Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam pytanie co do czujników paliwa.Prawdopodobnie jeden z nich mi nie działa.W tescie nr 6 pokazuje cos mniej wiecej 0.00/15.6/15.6 Mam zatem pytanie czy wskaźnik który pokazuje poziom paliwa w zegarach kozysta z tych wartosci??Bo jak tak to oznaczało by ze mnie oszukuje cały czas o połowe bo paliwo dzieli sie napewno na pół w tych zbiornikach czy tak??
Opublikowano
No raczej korzysta. U mnie też tak jest ale chcę zalać do pełna i zobaczyć. Bo 15 litrów to mało i być może cała ilość wahy przelewa do jednej komory (przynajmniej tak myślę) :roll:
Opublikowano
...a jakaby to miało przelewac do jednego ?? 15 to nie jest mało bo wydaje mi sie ze 15 w jedym i 15 w drugim czyli pół baku?? Czy jest inaczej?
Opublikowano
sprawdzałem i nie ma zadnej pompki która by to miała przepompować paliwo a bak jest połączony, znaczy sie zbudowany z 2 osobnych komór i z tego co wychodzi to te komory maja oddzielna pompke jezeli dobrze to zrozumowałem
Opublikowano
No tak 2 i jedna musi przepompować paliwo (na to wychodzi). Sam dokładnie nie wiem, ale jak miałem 30l w baku też pokazywało, że paliwo jest w jednej komorze.
Opublikowano
...moze mamy obydwojga 1 czujnik uszkodzony,albo 1 komora jest nizej ale w ta watpie ,moze sie ktos inny wypowie i rozwieje watpliwosci
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przerabiałem niedawno temat u siebie.

Ciężka sprawa, do dzisiaj sam nie rozkminiłem jak to do końca działa.

Więc tak:

Miałem padniętą pompkę w prawej komorze, tak też zostawało 15l paliwa, auto gasło.

Po wymianie pompki zaczęły się jaja, paliwo - mimo że pompka już działała - uciekało nadal do prawej komory, ale nie 15 litrów, tylko tyle ile wlazło, test pokazywał 33 litry (lewa zero).

Po zgaszeniu wszystko się rozlewało po równo.

Kolejne odpalenie, i to samo, paliwo ucieka na prawo.

Momentami lewa komora była sucha, w prawej 30 litrów, a silnik dalej chodził.

Tak mam do dzisiaj.

 

Zerknij na mój temat, może coś pomoże: viewtopic.php?f=72&t=173010

Opublikowano
Hmm ale u mnie jest ok tylko w testach pokazuje jedną komorę. Nic nie gaśnie itd. Maiłem rezerwę i dalej ok. Jestem ciekawy ile trzeba wlać żeby paliwo było w obydwu komorach :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie zawsze poniżej 30l, mój dopiero poniżej 15 miał problemy z paleniem, lubił się zapowietrzać.

Chyba że było kilka rodzajów rozwiązań układów paliwowych, ale to trochę naciągana teza.

EDIT:

Jedna komora ma ok 33 litry, więc zalej tyle żeby przekroczyć tą wartość.

Powiedzmy 50, wtedy część paliwa musowo musi być w drugiej komorze.

Opublikowano
Hmm ale u mnie jest ok tylko w testach pokazuje jedną komorę. Nic nie gaśnie itd. Maiłem rezerwę i dalej ok. Jestem ciekawy ile trzeba wlać żeby paliwo było w obydwu komorach :roll:

Zalej do pełna :!: Paliwo jest zasysane z komory po stronie kierowcy i dlatego pompka w 2 komorze pompuje paliwo do tej 1 i jak paliwa jest mało to komora 2 jest pusta.

Opublikowano
Hmm ale u mnie jest ok tylko w testach pokazuje jedną komorę. Nic nie gaśnie itd. Maiłem rezerwę i dalej ok. Jestem ciekawy ile trzeba wlać żeby paliwo było w obydwu komorach :roll:

Zalej do pełna :!: Paliwo jest zasysane z komory po stronie kierowcy i dlatego pompka w 2 komorze pompuje paliwo do tej 1 i jak paliwa jest mało to komora 2 jest pusta.

 

O właśnie o to chodziło. Dzięki :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.