Skocz do zawartości

JESTEM LAKIERNIKEM JAK PYTANIA TO PYTAĆ CO DO LAKIEROWANIA


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Też przymieżam sie do pomalowania aulumków tylko potzebuje namiar na jakiś kolor

 

Znaczy szukam jak najbardziej jasnego srebrnego koloru takiego z połyskiem perłowym żeby nie przechodził szarością czy kremem

 

Jeśli ktoś ma namiar na taki kolor to bardzo prosze o nazwe firmy i numer

 

Dlaczego to poruszam, ponieważ sprzedawcy najczęście udają że nie widzą o jaki kolor chodzi ponieważ w produktach ich firmy takiego niema a paleta barw nie odzwierciedla tego co faktycznie wyjdzie z tych srebżanek a najczęściej nie jest to tak jasne jak być powinno

 

Za info rónież wielkie dzięki

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 303
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam jescze jedno pytanko jak zaprawic minimalne odpryski lakieru około 1-3 mm srednicy, od kamyków w których pojawiła sie juz korozja ?????

 

 

Jak to fachowo zrobic zeby korozja nie postepowała dalej????

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jescze jedno pytanko jak zaprawic minimalne odpryski lakieru około 1-3 mm srednicy, od kamyków w których pojawiła sie juz korozja ?????

 

 

Jak to fachowo zrobic zeby korozja nie postepowała dalej????

 

Powinieneś zeskrobać rdzę, skrobakiem lub papierem ściernym (zależnie od wielkości odprysków), następnie zapodkładować i polakierować.

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko

 

chciałbym polakierowac pod kolor nadwozia listyw ozdobne i ze zderzaków w swojej e39. czy trzeba te listwy jakos specjalnie przygotowywac, chodzi mi o to ze sa takie chropowate. Wiadomo ze trzeba je pokryc podkładem do plastików, ale czy trzeba cos jescze wczesniej robic ?????

 

 

Bede bardzo wdzieczny za pomoc

 

Chcąc pomalować listwy musisz najpierw je odtłuścić, potem zmatować cienkim papierem ściernym, położyć specjalny podkład na plastik, a potem pozostaje już tylko pomalować.

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc mam e36 compacta i zauważyłem ze jakis zazdrosny sasiad mi zrobił rysy na drzwiach i dachu rysy nie sa głebokie nic nie czuc pod palcami ale widac podład bialy na dachu sa długie rysy około 8cm ze dwie i mam do ciebie pytanie czym to zakryc czy tzw. zaprawka wystarczy czy trzeba malowac cały dach???? za odpowiedz dzieki :modlitwa: :modlitwa:

 

Jeśli rysy są dość długie to zaprawki mogą być widoczne. W takim wypadku wypadałoby pomalować cały element, ale najpierw powinieneś spróbować je spolerować. Widzę, że jesteś z Łap. Gdybyś potrzebował farby na zaprawki to moge dać Ci na priv namiar do fachowca z Białegostoku, który bardzo dobrze dorobi Ci kolor do BMK'i na zaprawki.

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flamastry dają tylko pozorny efekt. Pojedziesz pare razy na myjke i efekty moga być niezbyt miłe :)

Glasurit Polska - Division of BASF - The Chemical Company

Profesjonalne dobieranie lakierów samochodowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko, chcialbym zwyciagnac wszystkie nadkola w swoim E36. jeden koles powiedzial mi ze jest podobno mozliwe wyciagnac je i walcowac bez lakierowania. czy jest to wogole mozliwe?? lakier nie jest guma i wydaje mi sie ze popeka. Co o tym sadzisz i jak to najlepiej zrobic. pozdrawiam
B-bardzo M-mądry W-wybór
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To ja też mam pytanko. Jestem w trakcie polerowania zespawanego zderzaka. Poprzednia właścicielka trafiła na zbyt wysoki krawężnik :shock:

Pytanie jest następujące: do jakiego stopnia polerować "pajączki"? Wylezą, jeśli nie "ściągnę" ich do żywca?

I jeszcze takie: Zderzak jest uzkodzony tylko z jednej strony. Czy lepiej zrobić tylko tą stronę, czy zmatowić cały? Czy w przypadku, gdy po papierze 1000 nie ma już wyczuwalnych rysek, to zostawić, czy rzeźbić dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

mam na tylnym blotniku ubytek lakieru - na samym rogu - zeskrobalem lakier , zaszpachlowalem ubytek ( dosc duzy - ok 2cm na 1,5 cm ) , ale po kilku tyg szpachla pekla w miejscy laczenia z oryginalnym lakierem i podniosly sie jej krawedzie - co oczywiscie wyglada bardzo zle ...

 

w jaki sposob nakladac szpachle zeby sie tak nie działo - kilka warstw ?? ile nalezy odczekac po nalozeniu warsty ?? jak to do cholery zrobic zeby sie to trzymalo - i nie pekalo , odlazilo itp ????

 

juz brak mi nerwow !!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moim autku na tylnej klapie zaczyna odchodzic lakier bezbarwny z kolorem

 

może też tak być że element był szpachlowany i za szybko położyli lakier > a szpachla nie miala gdzie wyparować

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, zaszpachlowalem ubytek ( dosc duzy - ok 2cm na 1,5 cm ) , ale po kilku tyg szpachla pekla w miejscy laczenia z oryginalnym lakierem i podniosly sie jej krawedzie - co oczywiscie wyglada bardzo zle .

 

w jaki sposob nakladac szpachle zeby sie tak nie działo - kilka warstw ?? ile nalezy odczekac po nalozeniu warsty ?? jak to do cholery zrobic zeby sie to trzymalo - i nie pekalo , odlazilo itp ???

 

hej

Proponuje ci potraktować to papierem ściernym i nałożyć tam szpachle z włuknem sklanym a zwykłom szpachlom tylko delikatnie wykończyć

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wydaje mi sie zeby byla klapa szpachlowana zaowazylem tez te same objawy na gornej czesci dzwi od kierowcy .Zaciagnolem jezyka i prawdopodobnie tak odnawiaja lakier w Holandii ,tzn. klada cale autko nowym lakierem bezbarwnym ciekaw jestem czy ze wszystkich elementow bedzie sie tak luszczyc i czy nie bede mosial odnowic caly bezbarwny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Mam pytanie czy Uni-Lak np. SchwarzII (to nie jest metalik ani perła) można położyć 2 warstowo czyli baza i klar , czy tylko akryl ??

 

W zależności jak chcesz wymalować moższ kupić w akrylu albo baze i clar. Ten drugi sposób ci proponuje gdyż auto nie płowieje po czasie.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ja mam takie pytania:

1. otóż mam kolor shwarz metallic, czy jest gdzieś oznaczenie albo numer tego lakieru w aucie czy w dokumentach, jeśli bede dobierał lakier do malowania??

 

2. chciałem zrobić to we własnym zakresie, gdyż samochód odbieram od blacharza i to mnie już bedzie troche kosztowało,mam własny kompresor, a także miałem okazje już malować. z doświadczenia wiem ze metaliki to najpierw baza,potem bezbarwny. kolejne pytanie czy baze trzeba polerować po położeniu, zanim pokryje się ją bezbarwnym?? wczesniej tego nie robiłem. polerowałem dopiero na końcu bezbarwny, bo czesto wychodziły mi nierówności ( nie zacieki ) ale coś w rodzaju skórki pomaranczy.

 

3. we wcześniejszej wypowiedzi przeczytałem, ze do polerowania rećżnego pasta TEMPO, a czy na obrotach nie można nią polerować mechan icznie? a ta pasta G3, gdzie mozna ją dostać ??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

(1) numer lakieru masz napisany na tej samej tabliczce co jego nazwe "ma kielichu przedniego zawieszenia" w samym rogu tabliczki. poza tym lepiej podjec autem do mieszalni i niech ci dorobia lakier pod twoje auto a nie z samego kodu.

(2) bazy sie nie poleruje :!: po natrysnieciu bazy czekasz ok. 5/10 min. i nakładasz bezbarwny.

(3) efekt skorki pomaranczy tzn. mora powstaje naogul z powodu zbyt niskiego cisnienia w kompresorze. moze to byc tez wina zbyt gestego lakieru, pistoletu kiepskiej jakosci albo poprostu jeszcze niezbyt wprawionej reki.

(4) pasta TEMPO lepiej nie polerowac przy pomocy polerki. poprostu sie do tego nie nadaje.

zamiast G3 polecam ci pasty 3M sa znacznie leprze i wydajniejsze. jedna i druga mozesz kupic w mieszalniach lakierow "naogul maja wszystko co jest potrzebne od przygotowania przez lakierowanie az po polerowanie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoje auto spolerowalem maszyna i farecla G3, efekt taki jak na zdjeciach, natomiast doznalem szoku, po zastosowaniu takiej politury farecla black top, to takie mleczko wysoko nablyszczajace nakladane reka, nie wiem czy probowaliscie ale efekt jest kosmiczny, na aucie robi sie doslownie lustro. Teraz "swieci sie" jeszcze bardzij niz na fotkach w galerii. Dodatkowo barwa samochodu (w moim przypadku czarny) nabiera strasznego nasycenia, autko zrobilo sie teraz naprawde czarne.

polecam polecam polecam.

Wazna sprawa, bo moze nie wszyscy o tym wiedza, zeby jedno i drugie wycierac taka specjalna scierka do polerowania, nie zostaja wtedy smugi , i ladnie zchodza zabrudzenia

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. otóż mam kolor shwarz metallic, czy jest gdzieś oznaczenie albo numer tego lakieru w aucie czy w dokumentach, jeśli bede dobierał lakier do malowania

 

Nie ma koloru schwarz metalik (...) http://www.bmwinfo.com/23330.html stawiam bardziej na cosmoschwarz.

 

jeśli bede dobierał lakier do malowania??

Otóż przez te dobrych parę lat kolor auta zmienił już lekko barwe (nawet jeżeli jest garażowane) i kiedy dobierzesz kolor na podstawie tabliczki , może okazać się że jest dużo ciemniejszy. Na podstawie tabliczki powinno się malować całość (całe auto).

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Kolor mojego lakieru to Diamantschwarz Metallic. Postanowilem sobie wypolerowac cale auto (T-CUT Metallic). Srodek ten (koloru bialego) niestety powchodzil mi w drobne uszkodzenia lakieru na masce i nijak nie chce wyjsc :( . Na masce widac w tych miejscach biale plamki/kropki/kreski itp. Co z tym zrobic? Czy T-CUT Black pomoze?

http://img166.imageshack.us/img166/6026/ichazq8.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy jest możliwość sprawdzenia ramy czy jest prosta bez demontażu jakich kolwiek częsci karoseri ? I ile to by mogło kosztowac ????

 

 

bo byłem ostatnio ustawiac zbierznosc w swojej e36 i nie da rady ustawic na tylnej osi przód OK. Auto było bite i ma dwie dziury w nadkolu z przodu pewnie po jekichs mocowaniach z prostowanie . gdy kupowałem sprawdzałęm ogległośći miedzy kołami a błotnikiem były identyczne (chodzi o tył)ale ostatnio udezryłem w kraweznik ostatnio dosyc mocno chyba od tego momentu tylnia oś jest strasznie przestawiona. czy jest możliwość ze przy udezeniu w krawęznik rama sie z powrotem wygieła ? (uderzenie było w bok koła )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.