Skocz do zawartości

[ E60 523i ] ( N52) Elektryczna pompa wody szaleje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie wiemy dokładnie ile czynników jest branych pod uwagę w procesie ustalania wydajności pompy, może podczas kręcenia tego filmu było włączone ogrzewanie? Dlatego nie można się tym za mocno sugerować. Fakt jest taki że zachowania które opisujesz wydają się zupełnie normalne.
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie chcę za wszelką cenę doszukiwać sie problemu lecz te węże są napompowane az za bardzo. Narazie szukam usterki w źle funkcjonującym układzie chłodzenia ale jeżeli taka temp jest ok. To coś czuję że uszczelka głowicy do wymiany na początek.

Po odpowietrzeniu, przejadę powiedzmy 100km i jest spoko węże są twardsze ale nie jak kamień ale po dwóch dniach wracają balony.

Opublikowano
Zrób test na CO2. Gdy ciśnienie jest za wysokie powinien zadziałać zawór bezpieczeństwa w korku zbiorniczka wyrównawczego, otwiera się przy dwóch BAR'ach
Opublikowano

Pompa wody działa w kilku trybach:

112 - tryb ECO

105 - tryb normalny

95 - tryb wysokiej wydajności

80 - tryb HIGH

gdzieś kiedyś znalazłem takie informacje.

Opublikowano

Przy 112 stopniach jest eco?

Przy 112 chyba max obroty bo 115 st chyba żółte ostrzeżenie wywala.

Powiem tak, wierzyć mi sie nie chce ze silnik ma 90 st a w zbiorniczku ledwo co leci z przelewu .

Podjadę gdzieś gdzie operują inpą i zobaczę jak to wygląda.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam wszystkich,


Tak piszę żeby zaczerpnąć pewnych informacji. Jaka jest mniej więcej żywotność elektrycznej pompy wody? jest jakaś reguła czy raczej nie i siada przy różnym przebiegu?

Zastanawiam się nad tym, ponieważ mój pojazd ma przejechane 295 tyś potwierdzone wszystkimi możliwymi źródłami i nie wiem czy to może być już graniczny przebieg tej pompy i szykować się na wymianę czy polata jeszcze trochę. Obejrzałem ją od spodu i nie wygląda jakby była montowana "wczoraj" jest raczej od początku produkcji samochodu. Chciałbym uniknąć niespodzianki na trasie, a też nie chce wymieniać czegoś co potrafi pokonać powiedzmy 500 tyś. :P. Jak to było, jest u was z tą pompą? Przy jakim przebiegu Wam siadła, bądź siada i czy zanim siądzie daje jakieś wcześniejsze oznaki że to już jej koniec.

Opublikowano
Moja pompa siadła nagle, przy przebiegu około 180k. Po prostu zaczął pojawiać się komunikat o możliwym przegrzaniu. Uszkodzenie polegało na zerwaniu się jednego w połączeń pomiędzy elektroniką sterującą a uzwojeniem silnika(takie srebrne druciki w żelu). Mechanicznie wszystko z samą pompą ok, nawet używałem tej pompy z modelarskim regulatorem obrotów do przepompowywania wody z basenu:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.