Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jaki filtr paliwa założyłeś??

Ja się spotkałem z takim problemem po założeniu filtra paliwa alco.

Polecam tylko filtry mann lub knecht.

Opublikowano
Nie słyszałem o tym ale wymiana filtra paliwa to już obligatoryjnie przed zimą powinna mieć miejsce,bo wiadomo jak jest z jakością paliw na naszych stacjach :wink:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
witam... mialem problemy z odpalaniem auta przy minusowych temp., a jak juz odpaliłem to przez 30 sek. auto chodziło nierówno .. pomyslalem -świece. wymienilem wszystkie 4 szt. a auto dalej ma problemy z odpalaniem .. okazalo sie ze mam błędy w kompie a mianowicie ( swieca zarowa 1,2,3,4). Moim zdaniem mam do wymiany sterownik swiec zarowych!!! a moje pytanie brzmi -gdzie w e 83 2,0 2005r znajduje sie ten sterownik

 

Miałem identyczną sytuację i był to sterownik. Wymiana nie jest najprostsza, bo jest ciasno, ale się da zrobić. Powodzenia :wink:

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam mam ten sam problem ,wymieniłem filtr na mann,założyłem zaworek blokujący powrót paliwa i dalej gaśnie co robić POMOCY !!! :mad2:
  • 2 lata później...
Opublikowano

WITAM

mam identyczny problem w tamtą zimę przy temperaturach poniżej -5 stopni miałem problem, samochód zapalał i gasł ale do samego momentu gaśnięcia utrzymywał ciśnienie

paliwa wymieniłem profilaktycznie świece na ber.u i moduł ber.u tak jak w oryginale i nic.

Dałem do sprawdzenia wtryskiwacze i na stole EPS wyszły dobrze wiadomo nie sprawdzali je w temperaturze -5 stopni .

Następnie zaślepiłem EGR w razie jakby rano się blokował i nic.

Klapy profilaktycznie usunąłem bo jak wiadomo wpadają.

Wszystkie filtry wymienione na kne...

Jakoś tamtą zimę wytrzymałem ale już przy tej jesieni problem jest od +5 stopni w dół

byłem u wielu mechaników czego efektem jest wymiana chyba wszystkich rzeczy co podałem

wymieniłem jeszcze przepływkę ale nic czy ktoś wpadł co jest problemem .

przyznam się że mam dość marki BMW

Do tego dochodzi ale to z innej bajki szarpanie tak jakby podczas jazdy dołączał się napęd przy naciśniętym gazie , przy łagodnej jeździe nic . i żadnych błędów.

bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano

jeśli ktoś zna rozwiązanie ale nie chce powiedzieć bo np długo nad tym siedział to rozumiem przyjadę i zapłacę za naprawę bądź zapłacę za poradę.

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli masz 177KM to masz uszkodzony sterownik turbo. Dać konto do przelewu?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam

moje x3 to 2,0d 150KM 2006r.

przepływkę mam nową zapomniałem chyba wcześniej dodać OCZYWIŚCIE Z BO.CH'a.

mimo, że jak wiem przepływka służy tylko do EGR'u , egr oczywiście zaślepiony i w programie wyłączony to robiłem razem z klapami .

wymieniłem jeszcze rozrząd na nowy ale to nic nie dało kumpel z warsztatu robi to na blokadach a nie na oko także nie myślę że się rąbnął z resztą jak pale teraz na 10 stopniach C na + bo teraz jest tyle w nocy to jest ok

rozrząd wymieniłem ponieważ ściągnąłem czapkę bo samochód łykał mi olej i zawalał dpf'a jak się okazało na jednym cylindrze były chwycone pierścienie to na pewno przez długie interwały wymiany oleju pierwszego właściciela (robił wg. zaleceń serwisu ) ale wcześniej przed tymi pracami było to samo.

na razie ruchy wstrzymane czekam na ochłodzenie jak się zacznie podmienię sterownik silnika.

Opublikowano

zastanawia mnie tak z ciekawości co sterownik w 177 km ma do tego przypadku z temperaturami

przecież jak nie załączy turbiny tzn geometria nie ustawi sie na full to i tak powinien zapalić i działać, fakt jest taki że to nie mój przypadek ale jak byś mógł to wytłumaczyć tak z ciekawości .

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam oczywiście zrobiłem na testerze wymianę przepływki . Ale z tego co mi jest wiadomo to nie jest VW i przepływka bierze udział tylko w ustawieniu i odczytu EGR

problem został rozwiązany w końcu przez jednego elektronika oczywiście nie dowiedziałem się co to było , zapłaciłem 850zł . jak na razie nie ma najmniejszego problemu , jakby ktoś chciał to dam telefon do gościa .

Opublikowano
Hej, mam ten sam problem z odpalaniem X3 2006r. 2.0d 150kM, świece i sterownik nowe firmy Beru. Proszę o tel do gościa co to ogarnie.
Opublikowano
Jeśli kupiłeś przepływkę o tym samym nr to nie nie musisz robić jeśli kupiłeś nowszy model Boscha z innym nr. musisz robić adaptacje.
Opublikowano
Przepływki nawet nie ruszałem, bo nie wybija jej na kompie. Orientuje sie ktoś czy przekaźnik świec Beru może nie zgrać się z moją X3, bo słyszałem taką wersję,że tylko ori w niej działa poprawnie.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

a to ciekawe mam dokładnie ten sam problem, mi max zgasł trzy razy i dzieje się to tylko przy minusowych temp.

komp zero błędów

silnik 3.0i 231km

jak na razie brak pomysłu jak przyczyna

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

więc tak mi wyszedł błąd 28b2.

doczytałem że to jest ograniczenie obrotów silnika.

poszukałem i znalazłem na amerykańskim forum że winny jest uszkodzony sterownik silnika.

zakupiłem inny czekam teraz na zmianę dam znać czy pomogło

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam.Być może komuś przyda się informacja zwiazana z moim problemem w X3. (Silnik 2.0d M47) -2005 r Wielu użytkowników modelu e83 z silnikiem diesla ma problem z uruchomieniem silnika,przykładowo po postoju w nocy kiedy rano uruchamiamy zimny silnik zapala on ale po 2-3 sekundach gaśnie.Uruchamiamy silnik ponownie i później już nie ma tego problemu. W moim X3 problemem był uszkodzony moduł EWS 3+ (Numer BMW 61 35 6 941 986) został on wymieniony na inny nowszej generacji EWS 4 (Numer BMW 61 35 9 127 086) Diagnoza elektroniczna nie wykrywała żadnego błędu.Pozornie wszystko było sprawne. Dodatkowo zostały wymienione jeszcze dwa przekaźniki. Jeden znajdujący się za schowkiem w desce w kolorze zielonym,odpowiedzialny za zasilanie pompy paliwa.Na schemacie ma oznaczenie K96/X10156. Przekaźnik jest w kolorze jasno zielonym ,został on wymieniony na nowy (Nowy Przekaznik Nr.BMW 61.36 837700) oraz drugi przekaźnik odpowiedzialny za zasilanie sterownika silnika.Znajduje sie pod maską komory silnika po lewej stronie (strona kierowcy)Na schemacie ma oznaczenie K2003a/X2085. Przekaźnik jest w kolorze niebieskim.Numer nowego przekaźnika (Numer BMW 61.36 6 915 327) Od chwili wymiany modułu EWS i przekaźników problem nie istnieje.Dodatkowo zostały wymienione 4 świece żarowe oraz przekaźnik/sterownik świec żarowych.Dla bezpieczeństwa aby uniknąć ewentualnego uszkodzenia silnika z powodu urywających się klapek wirowych zostały one usunięte z kolektora ssącego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.