Skocz do zawartości

E93 328i po lifcie , kto ma ? ile realnie pali .


MateuszC

Rekomendowane odpowiedzi

Z zagazowaniem nie ma problemu, z sondami również, czytać czytałem ale nie gazowałem bo po prostu mi się odwidziało, nie mniej jednak ktoś tu miał taką zagazowaną i nie było problemu z niczym.

 

 

pzdr. Łukasz

 

ale mial wersje Sulev czy wersje normalna ? bo to nie ten sam silnik

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Haha:)

Ja ostatnio widzialem jak e90 328i dostala od Toyoty yaris.

Nie ma nawet takiej opcji zeby e36 tak odjechalo, obawiam sie ze srednio wiesz co mowisz.

Nie tworzmy mitow ludzie...

Z drugiej strony nie jezdzilem 328i e9x wiec niby nie mam porownania, lecz nie wydaje mi sie ze AZ TAK muli.

 

?????????????????

podwazasz moja wiarygodnosc?

 

Skad ty sie urwales? - elita tego forum byla ze mna i widziala to na wlasne oczy....

3razy sie zastanow zanim cos napiszesz :mad2: :duh:

 

 

Przepraszam za taki odkop ale dopiero przeczytałem i mnie ruszyło.

Wujekwaldus, przez te wykrzykniki, teksty typu "skąd Ty się urwałeś" oraz pytanie czy ktoś podważa Twoją wiarygodność zapytam - za kogo się uważasz, że nie można podważyć Twojej wiarygodności?

Wiem, że masz duże doświadczenie, sam Cię kiedyś pytałem na PW o różnicę między 335i a M3 po czym po jakimś czasie dane mi było pojeździć obydwoma modelami i moje odczucia były nieco inne. Nie znaczy to, że Twoje były błędne i należy je negować.

 

Druga sprawa: Kim jest "elita" tego forum? Czym się charakteryzuje i jakie kryteria trzeba spełnić, żeby się w niej znaleźć?

Ilość postów, rodzaj auta w garażu czy Twoja subiektywna ocena?

 

Pytam poważnie.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bbrys...

 

wpadnij w piątek na spot w Bonarce po 20...bo sam jestem ciekaw

tych różnic pomiędzy 335 a M3...może aż tak duże nie są,a z chęcią

posłucham jak Twoje wrażenia,bo w M3 jeszcze nie siedziałem :mrgreen:

a może będzie i jedna i druga bryka :wink:

Back to the roots...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przepraszam za taki odkop ale dopiero przeczytałem i mnie ruszyło.

Wujekwaldus, przez te wykrzykniki, teksty typu "skąd Ty się urwałeś" oraz pytanie czy ktoś podważa Twoją wiarygodność zapytam - za kogo się uważasz, że nie można podważyć Twojej wiarygodności?

Wiem, że masz duże doświadczenie, sam Cię kiedyś pytałem na PW o różnicę między 335i a M3 po czym po jakimś czasie dane mi było pojeździć obydwoma modelami i moje odczucia były nieco inne. Nie znaczy to, że Twoje były błędne i należy je negować.

 

Druga sprawa: Kim jest "elita" tego forum? Czym się charakteryzuje i jakie kryteria trzeba spełnić, żeby się w niej znaleźć?

Ilość postów, rodzaj auta w garażu czy Twoja subiektywna ocena?

 

Pytam poważnie.

 

Elita: ludzie ktorzy spotykaja sie poza forum, integruja sie razem, znaja sie real i laczy ich cos wiecej niz tylko posty na forum (przekroj aut rozny, od 318i do M3 - bez znaczenia) dodatkowo ludzie ktorzy korzystaja z BMW pelnym sloganem reklamowym "radosc z jazdy" - testujacy osiagi, jezdzacy na tory, robiacy powazne modyfikacje w autach itp itd. Ilosc postow i posiadane auto jest tu BEZ ZNACZENIA.

 

a no i w kwestii wyjasnienia tzw moja "elita" nie jest lepsza czy gorsza od pozostalych forumowiczow, jest po prostu bardziej WIARYGODNA (raczej w tym kontekscie pisalem - ale moze "elita" to zle slowo ktore dobralem do tego okreslenia)

 

Poruszylo mnie ze sprzedaje ciekawego newsa na forum a ktos traktuje mnie jak trolla ktory pisze jakies bajki niewiadomo skad i jak. To ze kogos boli ze E36 moze byc szybsze to nie moj problem. Takie sa FAKTY.

 

Roznice miedzy M3 a 335i moglem Ci opisac tylko w sposob subiektywny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zagazowaniem nie ma problemu, z sondami również, czytać czytałem ale nie gazowałem bo po prostu mi się odwidziało, nie mniej jednak ktoś tu miał taką zagazowaną i nie było problemu z niczym.

 

 

pzdr. Łukasz

 

ale mial wersje Sulev czy wersje normalna ? bo to nie ten sam silnik

 

 

Być może sulev, bo większość w usa to chyba Sulev bo tam jakieś wymogi były odnośnie spalin czy czegoś, można dopytać mam gdzieś PW od niego

 

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy moglibyście napisać o co to chodzi z tym sulev? Co to takiego? Pierwsze słyszę?

 

To specyficzny typ samochodow produkowanych w ameryce polnocnej o bardzo niskiej emisji spalin (Super ultra low emission vehicule) ktory emituje 90% mniej spalin niz srednia modelow wyprodukowanych tego samego roku w usa i canadzie. W BMW sa to modele klasyczne ze zmienionym silnikiem i osprzetem. Korzysc dla klienta oprocz ochronny planety to czesciowe dofinansowanie samochodu przez panstwo w niektorych stanach jak np california.

 

W przypadku 328i, wersja sulev mechanicznie ma inny silnik (N51)ktory wywodzi sie od N52 ale jest w 70% inny, dodatkowo osprzet jest rownierw bardzo odmienny (np 1 katalizator wiecej ale to tylko poczatek calej listy zmian)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za wyjaśnienie...!

 

Na szczęście mój jest "normalny":)!

 

wolabys miec suleva :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N51 to tak naprawde pozbawiony wad kontrukcyjnych N52 (tloki, glowica, popychacze)

 

A wiec w tym wypadku wersja Sulev jest o niebo lepsza

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem sulev nawet z LPG ale więcej nie kupie, bynajmniej nie przez LPG tylko

Po pierwsze one sa tylko na Usa a samochód z usa ciezko sprzedac

Po drugie ten wychwalany przez wileu sulev N51 ma 231 KM a N52 258 KM nie wspominając o N52N ktory ma 272KM przy zblizonym spalaniu.

Także powiedzenie każdy żyd swój towar chwali znajduje tutaj idealne zastosowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zajechana tylko takie sa faktyczne osiagi... mierzone RaceLogiciem a nie pomiary licznikowo...

w spalanie katalogowe nie wierzysz a w osiagi 0-100 niby juz tak?

Ja w swojej katalogowo mam 4.7 a ponizej 4.9 na razie nie zszedlem.

 

Po prostu 328i nie ida i malo nie pala, to samo z 330i.

Znalem kiedys kolesia co kupil E92 330i i zalowal po 2 tygodniach...

Generalnie jesli ten silniki ma jakiekolwiek zalety to raczej sklanial bym sie w kierunku bez awaryjnosci, ale na ten temat nie duzo wiem wiec sie nie udzielam ;)

 

A ja mam E90 LCI 328i od przeszło dwóch lat i cały czas jestem bardzo zadowolony. A osiągi mój egzemplarz ma bardzo dobre. Moje 328i teraz z seryjnym wydechem ("sportowy" układ wydechowy na dłuższą metę okazał się męczący) z automatem na DS - na dobrej nawierzchni z dobrymi oponami i z umiejętnym startem (sam jak miałeś 335i to o tym kiedyś pisałeś, że jak się umiejętnie doda gazu to silnik od razu wchodzi na obroty na jedynce i pnie się w górę) zrobi 0-100 w 6,8-7s też mierzone racelogiciem (takie wyniki uzyskałem, ale były też gorsze oczywiście w okolicach 7,3-7,5).

 

Odczucia subiektywne są naprawdę dobre.

 

 

Waldek natomiast patrzy przez pryzmat osiągów prawdziwych superaut :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma tego 258 koni wersja EU, i powiem tak do 100 różnice symboliczne jak nie prawie ŻADNE ( ciężkie do wyczucia i zmierzenia ), potem niby ciut lepiej te 258ps idzie, ale to ciut, na pewno nie jest to coś w stylu OOO jednak jest zdecydowana różnica, ale jak się jedzie jednym i zaraz drugim to nie czuć, że jest to AŻ taka różnica.

Może też dlatego, że ponoć N51 ten 233 konie , ma najlepszą reakcję przepustnicy na gaz, najszybszą.

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyscig 80-200 z E36 328i (~215koni...)

E90: 5-6 dlugosci z tylu.

 

 

 

Waldek, ale co to było za E36 ? Jakie modyfikacje ? Przecież seryjne E36 328i ma 193 HP. Zatem skąd wzięła się liczba 215 HP ?

 

Dodatkowo może była ta E36 mocno odchudzona ? Wtedy różnica masy na poziomie 400 kg będzie miażdżąca.

 

Seryjna E36 328i 193 HP nie ma szans z E90 328i LCI (nie wiem czy jest jakaś realna różnica w pre LCI, chyba nie) w rolce. Ma jedynie szanse wtedy jak E36 ma manual a E90 AT...zwłaszcza ze stójki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, miałem w sumie to napisac od razu ale dalem sobie spokoj.

Oczywiście ze e36 328i nie ma szans z e90 328i jeśli mowimy o serii.

Idac tym tokiem, widzialem osobiście jak honda crx 1.8 turbo ( nie seria oj i to bardzo) objezdzalo m3 e92 (z rolki, z miejsca) i to dramatycznie.

Wiec co? Crx jest szybszy niż m3?

Wychodzi na to że tak:) choc to na pierwszy rzut oka absurd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj dzieci dzieci....

E36 328i, ma zalozony, kolektor z M50, wydech, szpere. mody za 3-5 tys pln.

Napisalem wlasnie dlatego 215 koni. bo na Tyle jakis czas temu zostalo schamowane.

 

nie porownujemy dlubanego, uturbionego porobionego za xxx tysiecy E36, tylko zwykle mody za cene opon zimowych.

Ale widze ze niektorym nie moze dac to spokoju ze E36 moze byc szybsze...

 

Seryjne E90 328i w automacie na racelogicu osiagnelo 0-100: 7.6.

 

Napisałem co widziałęm a niektórym się widze świat załamał...

ehh...

Life is brutal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.