Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jesli wystarczy ci odpalanie o ustalonej porze lub z przycisku to wystarczy przeprogramować. Uruchamianie z pilota wymaga dołożenia modułu.

 

Pilota nie mam więc coś nie tak..

Wieczorem napiszę co dołożyli.

 

Kolego miałes automatyczna klime od poczatku, czy manualną?

 

Od początku miałem klimatronika (w garażu mam stary i wąż od chłodzenia który wymienili więc coś nadal nie tak...)

Równocześnie mi zakładali alarm (wymienili lusterko, zlikwidowali schowek na okulary) ale to moim zdaniem nie miało wpływu na webasto.

Opublikowano
Ja przeprogramowałem sobie sam w 20min w/g instrukcji z forum, uruchomienie nastepuje albo poprzez taimer lub z przycisku i działa.
Opublikowano
Musiałeś mieć manualną klimatyzację bo zamontowali klimatronika.Zawory mam ale troszke inne.

Nie miałem manualnej (mam poprzedni panel klimatronika i chyba nie wystarczy wymienić samego panelu aby mieć klimatronic....)

Ja też miałem inny zawór i chyba dlatego go wymienili (może to ma związek z obiegami płynu chłodzącego).??????????????

Opublikowano
Możliwe że tak jest. Jak odpalisz webasto na postoju to grzeje środek czy środek i silnik. Moje grzeje środek i silnik.
Opublikowano

Grzeje środek i silnik.

Po 15-20 minutach temperatura jest poza niebieskim polem a jak odpalę na chwilę spada i szybko dochodzi do 90 stopni (czas nie zależy od temp. zewnętrznej).

 

Tak naprawdę to raczej nie ma możliwości aby grzało sam silnik lub sam środek ponieważ jest jeden obieg płynu (duży lub mały).

Opublikowano
Grzeje środek i silnik.

Po 15-20 minutach temperatura jest poza niebieskim polem a jak odpalę na chwilę spada i szybko dochodzi do 90 stopni (czas nie zależy od temp. zewnętrznej).

 

Tak naprawdę to raczej nie ma możliwości aby grzało sam silnik lub sam środek ponieważ jest jeden obieg płynu (duży lub mały).

Witam

Niestety ale w E 60 jest tak że webasto grzeje sam środek gdyż jest pod nadkolem zawór który odcina duży obieg a jak dopiero uruchomisz silnik dogrzewa środek plus silnik.Pozdrawiam

Opublikowano
Zawsze myślałem że ideą webasto jest dogrzanie głównie silnika a potem środka kabiny (mam webasto w volvo i lanci i tam tak to działa)
Opublikowano
Zawsze myślałem że ideą webasto jest dogrzanie głównie silnika a potem środka kabiny (mam webasto w volvo i lanci i tam tak to działa)

I we wszystkich bmw poza E60,ale musze to przerobić bo bardziej mi zależy aby silnik był ogrzany :)

Opublikowano
Więc na fakturze mam to co wymienili/dołożyli:

- webasto 64 50 0 302 560 http://www.ebay.co.uk/itm/ORIGINAL-BMW-X5-E53-independent-HEATER-Installation-kit-64500302560-/280804701182

- panel 64 11 6 972 164 (nie wiem jaki miałem ale sprawdzę przy okazji)

kolego paul1941 możesz zobaczyć czy masz u siebie taki zawór co jest na zdjęciu ? (ja go nie miałem)

Serwis jest jednak od tego, by dobre części wymienić na nowe i zedrzeć z klienta kasę, a później wcisnąć kit że tak musiało być i tyle. Interes w ruchu, ruch w interesie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.