klucze za ok 200 zł, może 250 zł, i sprawa załatwiona. Przerabiałem to właśnie ;)

 

A, jak ma 1 kluczyk to b możliwe, że jest jednak kupiona z ubezpieczalni - tam zazwyczaj nie bawią się w kompletowanie kluczyków itd.

 

Co do porobienia wszystkiego - czyli zawias, amory, oleje itd. - to jakby to policzyć nawet budżetowo to wychodzi lekko leciutko 2 kloce. Zakładając, że kolo wlał Lotosa 10W40, filtry marki "Filtr", a zawias robił wymieniając sworznie i regenerując amorki. Samo zrobienie przednich wahaczy z tulejami + gumy i pierdółki, to ok 1500 zł na dobrych częściach. A do tego jegszcze amorki. A to tylko przód ;) Dobra oliwa i zestaw filtrów to masz lekko 350-400 zł do diesla. No chyba, że facet to robił sobie przez cały okres użytkowania. Ja bym jednak poprosił na to fakturki.

Opublikowano
Obaj mają na wszystkie wymiany i kwity faktury, jednak srebrna była serwisowana tlko i wyłącznie w ASO.
Opublikowano
Tą srebrną sam się interesowałem. Serwisowane wyłącznie w bmw- myślę że 6 wpisów w KS w aso przez 6 lat to niewiele....auto średnio zadbane z fotek....
Opublikowano

Jedno i drugie wygląda na warte oglądnięcią.

Może światło dziwnie pada, ale czy grafitowa nie ma na nowo obszywanej kiery? nic nie zarzucam, tak mi sie tylko rzucilo w oczy :) moge sie mylic.

 

 

co do kluczyka - miałem taką sama sytuacje. I najtaniej dorobic kluczyk bylo wlasnie w ASO... zadzwon i spytaj :). Wiem, że z pilotem wychodzilo drozej, ale za zwykly kluczyk bez pilota (otwieranie+odpalanie) zapłaciłem mniej niż wołali okoliczni rzemieślnicy :)

 

 

powodzenia w zakupie! e46 to swietne auta! ;-)

Opublikowano
No nic moze sie jutro wybiore po grafitowa....chociaz chetnie bym tez obejrzal i srebrna....jak uda mi sie wygospodarpwac jutro cza zdam relacje:)
Opublikowano
Hmmm no wygląa na 1 seriws na rok....Trzeba pomyślec:)

 

1 serwis w ASO na rok przy przebiegu 230 tys km to nie tragedia.

Jest tez mozliwosc ze wieksze przeglady gosciu robil w ASO, a np. olej i filtry zmienial gdzie indziej, w malym niezaleznym warsztacie. Troche osob tak robi.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

witam

grafitowej dobrze sie przyjrzyj

przebieg jak na auto z niemiec nie za duży

przodek ładny może malowanko było :?:

prawa lampa złudzenie zaparowanej

Opublikowano
witam

grafitowej dobrze sie przyjrzyj

przebieg jak na auto z niemiec nie za duży

przodek ładny może malowanko było :?:

prawa lampa złudzenie zaparowanej

 

 

Auto obejrze z kolegą mechanikiem oraz blachaczem, jednak chciałbym też pojechać później do ASO na sprawdzenie auta, żeby dali kwit co do zrobienia i co było robione..Lampy są ok bynajmniej z dodatkowych zdjęć które dosłał mi sprzedawca...Podobno wczesniej Beemką latała Niemka...

Opublikowano
A co to ma do rzeczy, że latała Niemka? Zapytaj jeszcze czy na pewno była stara :mrgreen: ważne jest żeby miała minimum 90 lat. Do tego wieku jest gwarantowany idealny stan techniczny samochodu. Młodsze Niemki i Niemcy już tego nie gwarantują. :D Przepraszam za odrobinę ironii, ale nie mogę się powstrzymać :norty:
Opublikowano
A co to ma do rzeczy, że latała Niemka? Zapytaj jeszcze czy na pewno była stara :mrgreen: ważne jest żeby miała minimum 90 lat. Do tego wieku jest gwarantowany idealny stan techniczny samochodu. Młodsze Niemki i Niemcy już tego nie gwarantują. :D Przepraszam za odrobinę ironii, ale nie mogę się powstrzymać :norty:

 

 

Stary wyluzuj porty i nie spinaj sie tak, przekazuje tylko to co mi powiedział właściciel - nic wiecej. A z drugiej strony skad wiesz...może właśnie jeździła faktyczna Niemka i to jakaś dobra [BAD] 25 lat:D heheheh

 

Pozdro:)

Opublikowano
A co to ma do rzeczy, że latała Niemka? Zapytaj jeszcze czy na pewno była stara :mrgreen: ważne jest żeby miała minimum 90 lat. Do tego wieku jest gwarantowany idealny stan techniczny samochodu. Młodsze Niemki i Niemcy już tego nie gwarantują. :D Przepraszam za odrobinę ironii, ale nie mogę się powstrzymać :norty:

 

 

Stary wyluzuj porty i nie spinaj sie tak, przekazuje tylko to co mi powiedział właściciel - nic wiecej. A z drugiej strony skad wiesz...może właśnie jeździła faktyczna Niemka i to jakaś dobra [bAD] 25 lat:D heheheh

 

Pozdro:)

Nie potrafisz czytać że było to ironiczne? Nie zauważyłeś ikonek. Zrób to samo co mi proponujesz :mrgreen:

Opublikowano

Witam

 

Matias-e90 już po oględzinach grafitowej?

 

Przeglądając fotki z ogłoszenia:

 

- przedni zderzak minimalnie odstaje z lewej strony ;

- spasowanie przednich błotników

lewy -> szczelina między błotnikiem a drzwiami

prawy -> szczelina między progiem a błotnikiem oraz linia bocznych listew

- tylna klapa różnica w szczelinach z lewej i prawej strony na dole bardzo wyraźna;

- odległości między tylnymi światłami a klapą są niepokojąco małe;

- trochę dziwne, że lewy kielich "błyszczy się jak psu ......" :mrgreen: ;

- prawy przedni reflektor jak to wcześniej zauważył bolo73 jest zaparowany, a przecież auto jest niby garażowane ............( z miesiąc temu w swojej 320d miałem sytuacje że zaparowały mi obydwa reflektory mimo że wszystko w nich na piątkę :mrgreen: gdy pogoda w Lubuskim była bardzo deszczowa a w godzinach wieczornych temp była bliska zeru ALE autko stoi pod chmurką :| );

- prawa śruba podtrzymująca chłodnicę od góry słabiej wkręcona;

- przy łapaczu powietrza Ktoś pomylił :mrgreen: zaczepy/zatrzaski mocujące bo ten po prawej stronie autka jest ok ale ten po lewej to powinien mocować żaluzję za chłodnicą przy zbiorniczku wyrównawczym.

 

Zdaję sobie sprawę, że trochę się czepiam :roll: o szczelinki/odległości ale przecież Omawiamy jedną z najdroższych 320d na allegro....., wydaje mi się, że można mieć większe wymagania :) .

 

- gdyby takie czyste autko czeka na mnie na oględziny :) to na wstępie bym był bardzo zadowolony :) ;

- wyposażenie/wnętrze to taka wisienka na torcie :) bo wersje "Spezial Edition Exklusive" nie są popularne ........... :wink: ;

- jak w autku widzę sportowe fotele mi się oczka świecą :norty: (trochę się w takich nasiedziałem i z wielką chęcią do swojej bumki bym wstawił);

- wnętrze wygląda ok (boczek kierowcy minimalnie jest już pozadzierany).

 

Powodzenia przy ewentualnych oględzinach.

Opublikowano
dzięki wielkie za bardzo profesjonalną opinię, jednak nie byłem jej oglądać ze względu na to iż potencjalny chętny na moje e60 poprostu zrobił mnie w ....no wiecie:) powiedział ze za 4 tys więcej bedzie miał 2 lata młodszą w xd-ku:) no więc mówie jak Pan sobie życzy;) dlatego chwilowo czekam aż ktoś chętny zainteresuje się moją e60, wiem że jest martwy sezon, ale może akurat ktoś bedzie zainteresowany:) Grafitową i tak bym chętnie pojechał obejrzeć z racji tego, że nie wygląda źle oczywiście elementy które wymieniłeś sprawdze osobiście z potrójną uwagą:) dzięki jeszcze raz:) pozdrawiam.
Opublikowano

Nie wiem w jakim stanie itd. jest Twoje e60, ale skoro za 4 tyś więcej można mieć już xd dwa lata młodsze to życzę powodzenia nowemu klientowi "cztero-łapa" przy raczej pewnych wizytach u Panów Mechaników :).

 

Rzeczy które wymieniłem nie dyskwalifikują autka, przecież w fabryce również poszczególne elementy "demontowalne" mogą być trochę gorzej spasowane, ale potencjalny klient zawsze ma trochę klapki na oczach :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.