Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam pytanko? Zauważyłem że u mnie w zbiorniczku wyrównawczym jest mało płynu(około min.)więc nic innego tylko dolałem do max.Lecz patrze a pod autem (z przodu pod zderzakiem)po przejechaniu paru km kapie lekko i znowu jest min.i utrzymuje się ten stan i jest już sucho.Czy może tak być na min.już kilkakrotnie dolewałem i wyrzuci do min. i jest ok?
Opublikowano

Zlokalizuj wyciek i go napraw :) myślę że wąż któryś sparciał i przecieka :) Ale też może opaski zaciskowe popuściły posprawdzaj to :)

 

masz kolego gaz?? ja sam się borykałem z ciągle ubywającym płynem chłodniczym i wiele razy szukałem długo wycieku i u mnie były przyczyny takie

-przeciekała obudowa termostatu

-przeciekała uszczelka przy zbiorniczku od chłodnicy

-nieszczelny korek na chłodnicy

-trójniki od wpięcia do gazu popękały i lekko puszczały płyn

-wejście płynu chłodniczego do reduktora (od razu odparowywał i bardzo ciężko było znaleźć)

-sparciałe węże od chłodnicy wymieniłem już wszystkie gdyż z 2 zaczęło cieknąc to wymieniłem już cały komplet

-sprawdź czy masz wszystkie opaski zaciskowe dobrze dokręcone u mnie były za słabo dokręcone i delikatnie wyciekał z pod nich płyn chłodniczy i od razu odparowywał ale płyn trzeba było dolewać

 

takie były przyczyny u mnie ubywającego płynu chłodniczego :) Mam nadzieje, że pomogłem :)

Pozdrawiam

Opublikowano

witam

U mnie tez bylo podobnie co u kolegi Ambience :D to znaczy po wymianie termostatu musialem wymienic obejmy od wezy do chlodnicy potem poszedl kruciec od gazu i to by bylo na tyle pozdr :D

Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi tylko jak zostawię na dnie w zbiorniczku to jest ok, nic nie cieknie i nie kapie a płynu non stop jest tyle samo problem jest jak doleje tylko drażni mnie że jest mało płynu to dolewam a po jakimś czasie znowu minimum i ten stan trzyma i jest ok.
Opublikowano
A co sądzicie o tym proszku do uszczelniania. Nie wiem ktoś go używał w BMW.

Sądzę, że to najlepsza droga aby w czerwiec-sierpień założyć temat "grzeje mi się auto" a potem "ile kosztuje wymiana głowicy"

  • Moderatorzy
Opublikowano

A potem-nie mam ogrzewania bo zatkało mi nagrzewnicę.

To tak jak z sypaniem trocin lub wiórków z gumy do tylnego mostu aby go uciszyć(robiło się takie numery :mrgreen: )

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
A potem-nie mam ogrzewania bo zatkało mi nagrzewnicę.

To tak jak z sypaniem trocin lub wiórków z gumy do tylnego mostu aby go uciszyć(robiło się takie numery :mrgreen: )

 

No fiatom 126p z trocinami pięknie i cichutko skrzynie pracowały hehe :D :D :D

Opublikowano
Nie nie dałem się namówić na proszek(wiórki). właśnie dziś założyłem nową chłodnice bo ciekło tradycyjnie pod zbiorniczkiem , zobaczymy jutro jaki efekt a i zaraz wymieniłem korek bo stary był już bebe.zrobiłem jakiś 50km i narazie ok jutro zobacze na zimnym silniku ile jest płynu.
Opublikowano

witam wszystkich

ja wlasnie sie borykam z uciekajacym plynem chlodniczym...

i juz mam szczerze dosyc tego wszystkiego ... silnk mam caly zielony.

zlokalizowalem wyciek uszczelka termostatu wiec kupilem nowa i wszystko rozkrecilem po zdjeciu termostatu okazalo sie ze miejsce w ktorym termostat przylega jest podrapane jakby ktos skrobal nozem a w plynie plywa zloty pyl, jakis proszek wiec wyciek byl juz naprawiany. wszystko ladnie wyczyscilem , dalem nowa uszczelke skrecilem i cieknie dalej. pozniej kupilem paste zastepujaca uszczelki rozkrecilem i znowu nowa uszczelka + pasta uszczelniajaca ... cieknie dalej sprobuje moze jeszcze wymienic uszczelke pompy wody bo sam juz nie wiem co robic dale moze macie jakies pomysly

Opublikowano

ta raczej nie bedzie pasowac prawa czesc jest za dluga.

dzis rozbiore i zobacze uszczelke pompy moze ona przepuszcza bo normalnie jak odpale auto to cieknie tak samo jak z kranu z woda.

Opublikowano
Tak jak pisałeś danilexc717 trochę rano musiałem dolać ale teraz już powinno być ok. Trochę było mokre na tym łączeniu zbiorniczka z obudową chłodnicy ale wydmuchałem powietrzem pojezdziłem i póżniej było sucho.Podejrzewam że to resztki płynu spłynęły bo się troszkę rozlał przy nalewaniu. Narazie ok zobaczmy..
Opublikowano
Nie nie dałem się namówić na proszek(wiórki). właśnie dziś założyłem nową chłodnice bo ciekło tradycyjnie pod zbiorniczkiem.

Piszesz że ciekło pod zbiorniczkiem to nie lepiej było go zdemontować i wymienić bodajże 2 oringi które go uszczelniają, zamiast wymieniać chłodnicę :?:Przerabiałem to u siebie i działa ,no chyba że wyciek miałeś na łączeniu zbiorniczka z chłodnicą, ale z Twojego opisu wynika co innego

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Tak chciałem ale podobno jest to w całości i nierozbieralne u mnie... :?: i trzeba wymienić chłodnice tak mnie oznajmił warsztat co naprawia BMW...
Opublikowano
Tak chciałem ale podobno jest to w całości i nierozbieralne u mnie... :?: i trzeba wymienić chłodnice tak mnie oznajmił warsztat co naprawia BMW...

jeśli by tak było to nie pisał bym Ci że naprawiałem tak u siebie, i wiele innych osób tu na forum :wink: chyba Twój warsztat lubi doić kasę z naiwnych klientów :evil: a jaki silnik masz u Siebie?? :?:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.