Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dziś rano miałem problem z odpaleniem auta (sądzę że to wina świec, bo 2 mam do wymiany) pokreciłem chyba ze 4 razy i dopiero załapał, telepanie itd przez kilkanascie sekund, ale to sprawa drugorzędna.

Problem dotyczy komunikatu jaki mi sie pokazał mianowicie: Dynamic Drive Failure czerwony komunikat. Postanowiłem zakrecić kierownicą i chodziła tak jakby wspomaganie nie działało, bo to chyba ta sama pompa do dd , o ile sie nie myle? Uruchomiłem auto błąd zniknął kierownica również lekko zaczęła chodzić.

Zastanawiam sie czy to może stan płynu?

Mam na minimum , jesli to jest przyczyną jaki płyn wlać i czy wystarczy sama dolewka ?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Jakiś czas temu też miałem ten błąd DD i "samo przyszło - samo poszło" narazie spokój.kiedyś też miałem za mało płynu wspomagania i błąd się nie pojawiał.Troche dziwne z tym wspomaganiem bo prócz tego że całkiem inaczej autem się jezdziło (bujało jak ta lala) to innych ubocznych rzeczy nie stwierdziłem. Płyn jaki można dolać musi mieć oznaczenie CHF11S (nawet powinno pisać na zbiorniczku) - kupowałem w serwisie i mają firmy Pentosin.
Opublikowano

Dzieki za info na temat płynu.

Jutro zakupie i doleje.

Błąd dzis wiecej razy nie pojawił sie, w nocy było -19 stopni może dlatego coś powariowało chwilowo.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Mi również pojawił się błąd DD ale było to związane ze spadkiem napięcia w akumlatorze .

U ciebie mogło być podobnie przy -19 st .

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mi również pojawił się błąd DD ale było to związane ze spadkiem napięcia w akumlatorze .

U ciebie mogło być podobnie przy -19 st .

 

Dokładnie, jeśli napięcie akumulatora jest słabe to przestają działać różne systemy w samochodzie.

Opublikowano

Dzieki chłopaki za pomoc i sprostowanie problemu :cool2:

 

Swoją droga jak juz tu jestem moze ktos by sie wypowiedział mianowicie teraz jak jest slisko przy ruszaniu tył tjb. podskakuje mówie tu o gwałtownym ruszaniu na sniegu/lodzie.

Na suchym tego nie mam, to jest normalny objaw, czy też może tuleje belki są na wykończeniu?

 

Sorry za OT!

Pzdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.