Skocz do zawartości

Basowe drzenie/rezonans w przedziale 1500-2000


mmcv

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dopiero zaczynam przygodę z E91,

mam to uporczywe buczenie - wydobywa się taki basowy odgłos z okolicy silnika, tak jakby za pedałami (siedząc za kierownicą).

Jest to tylko pomiędzy 1600-2000 rpm, jadąc prosto, czy też np manewrując na parkingu jest to samo.

 

Dodakowo zauważyłem dziwne poszarpywania auta przy ruszaniu z 1 biegu. Dodam, że dzisiaj gdy temp jest ok. 6-7 stopni to tego nei zauważyłem, we wcześniejszych dniach - tak . Tylko przy ruszaniu. Zastanawiam się nad sprzęgłem ale dzisiaj w ten sam sposób ruszam i tego nie ma...

Jakieś rady?

 

Offtopicowo mam buczący wentylator wnętrza, najczęściej jak hamuję i jest na 1 albo 2 obrotach.

 

HELP :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki.

Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki.

Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.

Jest o tym na forum. Podpowiedź - przwód paliwowy stuka pod fotelem kierowcy.

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki.

Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.

Jest o tym na forum. Podpowiedź - przwód paliwowy stuka pod fotelem kierowcy.

 

Pomogło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki.

Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.

Jest o tym na forum. Podpowiedź - przwód paliwowy stuka pod fotelem kierowcy.

 

Pomogło :)

Szuuukajcie, a znajdziecie - 4 str, post Danny87

viewtopic.php?f=70&t=247477&hilit=Mocowa%2A+przew%C3%B3d&start=45

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.