Skocz do zawartości

E87 Ksenony


multilab

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

temat albo ci zamkna ale poleci :P to tak na wstepie :)

 

w swojej a3 tez taki objaw mialem :) okazalo sie ze palnik byl na wykonczeniu :) dwa dni pozniej juz calkowicie nie swiecil i trzeba bylo kupic nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
temat albo ci zamkna ale poleci :P to tak na wstepie :)

 

w swojej a3 tez taki objaw mialem :) okazalo sie ze palnik byl na wykonczeniu :) dwa dni pozniej juz calkowicie nie swiecil i trzeba bylo kupic nowy

 

Prawdopodobnie to trwa już kilka miesięcy, ale przerwy są na tyle krótkie, że nie są sygnalizowane kontrolką, a zatem to chyba nie to. Dodatkowo auto ma światła dzienne w ringach, a zatem mijania są używane sporadycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kontrolka spalonego xenonu zapaliła się dopiero po jakiś 10-15 minutach jazdy z włączonymi xenonami a raczej jednym.

 

Dla pewności zamień d1s'y stronami. jeśli po zamianie lewa strona będzie miała takie objawy to znaczy ze d1s do wymiany.

 

Kończący się xenon to np: raz na jakiś się wyłączy na sekundę dwie. później robi to coraz częściej. Zmieni barwę na niebieściutką. będzie świecił znacznie słabiej aż w końcu będzie świecił na różowo/fioletowo i padnie do końca już się nie zapali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Mi kontrolka spalonego xenonu zapaliła się dopiero po jakiś 10-15 minutach jazdy z włączonymi xenonami a raczej jednym.

 

Dla pewności zamień d1s'y stronami. jeśli po zamianie lewa strona będzie miała takie objawy to znaczy ze d1s do wymiany.

 

Kończący się xenon to np: raz na jakiś się wyłączy na sekundę dwie. później robi to coraz częściej. Zmieni barwę na niebieściutką. będzie świecił znacznie słabiej aż w końcu będzie świecił na różowo/fioletowo i padnie do końca już się nie zapali.

 

U mnie jedna żarówka zaczyna świecić na różowo/fioletowo czyli mam rozumieć, że powinienem się powoli rozglądać już za nowymi palnikami? Możecie koledzy coś polecić, co kupić? Standardowe PHILIPS'y 4300K czy może coś innego o innej barwie np. 6000K jak tak to co jest godne uwagi? Od razu zaznaczam, że nie interesują mnie żadne chińskie wynalazki :mad2: raz już kiedyś przerabiałem ten temat po poprzednim właścicielu innego auta... oprawki tych żarówek się potopiły i były straszne problemy z ich wyjęciem... musiałem lampy na stół wyjmować i pół dnia się męczyć :duh:

 

P.S. Czy taki palnik na wykończeniu może uszkodzić przetwornice?

 

 

Koledzy pytanie, czy ktoś kupował u tego sprzedawcy palniki?

 

http://allegro.pl/d1s-philips-bi-xenon- ... 36092.html

 

Gość ma całą stronę poświęconą palnikom i udowadnia, że handluje tylko oryginalnymi, ciekawe czy to prawda Swoją drogą pytanie do autora tego tematu czy te podróbki które kupił są takie jak opisuje ten koleś na tym filmiku?

 

http://www.xenon-serwis.pl/index.php?la ... cle_id=141

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Kiedys od niego bralem, gostek wydaje sie pro.

Wez od niego te nowe zarowki 4700k czy jakos tak, ponoc rewelacja i cena dobra 220zl sztuka

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys od niego bralem, gostek wydaje sie pro.

Wez od niego te nowe zarowki 4700k czy jakos tak, ponoc rewelacja i cena dobra 220zl sztuka

 

Chodzi Ci o te kolego jak tak to 240zł za sztukę sobie ceni teraz.

http://allegro.pl/d1s-philips-new-zarowka-xenon-i2418012312.html

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glupie pytanie panowie :duh: pierwszy raz mam bixena

czy do bixenona musze szukac palnika z oznaczeniem bixenon ? albo po czym rozpoznac palnik bixena od xena ? zeby nie wtopic :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

glupie pytanie panowie :duh: pierwszy raz mam bixena

czy do bixenona musze szukac palnika z oznaczeniem bixenon ? albo po czym rozpoznac palnik bixena od xena ? zeby nie wtopic :norty:

 

Kolego zarówno bixenon jak "zwykły" xenon ma taką samą żarówkę, różnica polega w budowie lampy a w zasadzie soczewki, tutaj w tym filmiku masz to dobrze wytłumaczone.

http://www.xenon-serwis.pl/pl/artykul/xenon-a-bixenon-roznice/84/52.html

 

Czy te żarówki PHILIPS DIAMOND VISION 5000K są oryginalne, jeżeli tak to może mi ktoś powiedzieć czemu nie występują na stronie producenta tak jak inne?

http://allegro.pl/philips-diamond-vision-5000k-h7-lepsze-od-blue-vis-i2362669191.html

 

P.S. Jakie palniki są w E87 D1S czy D2S i jakie są na długich H7?

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Podepnę się pod temat. Czy jest jakaś opcja żeby sprawdzić wydajność żarników?? Mam wrażenie, że moje zbyt słabo świecą. Sprawdzałem ustawienie świateł, zmieniałem i nadal to samo. Dodam, że porównywałem z e60 znajomego i u niego znacznie lepiej oświetlają drogę :/ w TT kolegi xenony również jakby lepiej świeciły. Kolor mają chyba prawidłowy nie gasną aczkolwiek mam wrażenie, że lewy lekko przerywa (nie zawsze) ale to tak jakby lampa była luźna i drżała (jest prawidłowo dokręcona). Żaden żarnik nigdy nie zgasł. Czy to objawy kończących się żarników??

Jeżeli miałeś w ostatnich 3 latach szkodę z OC sprawcy- zapewne należy Ci się dopłata do odszkodowania. Praktycznie wszystkie odszkodowania są zaniżane. Nie dajmy się okradać !!!

Zainteresowanych zapraszam na Priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat. Czy jest jakaś opcja żeby sprawdzić wydajność żarników?? Mam wrażenie, że moje zbyt słabo świecą. Sprawdzałem ustawienie świateł, zmieniałem i nadal to samo. Dodam, że porównywałem z e60 znajomego i u niego znacznie lepiej oświetlają drogę :/ w TT kolegi xenony również jakby lepiej świeciły. Kolor mają chyba prawidłowy nie gasną aczkolwiek mam wrażenie, że lewy lekko przerywa (nie zawsze) ale to tak jakby lampa była luźna i drżała (jest prawidłowo dokręcona). Żaden żarnik nigdy nie zgasł. Czy to objawy kończących się żarników??

 

Jeżeli palnik mruga lub gaśnie to znak, że albo się "kończy" albo jest problem ze stykiem w gnieździe przy żarówce. Warto sprawdzić poprawność połączeń ponieważ przy złym styku zaczyna się grzać oprawka, pod wpływem temperatury potrafi się stopić lub wręcz wypalić. Inną, prócz mrugania, oznaką kończących się palników jest zmiana barwy, te u schyłku swojego żywota zaczynają świecić na "czerwono". Jeżeli wydaje Ci się, że twoje światłą maja gorszą sprawność niż inne to może warto również się zainteresować kondycją samych lamp w tym najbardziej soczewek i kloszy a nie tylko żarnikami. Jeżeli lampy w Twoim aucie mają przepracowane setki godzin to po prostu się już zużyły i należy je wymienić lub zregenerować (soczewki i klosze). Poniżej podsyłam kilka ciekawych filmików o światłach xenonowych i częstych ich usterkach.

 

http://www.xenon-serwis.pl/pl/artykul/objaw-zuzywania-sie-zarowki-xenonowej/84/520.html

http://www.xenon-serwis.pl/pl/artykul/typowe-bledy-podczas-wymiany-zarowki/84/138.html

http://www.xenon-serwis.pl/pl/artykul/zuzywajace-sie-odblysniki-soczewek-/84/133.html

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jak ocenić stan soczewek?? Jakaś podpowiedź?

Jeżeli miałeś w ostatnich 3 latach szkodę z OC sprawcy- zapewne należy Ci się dopłata do odszkodowania. Praktycznie wszystkie odszkodowania są zaniżane. Nie dajmy się okradać !!!

Zainteresowanych zapraszam na Priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a jak ocenić stan soczewek?? Jakaś podpowiedź?

 

Podejrzewam, że bez demontażu lampy będzie ciężko... :| Na jednym filmiku, które podesłałem koleś mówi o soczewkach a w zasadzie odbłyśnikach i ich regeneracji. Najlepiej jak zadzwonisz sobie do tego kolesia z XENON-serwis i pogadasz z nim, ja u niego jakiś czas temu kupowałem palniki i jestem zadowolony zarówno z samych palników jak i podejścia gościa do sprawy. Jak miałem pytania zarówno przed jak i po zakupie to rzeczowo mi na nie odpowiedział, więc wydaje mi się, że Tobie też powinien w jakiś sposób pomóc.

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podregulowałem światła (kąt świecenia lewo prawo) i jest lepiej. Zacznę od wymiany jednego żarnika i się okaże. :) Pozdrawiam

Jeżeli miałeś w ostatnich 3 latach szkodę z OC sprawcy- zapewne należy Ci się dopłata do odszkodowania. Praktycznie wszystkie odszkodowania są zaniżane. Nie dajmy się okradać !!!

Zainteresowanych zapraszam na Priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, nie dawno kupilem uzywana bmw 120.(2006r.) przy zakupie podjechalem do serwisu i wszystko wygladalo ok , podpialem pod komp jedynie wyskoczyl jakis blad ze swiatlami, byly wlasciciel i mechanik zgodnie powiedzieli ze to stary blad i nie zostal zresetowany, niby przy wymianie oringow.. rzeczywiscie problem zniknal przy resecie. do tej pory wszystko bylo ok. auto dziala bez zarzutow itp. wczoraj spalil sie (chyba) zarnik xenon. Przyznam ze wczesniej nie przygladalem sie jak wygladaja swiatla pod maska.. podjechalem dzisiaj do inter cars aby dokupic zarnik. Jak podnioslem maske przyznam ze zwariowalem, poprzedni wlasciciel najwyrazniej cos kombinowal ze swiatlami. sa oryginalne lampy, ale pod maska ( http://interlook.info/m1/zarniki/h7m2.png )zarnik ten co w nawiasie , ktory trzymal sie na zakretce od Kubusia i oklejony tasma... POza tym jakas instalacja bardzo dziwna , w cholere kabli...auto nie powinno jezdzic z tymi swiatlami. Przyznam ze moj blad, podczas zakupu nie zwroccilem na to uwagi... swiatla swiecily, a kable byly schowane ( jak i ta zakretka nieszczesna..). postram sie wrzucic zdjecia, ale moze ktos z opisu problemu moze zgadnac co powiniennem zrobic? nie chce jechac do elektryka jako laik, zeby mnie nie skasowal. Powiniennem wymienic cala instalacje? ( to tez bedzie kosztowac, moze ktos potrafi zgadnac ile?) czy nie jest to jakis duzy problem? moze ktos zna jakiegos dobvrego elektryka od beemek w Krakowie, ktory moglby mi pomoc?

Mi wydaje mi sie ze te lampy nie maja homologacji.. ja bym przynajmniej nie dal. mam nadzieje ze napisalem w miare zrozumiale, bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czasem na chwilę w czasie jazdy wyłącza się prawy ksenon. Czy ktoś miał taki objaw? Auto rocznik 2009.

 

Okazało się, że to niestety przetwornica. Kupiłem używaną i problem więcej nie powrócił, a zatem temat można zamknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wydaje mi sie ze te lampy nie maja homologacji.. ja bym przynajmniej nie dal. mam nadzieje ze napisalem w miare zrozumiale, bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam

 

Każda lampa jeżeli ma homologację to ma wytłoczony odpowiedni znak tej homologacji na obudowie, zatem łatwo stwierdzić czy coś ma homologację czy też jej nie ma patrząc na obudowę :) ogólnie jak czytałem to co napisałeś odnośnie Twojej instalacji oświetleniowej to aż mi się nie chciało wierzyć, że można być tak zdesperowanym i tak kombinować by osiągnąć cel (posiadanie wymarzonych xenonów) no ja wszystko rozumiem ale żeby zabrać dziecku zakrętkę od ulubionego soczku :mrgreen: a tak na poważnie to skoro nie ma oryginalnej wiązki i świateł to może być sporo roboty i sporo kasy... na forum jest kilka wątków o dokładaniu oryginalnego xenonu... większość osób robiąca tą modyfikację zgodnie przyznaje, że drugi raz by tego nie robiła... jest to gra nie warta świeczki... Pokaż zdjęcia lamp wiązek to może się coś pomoże a najlepiej to podjedz do elektryka... niestety nie pomogę w skazaniu nikogo z Krakowa.

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
większość osób robiąca tą modyfikację zgodnie przyznaje, że drugi raz by tego nie robiła... jest to gra nie warta świeczki....

 

Bzdura , bzdura i jeszcze raz BYZYDURA

 

Pokaz mi ta wiekszosc prosze ci bardzo. Chyba ze mowisz o ludziach ktorzy chca miec to po bozemu z poziomowaniem i spryskami... Ja mam coraz wiecej klientow ktorzy chca miec lampy xenon i prawde mowiac u mnie nigdy nie siedza wiecej jak godzine jezeli maja juz lampy zalozone lub 3h jezeli jeszcze zalozonych nie maja....

 

Filozofii tam wielkiej nie ma koszty tez nie miażdżą i 99% jest zadowolona i wlasnie mowi ze jezeli nastepne auto bedzie bez xenonów to też sobie założą....

 

Swoja droga jeżeli twierdzisz że jadąc w nocy xenony sa nie warte świeczki to chyba sam ich nie posiadasz albo masz ciulowate zarniki juz :mad2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większość osób robiąca tą modyfikację zgodnie przyznaje, że drugi raz by tego nie robiła... jest to gra nie warta świeczki....

 

Bzdura , bzdura i jeszcze raz BYZYDURA

 

Pokaz mi ta wiekszosc prosze ci bardzo. Chyba ze mowisz o ludziach ktorzy chca miec to po bozemu z poziomowaniem i spryskami... Ja mam coraz wiecej klientow ktorzy chca miec lampy xenon i prawde mowiac u mnie nigdy nie siedza wiecej jak godzine jezeli maja juz lampy zalozone lub 3h jezeli jeszcze zalozonych nie maja....

 

Filozofii tam wielkiej nie ma koszty tez nie miażdżą i 99% jest zadowolona i wlasnie mowi ze jezeli nastepne auto bedzie bez xenonów to też sobie założą....

 

Swoja droga jeżeli twierdzisz że jadąc w nocy xenony sa nie warte świeczki to chyba sam ich nie posiadasz albo masz ciulowate zarniki juz :mad2:

 

Kolego najpierw przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem, a najlepiej nawet kilka postów wstecz... chwile pomyśl a potem dopiero odpisuj... proszę pokaż mi gdzie napisałem, że ŚWIATŁA XENONOWE nie są warte świeczki (dokładnie to stwierdzenie!)... przecież wyraźnie napisałem, że ich DOKŁADANIE a nie że same światła są nie warte zachodu. I mam tu na myśli taką pełną przeróbkę z prawdziwego zdarzenia czyli jak to sam piszesz, dokładamy spryskiwacze, czujniki samopoziomujące, przełącznik na desce, czujnik zmierzchu oraz całą potrzebną wiązkę. Po prostu źle zrozumiałeś kolego moje ostatnie zdanie... jeszcze raz powtarzam nie napisałem, że światła xenonowe nie są warte świeczki tylko ich DOKŁADANIE!

 

A i jeszcze jedno... jakbyś dobrze (ze zrozumieniem) czytał poprzednie moje wypowiedzi w tym wątku jak i w innych o xenonach i palnikach wiedziałbyś, że jestem bardzo zadowolony zarówno z posiadania świateł xenonowych w swoim aucie jak i z samych palników, które niedawno kupiłem i nawet polecałem innym kolegom.

 

A tutaj jeszcze proszę dowód na to, że modyfikacja świateł ze zwykłych na xenonowe może być uciążliwa i nie opłacalna i że niektórzy koledzy z forum nie polecają innym:

viewtopic.php?f=112&t=151864

mam nadzieje, że kolega kdus nie będzie miał nic przeciwko, że podaje jego przypadek za przykład... ale jak sami widzicie kolega pisze:

nastepna przerobka ktorej nie polecam!!!

swiatla bi-xenonowe, ja ze tak powiem najpierw kupilem pozniej pomyslalem...

bo kupilem reflektory przednie po liftingu bo chcialem ladne ringi do dziennych i bardziej mi sie podobaly...

handlarz powiedzal ze to pasuje bez problemu... pojechalem do elektryka z lampami... nie pasuje

i okazalo sie ze modul, wlacznik, zestaw do samopoziomowania, swiatla led do tylku, wiazka

plus zalozenie, programowanie... nigdy wiecej

i zaczelo sie problemy i koszty... ale czego sie nie robi jak sie kocha, a ja sie w swojej jedynce zakochalem...

godziny na allegro, po szrotach, po calej polsce wycieczki i jest:)

udalo sie nawet z lampami przed liftingowymymi z TYLU - bo pewnie mnie za to "zjecie" bardziej mi sie podobaja,

a ma mi sie przede wszystkim podobac:)

 

 

P.S. Osobiście uznaje tylko modyfikacje "po bożemu" innych nie toleruje i nie trawie... bo wychodzę z założenia, że jak coś robić to robić dobrze a jak ma się robić źle to lepiej nie robić tego w ogóle...

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
witam, nie dawno kupilem uzywana bmw 120.(2006r.) przy zakupie podjechalem do serwisu i wszystko wygladalo ok , podpialem pod komp jedynie wyskoczyl jakis blad ze swiatlami, byly wlasciciel i mechanik zgodnie powiedzieli ze to stary blad i nie zostal zresetowany, niby przy wymianie oringow.. rzeczywiscie problem zniknal przy resecie. do tej pory wszystko bylo ok. auto dziala bez zarzutow itp. wczoraj spalil sie (chyba) zarnik xenon. Przyznam ze wczesniej nie przygladalem sie jak wygladaja swiatla pod maska.. podjechalem dzisiaj do inter cars aby dokupic zarnik. Jak podnioslem maske przyznam ze zwariowalem, poprzedni wlasciciel najwyrazniej cos kombinowal ze swiatlami. sa oryginalne lampy, ale pod maska ( http://interlook.info/m1/zarniki/h7m2.png )zarnik ten co w nawiasie , ktory trzymal sie na zakretce od Kubusia i oklejony tasma... POza tym jakas instalacja bardzo dziwna , w cholere kabli...auto nie powinno jezdzic z tymi swiatlami. Przyznam ze moj blad, podczas zakupu nie zwroccilem na to uwagi... swiatla swiecily, a kable byly schowane ( jak i ta zakretka nieszczesna..). postram sie wrzucic zdjecia, ale moze ktos z opisu problemu moze zgadnac co powiniennem zrobic? nie chce jechac do elektryka jako laik, zeby mnie nie skasowal. Powiniennem wymienic cala instalacje? ( to tez bedzie kosztowac, moze ktos potrafi zgadnac ile?) czy nie jest to jakis duzy problem? moze ktos zna jakiegos dobvrego elektryka od beemek w Krakowie, ktory moglby mi pomoc?

Mi wydaje mi sie ze te lampy nie maja homologacji.. ja bym przynajmniej nie dal. mam nadzieje ze napisalem w miare zrozumiale, bede bardzo wdzieczny za pomoc. Pozdrawiam

 

a takie pytanko ile dales za auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam serdecznie,

mam kilka szybkich pytań dot. xenonów w e87 2005.

OEM xenony nie wymieniane od nowości.

 

1) Czy jeżeli światło "drży", to jest to oznaka kończącego się żarnika, czy raczej coś z drżącą soczewką/przetwornicą ?

2) Czy ten żarnik będzie okay http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/d1s-xenstart-2012,42,339.html czy lepiej pojść w OEM czyli ten http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/d1s-xenarc,42,29.html ?

3) Żarniki mają napięcie operacyjne 85V, czy to pasuje do 12V instalacji (tak jest podane w katalogu części BMW) ?

4) Czy wymiana żarnika przez komore silnika jest wykonalna/łatwa we własnym zakresie ?

5) Może zabić :) ? W zapłonniku jest 23000V :D Nie chce się dobierać do środka, więc chyba zwykła wymiana żarnika i podpięcie pod kabelek jest bezpieczna dla amatora ?

 

Dziękuję bardzo !!!

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

mam kilka szybkich pytań dot. xenonów w e87 2005.

OEM xenony nie wymieniane od nowości.

 

1) Czy jeżeli światło "drży", to jest to oznaka kończącego się żarnika, czy raczej coś z drżącą soczewką/przetwornicą ?

2) Czy ten żarnik będzie okay http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/d1s-xenstart-2012,42,339.html czy lepiej pojść w OEM czyli ten http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/d1s-xenarc,42,29.html ?

3) Żarniki mają napięcie operacyjne 85V, czy to pasuje do 12V instalacji (tak jest podane w katalogu części BMW) ?

4) Czy wymiana żarnika przez komore silnika jest wykonalna/łatwa we własnym zakresie ?

5) Może zabić :) ? W zapłonniku jest 23000V :D Nie chce się dobierać do środka, więc chyba zwykła wymiana żarnika i podpięcie pod kabelek jest bezpieczna dla amatora ?

 

Dziękuję bardzo !!!

Piotr

 

1) Tak gdy xenon "drży" może to oznaczać, że się kończy palnik, ale niekiedy nieprawidłowo działająca przetwornica również może powodować podobne problemy, drżą Ci oba światła czy tylko jedno, jak jedno to przełóż palniki i zobacz czy drżenie się przeniesie czy nie... jak przeniesie to oznaka, że palnik zdycha jak nie przeniesie to przetwornica może coś fiksować

2) Posiadam w swojej E87 te nowe palniki o podwyższonej barwie świetlnej (4850K) i jestem z nich bardzo zadowolony poza tym kupowałem u tego sprzedawcy, polecam z czystym sumieniem go

3) Po to masz przetwornicę by wszystko pasowało ;)

4) Owszem jak najbardziej jest to wykonalne... jak w każdym normalnym aucie da się wymienić żarówkę bez demontażu lampy :) tak informacyjnie z prawą lampą jest ciut ciężej niż z lewą ale da się :)

5) Chodzenie po ulicy też może zabić :lol: a tak na poważnie to trzeba uważać bo faktycznie jest tam takie napięcie ale spokojnie jeżeli będziesz wymieniał te palniki na wyłączonych światłach i będziesz robił to z głową to nic Ci się nie stanie. Jak widzisz ja żyję a wymieniałem sam palniki :8)

 

Pozdrawiam,

BruceLee :)

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Koledzy, wyczytałem na forum, że przetwornice Valeo są b. wrażliwe na nie-Osramy i padają. Czy to prawda ?

Jestem o krok od kupienia Xenstarta Philipsa, ale nie chce mieć sfajczonej instalacji.

I jeszcze jak myślicie - to oryginały:

http://allegro.pl/zarnik-zarowka-xenon-d1s-philips-xenstart-nowosc-i2769068615.html

?

Dajcie znać proszę.

Dziękuję !

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, wyczytałem na forum, że przetwornice Valeo są b. wrażliwe na nie-Osramy i padają. Czy to prawda ?

Jestem o krok od kupienia Xenstarta Philipsa, ale nie chce mieć sfajczonej instalacji.

I jeszcze jak myślicie - to oryginały:

http://allegro.pl/zarnik-zarowka-xenon-d1s-philips-xenstart-nowosc-i2769068615.html

?

Dajcie znać proszę.

Dziękuję !

P

 

TAK to prawda te przetwornice są dosyć wrażliwe na "chińskie żarówki" i lepiej od razu zainwestować w coś dobrego, oryginalnego. Pamiętaj jest takie przysłowie, nie wiem czy znasz...."chytry traci dwa razy" i coś w tym jest :) Ja kilka miesięcy temu również miałem podobny dylemat jak Ty i też się wahałem co zrobić... w końcu kupiłem palniki w sklepie z poniższego linka (gość jest też na allegro jak wolisz) no i ja osobiście jestem bardzo zadowolony z nich, jak będę kiedyś musiał ponownie kupić palniki (oby nie było to zbyt szybko :norty: ) to prawdopodobnie ponownie kupię u niego.

 

http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/d1s-xenstart-2012,42,339.html

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.