Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Auto stało jakieś 10 dni nie ruszane na ciężkich mrozach, dziś -20.... chciałem dziś nią pojechać do pracy, otworzyłem z pilota drzwi kierowcy w sumie otworzyły się ok, ale drzwi pasażera stawiały opór... przymarzły, kolega poszarpał udało się otworzyć lecz nie dało się zamknąć, ten mechanizm był zamarznięty, palcem odsunięty dało się już zamknąć drzwi , lecz nie do końca bo trzeba było je trzymać bo na zakrętach się otwierały, po pracy psiknąłem tam preparatem WD40 teraz ten mechanizm zamykający drzwi chodzi gładziutko lecz i tak teraz nie da się zamknąć drzwi...auto stoi z otwartymi drzwiami pasażera.

 

Jak zdejmę boczek drzwi to jakoś łatwy dostęp tam jest do mechanizmu, da rade zrobić to przed blokiem czy trzeba do garażu?

 

Tamtej zimy miałem podobną przygodę , kolega chciał dostać się do tylnych drzwi, lecz nie udało się ich otworzyć , klamka chodzi luźno , tak jakby spadł ten mechanizm, i od tamtego roku funkcjonowały mi 3 pary drzwi... teraz zostały mi już 2.... parząc na to pozytywnie to praktycznie jak coupe bo 2 drzwiowe...ale raczej wole mieć 4 drzwiówkę więc proszę o odpowiedź

Opublikowano
przerabiałem to wczoraj , drzwi kierowcy mi tak padły i wsiadałem tyłem , wkońcu się otworzyły i mogłem boczek zdjąć ale już niemogłem ich też zamknąć , wracając z pracy miałem drzwi przywiązane na pasek od spodni (potrzeba matką wynalazku :) ) jak dojechałem do domu to odmarzły i napsikałem kasetę zamka preparatu do usuwania wilgoci z instalacji elektrycznej i pomogło bo jest tłuste a z doświadczenia wiem że wd40 też może przymarznąć
Opublikowano
WD 40 zamarza !!!!! Nie psikać tego ustrojstwa podczas mrozów. Najlepiej zdaje egzamin,zwykły odmrażacz do zamków.
Opublikowano
Teraz też mam przywiązane sznurkiem, tylko chodzi o o to ,że jak wysiadłem i napsikałem tam tym WD40 i ruszałem tym spustem takim i klamka na zmianę to potem jakby coś tam spadło, bo nie można też teraz wcisnąć tego bolca do blokowania drzwi, nawet jak z pilota zamknę to wszystkie drzwi zaskakują tylko te jedne nie... coś rozwaliłem, i pytam czy jak zdejmę boczek to czy tam wszystko na widoku jest i czy da rade to zrobić na szybkości przed blokiem, czy tam trzeba coś więcej jakoś rozkręcać itp i jakieś różne klucze czy potrzebne będą
Opublikowano
JA to miałem zimą kiedyś w pierwszej e34. Jechałem też z paskiem wokół słupka B i też mrozy były ok-20 . Rozebrałem kasete zamka zaniosłem do garażu popstrykałem, posikałem ale widziałem nie da to za duzo , wiec rzuciłem na kaloryfer na dzień. Wsadziłem poskładałem i juz do końca zimy miałem z bani.
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
U mnie się otwierają bez problemu ale mam problem z zamknięciem. Tak jakby mechaniżm nie załapywał, ale po poruszaniu tej zapatki w drzwiach i kilku próbach udaje się zamknąć. To wina mrozu, bo jak się samochód rozgrzeje to jest wszystko ok.
Opublikowano
to jak się rozgrzeje i będzie działać to w tedy psiknij tam od wewnątrz i wewnątrz w zapadke czymś co nie zamarza i jest tłuste , wd odpada bo przymarza , odmrażacz do zamków albo ja ci jutro napisze czego użyłem bo niemam żadnego problemu
Opublikowano

Trzeba się przeprosić ze zwykłą oliwiarką ;)

Wożę taką buteleczkę z dozownikiem w drzwiach i non stop kroplę olej,to do stacyjki,do zamków,do zawiasów,do sworzni,osiek itp,itd Polecam ;)

Opublikowano

no najpierw to muszę rozkręcić, jak chwilkę będę miał bo narazie mam ciągle otwarte auto.... tak jak pisałem nie mogę zamknąć tych drzwi a jak zamknę z pilota to auto się otwiera dopiero za drugim razem zamyka, ale otwierać i tak trzeba kluczykiem teraz ,bo te drzwi pasażera są ciągle otwarte, a to smarowanie to drugorzędna sprawa bo teraz sam śmigam autem więc , tylko drzwi kierowcy używane, a z nimi nigdy problemu nie ma.

 

Mam tylko nadzieję,że nic tam się w środku nie połamało, i wystarczy założyć to co spadło.

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Macie panowie jakąś konkretną receptę, na ten problem? Ja mam teraz taki problem, że zaślepka zamka od strony kierowcy się ułamała i wpadła do zamka, więc muszę otwierać auto od strony pasażera i nie mogę potem zamknąć ani jednych, ani drugich, normalnie jak samolot. Nie chodzi mi o ryglowanie, tylko zwykłe zamykanie drzwi. Oczywiście jak się auto zagrzeje jest wszystko ok, ale jak będę musiał tak grzać samochód, przed każdym wyjazdem, to mi czasu na nic nie starczy, nie mówiąc o zmarnowanym na grzanie auta paliwie...

 

Dodam jeszcze, że centralny mam na kluczyk, a nie na pilota.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam następujący sposób:strzykawka,gruba igła i płyn hamulcowy.Smaruje bębenki i zamki od środka drzwi jak głęboko się da.Pomaga na długo.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Ja to Panowie zawsze przed przyjściem mrozów lecę wszystkie zamki i mechanizmy WD40, wszystkie uszczelki siliconem w płynie jakimś tam zakładowym i nigdy nie mam problemów z otwarciem auta czy to przez przymarzanie czy złe działanie centralki. Tak że jak to mówią, lepiej zapobiegać niż leczyć :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Ja znalazłem bardzo dobry sposób na drzwi :D Przez pół zimy miałem z nimi problem... w drzwiach wyjąłem zaślepkę tuż nad zamkiem (na wprost klamki) i napsiukałem K2 ALASKA - Odmrażacz do szyb, a następnie WD40 (wd 40 samo zamarza)! A płyn do odmrażani szyb zapobiega temu;] Dodatkowo rozpuszcza wodę/szron który znalazł się na elementach zamka.

 

K2 nie jest na alkoholu jak większość tego typu płynów, więc nie ma szans by od elektryki w drzwiach coś się zapaliło przy zwarciu;]

 

http://motokosmetyka.pl/product_picture/full_size/01ec7b37b2856c1dcd5773475d305ff1.jpg - można kupić w TOPAZIE.

 

Całość działa w kilka minut ;] Przydaje się jak nagle pod sklepem lub gdzieś poza domem nie można zamknąć drzwi:D

Opublikowano
Mi się zdarzyło pare razy, że nie mogem zamknąć drzwi z tyłu z lewej strony. Natomiast prawe z tyłu dają się otworzyć tylko od zewnątrz, niezależnie jak jest ustawiony ten cypel.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Dzięki chłopaki za szybką odpowiedź. Mnie przekonała metoda posmarowania mechanizmów płynem hamulcowym :cool2:

 

 

Ja to Panowie zawsze przed przyjściem mrozów lecę wszystkie zamki i mechanizmy WD40, wszystkie uszczelki siliconem w płynie jakimś tam zakładowym i nigdy nie mam problemów z otwarciem auta czy to przez przymarzanie czy złe działanie centralki. Tak że jak to mówią, lepiej zapobiegać niż leczyć :cool2:

 

Otwieranie to nie problem. Ja jak mam z tym kłopot, to wale ręką pod drzwiach na wysokości uszczelek i jakoś puszcza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.