Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od pewnego czasu hamując z wiekszych prędkości mam drgania na kierownicy i gdy ją puszczam ucieka na lewo lekko(auto też), gdy docisnę hamulec mocno to nie czuć tych drgań już tak bardzo, koła wyważone, budą nie trzęsie, jedynie to hamowanie. Sprawdzałem jak tam zawieszenie z przodu i jest troche luz na drązku kierowniczym na prawym kole. czy to może powodować takie drgania? jak jadę po dziurach to nic specjalnie się nie tłucze

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
POWITAC problem drgan to sa 3-y powody luz zawiasu,opony,tarcze hamulcowe musisz na szarpak pojechac i polukac czy cos jeszcze prucz koncowki nie jest wywalone, :idea: a jeszcze jestem ciekaw czy te drgania ci sie nie pokazaly nagle NP:po wymianie opon na NP:zimowe :?:
Opublikowano

nie nie, na letnich też tak było od jakiegoś czasu, tarcze wątpię bo wtedy chyba nie ściągałoby mnie przy hamowaniu w jedną stronę..

nie ufam troche naszym fachowcom dlatego chciałem zasięgnąć opinii właśnie na co jeszcze zwrócić uwagę zanim pojadę na szarpaki jak i również gdy już się tam wybiorę.

jeśli końcówka to i tak wymienię wszystkie od razu bo ustawię zbieżność a jak za chwilę padnie inna to bez sensu wydatek bo znowu musiałbym to robić

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
na szarpaki i na rolki. Sprawdzą ci różnicę siły hamowania na osi przedniej i wszystkie tuleje i sworznie. Tyłem niech też poszarpią czy nie są wywalone tuleje kołyski i wahaczy ( chociaż tutaj drganie nie może mieć nic wspólnego). A czy to drganie kierownicy jest takie samo przy zimnych jak i rozgrzanych tarczach?
Opublikowano
tak i występuje niezależnie od tego czy zimne czy ciepłe, kwestia że nie wystepuje za każdym razem więc obstawiam jednak ten luz na drązku. sprawdze i napisze co było

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Carvie ja obstawiał bym hamulce a mianowicie to tłoczek zacisku , ale jak już ściągniesz koło to sprawdz mocowanie zacisku ,klocki ,tarcze może ją gdzieś zwichrowało...
iZzI
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Więc Panowie dopiero wczoraj znalazłem czas żeby zająć się Moim maleństwem, byłem na diagnostyce, usłyszałem że wszystko jest w porządku, siła hamowania identyczna na obu stronach i facet powiedział, że skoro tak się dzieje to pewnie tarcze do zmiany. Ale nie dawało mi to spokoju i w końcu sprawdziłem to sam raz a konkretnie. Luz był minimalnie odczuwalny na łączniku stabilizatora z prawej strony, kupiłem na obie strony firmy MOOG, wymieniłem wczoraj w nocy i choć nie wierzyłem do końca że to pomoże to okazało się że wszystko ucichło. Przy hamowaniu ze 130 spokój, nie ściąga, cisza na dołkach.

dzięki za pomoc

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.