Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie jak wam się sprawują bmw pod względem odpalania 530d na mrozie -20 . Mój na mrozie po 2 dniach stania w blaszaku średnio odpala ale odpala gaśnie wyświetlacz i kasuje date . U mnie na takim mrozie bardzo szybko gaśnie kontrolka podgrzania świec. Jak tam u was wygląda odpalanie

POZDRAWIAM

Opublikowano
kolego umnie wcale się nie zaświeca kontrolka od świec ale dzisiaj przy -22 ładnie zapalił ale odrazu zgasł ale przy drugim odpalaniu po 2 sekundach już na chwile zaświeciła się kontrolka.
Opublikowano

Przy ponad -20 po 2 dniach stania pod chmurką zapalił od tyku. Kontrolki świec jeszcze nie widziałem. Kręci ładnie, choć kasuje mi się zegarek i data?!

Nie miałem jednak serca, zdjąłem boks dachowy i już może stać w ciepłym garażu. :-)

 

Tapnięte SGS II

Opublikowano
U mnie -25 (tyle bylo najwiecej) odpalil z pierwszego strzalu chwile pobujalo silnikiem i ok.Dodam ze mam walniety modul swiec i zadna nie grzeje :D modul kupiony lezy ale nie ma czasu zmienic;P
Opublikowano
U mnie również pali na dotyk ale kilka sekund trzęsie silnikiem swiece wymienione moduł ok i nie wiem od czego zacząć może koledzy jakieś sugestie z waszej strony
Opublikowano
Witajcie, moja 530d ostatnio biedna stała 3 dni na mrozie gdzie temp spadła do ok -26... odpaliłem ja rano bez problemu jednak tak jak u kolegów wyżej chwilkę potrząsło autem..Ja okładam akumulator jeszcze taką geowłókniną mysle że to cos daje....:)
Opublikowano
Witam. U mnie pali bez problemu z tym, że grzeje świece 2 razy przed odpaleniem. W blaszaku wczoraj - 18.

kolego a w jaki ty sposób grzejesz te świece chyba ze nie masz odpalania start stop :D

Opublikowano

po 2 dniach stania odpaliła bez problemu, słychać było ,że rozrusznik ma ciężej niż zwykle ale odpaliła i chodziła równo.

Dodam ,że akumulator nie pierwszej młodości i nie z górnej półki - Kager (z takim kupiłem auto) kilka razy go doładowywałem np po tym jak przycisk w tylnej klapie świrował i wybudzał całą noc auto.

Co do kontrolki świec to też jej nie widzę mimo takich mrozów - widziałem ja raptem kilka razy w przeciągu ponad 2,5 roku jak mam to auto - ja myślę ,że świece grzeją się już w momencie otwarcia auta jak jest taka potrzeba i dlatego zanim włożymy kluczyk i wciśniemy start to już są podgrzane. Myślę tak dlatego bo kiedyś w poprzednią zimę otwarłem auto wsiadłem do środka i zadzwonił mi telefon odebrałem i w toku rozmowy zapomniałem uruchomić silnik po ok 10 minutach wcisnąłem start i zobaczyłem ikonkę grzania świec przez może sekundę może pół :idea:

Opublikowano

witam,ja wczoraj wsadzilem nowy aku(orginal),temp sa do jakis -20°C wiec zero problemow

swieczki na chwilke sie zapalaja i startuje od dotkniecia mozna powiedziec

taka moc ze na rozruszniku moge jezdzic :D

ze starym byly problemy i prawie codziennie pozyczalem pradu od innych

moj stary aku odszedl na emeryturke(byl od nowosci wiec mial juz prawo)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po dwoch dniach nie uzytkowania przy -18 pali od strzala,tylko rozrusznik jakby ciezej kreci.Dzis z ciekawosci wlaczylem w ukrytym menu ladowanie akumulatora,a tam 15,1v :shock: .Czy to jest nie za wysokie napiecie ladowania alternatora :?:
Opublikowano
mój po 10 dniach stania na mrozie -25- -30 odpalenia co 2-3 dzień na 5 min. zapalał bez problemu. Mój błąd bo powinienem go dłużej potrzymać jak już zapaliłem a nie gasić po 5 min. Któregoś zapaliłem dnia pochodził ze 20 min. wyłączyłem silnik próbowałem go odpalić jeszcze raz i lipa nie dał rady. Całkowicie się rozładował, podładowałem akumulator i jest git. Niestety musiałem go wyjąć do ładowania i teraz błędy do skasowania zostały :duh:
Opublikowano
u mnie panowie co prawda 2.5 stal 4 dni na powietrzu odpalil bez problemu:) na poczatku nie rowno pracowal po minucie bylo juz ok:)
Opublikowano
Szwagier ma 530d e39, w grudniu ładował aku cały dzień i obecnie nie ma problemów z zapuszczeniem motorowni, jedynie 1,2s dłużej musi kręcić rozrusznikiem. Auto nocuje pod chmurką. Natomiast moi sąsiedzi mają odpowiednio a4 1.9tdi 2004r i a6 2000r 2.5tdi, parkowane pod chmurką to przychodzili do mnie po prostownik bo furacze umarły.
Opublikowano
koledzy mam problem wróciłem dzisiaj z gór i pierwszy raz stał mi bemka pod chmurka i przy -15 samochód mi palił i po 3 sekundach gasił i tak 8 razy i przez 5 dni to samo co to może być i przed wyjazdem zatankowałem paliwo arctic ono jest trochę suchsze .Czy mogły wtryski pójść?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koledzy mam problem wróciłem dzisiaj z gór i pierwszy raz stał mi bemka pod chmurka i przy -15 samochód mi palił i po 3 sekundach gasił i tak 8 razy i przez 5 dni to samo co to może być i przed wyjazdem zatankowałem paliwo arctic ono jest trochę suchsze .Czy mogły wtryski pójść?

 

Podepnij kompa, jeśli będą błędy świec żarowych to na 90% masz zepsuty moduł (sterownik) świeczek (częsta usterka w BMW).

 

Ps. A tu można zobaczyć jak odpala silnik CR na mrozie który ma uszkodzony sterownik świec żarowych:

Opublikowano
to umnie przy -20 pali na dotyk i gaśnie po 3 sekundach i tak od 5 do 10 razy i za każdym razem grzeje świece,ale 20tys temu wymieniałem filtr paliwa więc może to być filterek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.