Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po sprzedaży przedliftowej 520i brat zastanawia się nad tą poliftową:

http://moto.allegro.pl/bmw-520i-e39-kombi-ladnaibogato-wyposazona-wersja-i2081775243.html

WBADS11030GZ68078

Coś można po zdjęciach wywnioskować? Mnie zastanawia oczywiście gaz (świeżo założony, a koleś już sprzedaje) i kiera - czy nie powinna już być wersja poliftowa? Nie wiem do kiedy z tą wersją E39 wychodziło.

:?:

Opublikowano

530i będzie sporo droższe, a 525i nie warto bo "słabe osiągi i wysokie spalanie" ;)

Interesuje mnie ten konkretny egzemplarz.

Opublikowano
Sekwencja o wartości lekko 3 kloca zwraca się trochę dłużej, niż pół roku. No chyba, że kolo zrobił w tym czasie 2 kursy na Księżyc i z powrotem. Ot, ciekawostka...
Opublikowano

No i znowu slysze 520 slabe i duzo pali, juz lepiej 525. Nie mowcie ze 525 jest oszczedniejsze niz 520., 525 moze jest troche silniejsze ale tez nie jest rakieta. Jezdzilem obydwoma i wybralem 520 bo jedzie wystarczajaco dobrze a spali mniej niz 525.

Co do tej na zdjeciu, wydaje mi sie ze trzeba by historie auta sprawdzic jak sie da, no i dobrze obejrzec. Ze zdjec, najlepszy fachowiec nie wykuma czy np silnik nie kopci po rozruchu albo czy zawias nie rozklekotany. Jak masz blisko to gon obejrzec, jesli wszystko ok i nie przeszkadza ci brak skory to bierz.

Tylko jedno ale. Juz pisalem o tym aucie w innym poscie. Instalacja gazowa jest dupianie zalozona. Parownik powinien byc obrocony o 90stopni. W takim polozeniu jak teraz, auto bedzie szarpac podczas przyspieszania i hamowania.

Opublikowano

pamiętam, ze ktoś z tego forum z pół roku temu sprzedawał takie auto: czarne w kombi, 520i polift, w gazie, na identycznych alu, bez skór, chyba za 18,9

może to to samo autko :roll:

może owy forumowicz się odezwie i powie jak się jeździło takim setup'em

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADS11030GZ68078

Kod typu DS11

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.20

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT)

Data prod. 2001-06-07

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy

S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu

S386A ROOF RAIL Reling dachowy

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S555A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S630A CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.

S650A CD PLAYER Odtwarzacz CD

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S970A BUISNESS PACKAGE Pakiet Business

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Information

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

Opublikowano
To bmw miało malowany dach i jeden reling tyle co dowiedziałem się od właściciela, na masce przy nerkach wygląda tak jakby odchodził klar.Na gazie potrafi szarpnąć zapewne jest to wina źle założonego reduktora.Mam wielką prośbę o rozkodowanie vinu WBADS31030GZ80825.
Opublikowano
To bmw miało malowany dach i jeden reling tyle co dowiedziałem się od właściciela, na masce przy nerkach wygląda tak jakby odchodził klar.Na gazie potrafi szarpnąć zapewne jest to wina źle założonego reduktora.Mam wielką prośbę o rozkodowanie vinu WBADS31030GZ80825.

Na moje kaprawe oko, to nie jest sekwencja, przynajmniej nie widziałem w takim wydaniu. Zapytaj dlaczego dach był malowany. Leżał kołami do góry, czy ptak mu nawalił.

Opublikowano
Ten samochod byl juz na forum. Dach byl malowany przez rdze ktora pojawila sie w miejscu mocowania relingow.

Znalazłem ten temat i zdjęcia.

O mechanice czy silniku jakieś pojęcie mam, ale o sprawach lakierniczych już mniej. Czy to poważne uszkodzenie czy można to dobrze i trwale naprawić? Czy już zawsze będzie wyłaziło aż w końcu przegnije? Dać sobie spokój z tym egzemplarzem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.