Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem przy zapalaniu w zimowych warunkach, poniżej -5 samochód zapala i gaśnie. Przez ostatnie mrozy przy -18 stopniach zaplał i gasł kilkanascie razy. Świece były sprawdzone - są ok., wygląda to w następujący sposób; wsiadam, grzeje świece nawet kilka razy, zaplam, wchodzi na obroty do ok 1tys, spada i gasnie, za chwilę to samo. Tak kilkanaście razy. Gdy już odpali to wszystko jest ok, mogę jeździć cały dzień. Jak postoi ok 6-8 godzin problem z odpaleniem wraca. Wlałem dodatek do paliwa i nie pomogło. Gdzie szukać? Jeśli odpala, to wg mnie swiece i moduł od swiec powinien być ok. Przebieg 200tys. Pomocy :)

 

Pozdrawiam, Krzysiek

Opublikowano

zastanawiam się nad filtrem paliwa, może coś innego z paliwem, skoro zapala i gaśnie tak jak by nie dostawał dalej paliwa i gasł.

Prosze o pomoc jesli ktoś miał podobny problem

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy samochód był podpinany pod kompa? Były błędy? Takie zachowanie może wskazywać na problem z ciśnieniem na rampie wtrysku.
Opublikowano
Witam, mam identyczny problem, samochod byl na kompie ale zaden błąd nie wyskakuje, mam odlaczony jedynie przepływomierz i tylko od niego jest blad ale podobno przepływomierz nie ma zadnego wpływu na odpalanie samochodu, stwaiałbym jak to kolega ppowiedzial moze na ten filtr paliwa.
Opublikowano

na diagnostykę umówiony jestem na wtorek, zobaczymy co się będzie działo, pod kompem nic nie wyszło. mechanik stawiał na paliwo (wodę), dodałem dodatek na wytrącenie wody i nic nie pomogło. Napiszę co diagnostyka wykaże. Zastanawiam się na ciśnieniach na wtrysku - jak kolega wyżej opisał. Zobaczymy.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzisiaj odebrałem samochód, tak jak wcześniej pisałem problem nie dotyczył świec, sterownika - mechanik potwierdził.

W moim przypadku dotyczył czujnika paliwa, elektronika sterująca nie podawała paliwa do sterownika silnika, tak przynajmniej zrozumiałem. Proszę zwrócić uwagę na ten czujnik, nie moge niczego gwarantować (inny mechanik wcześniej stawiał na filtr w baku paliwowym), jutro zobaczę czy odpali.

Usunięto też błędy w komputerze.

 

Pozdrawiam, czekam na info po Waszych wizytach.

Opublikowano

przez cały tydzień przy -20 stopniach samochód odpala za pierwszym razem.

Czyli w moim przypadku diagnoza z czujnikiem ciśnienia paliwa była słuszna.

Opublikowano

Kolego ja bym Ci proponował po prostu wymianę filtra paliwa :D

Z tego co słyszę od znajomych i mechaników to w dieslach przy takich zimach jak w tym roku trzeba przed zimą wymieniać filtr paliwa na nowy.

Po prostu na zanieczyszczeniach paliwa w filtrze wytrąca się woda i inny syf w minusowych temperaturach i powoduje to trudności na początku rozruchu. :8)

BMW = Radość z jazdy
Opublikowano
No wiadomo jaka jest jakość paliwa w Polsce niestety.Filtr zawsze dobrze przed zimą wymienić dla pewnosci :D :D :D
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witajcie Drodzy

cholera już mnie bierze, przepraszam za słowa, ale.... zrobiło się chłodno, temperatura spadła i problem powrócił. Zapalam silnik, odpala za pierwszym razem i gaśnie :duh: za drugim wszystko juz jest ok. Wymieniłem: filtr paliwa, swiece wszystkie, sterownik swiec, czujnik cisnienia paliwa ...... i co dajej du....a :mad2: I co mam robić dalej. Niby nie straszny feler ale wkurza okropnie. POMOCY

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam... mialem problemy z odpalaniem auta przy minusowych temp., a jak juz odpaliłem to przez 30 sek. auto chodziło nierówno .. pomyslalem -świece. wymienilem wszystkie 4 szt. a auto dalej ma problemy z odpalaniem .. okazalo sie ze mam błędy w kompie a mianowicie ( swieca zarowa 1,2,3,4). Moim zdaniem mam do wymiany sterownik swiec zarowych!!! a moje pytanie brzmi -gdzie w e 83 2,0 2005r znajduje sie ten sterownik
Opublikowano
ja mam podobny problem lecz u mnie wygląda na to jakby mi świece nie grzały lampka po przekreceniu zapłonu odrazu gaśnie i chyba nic nie podgrzewa dziś go sporo kręciłem i dopiero odpalił wiecie coś może na ten temat. Mam e90 i e60 i nie mam takich problemów tym bardziej że jest przycisk start i sam sobie ustawia wszsytko i nie wiem czy dobrze odpalam x3 dajcie znać czy można jakoś ręcznie podgrzać świece czy coś dzieki za pomoc
Opublikowano

Ręcznie tzn jak :? :? :? :? Jak kontrolka się zapala na chwilę to standard w BMW ale czy przy większym mrozie jest tak samo ??? Może być iż np. świece czy też sterownik świec jest padnięty

 

Pod komputer i się okaże :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
mam kompa i inpe mam zobaczyc bledy? zapala sie tylko na chwileczke nawet przy tem pow. -10 stopni i odrazu gasnie dlatego sie dziwie
Opublikowano
Bo tak ma być :cool2: To są swiece szybkiego grzania 5v i kontrolka zawsze tak bedzie się zachowywać nawet jak swiece są uwalone.Podłącz pod Inpę i zobacz co wyjdzie
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.