Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a co ja to lakiernik jestem, żebym mógł pomóc? To temat lakiernika i jak się nie odzywa to widocznie nie chce. Chcesz się pytać zamiast podjechać do lakiernika to Twoja sprawa, a przecież i tak na tym się skończy, chyba, że akceptujesz własne próby mazania lakierem po samochodzie - bo ja nie.

 

Nikt Cię nie zmusza! Przynajmniej nie ja. Po prostu długo nikt nie pisał, a autor zadeklarował się na początku, że będzie pomagał, no i dobra, to było dawno. Pewnie plany mu się pokrzyżowały i nie ma już na to czasu. Na szczęście są jeszcze inni, którzy chcą pomóc z dobrej woli i chwała im za to; to do nich skierowałem swe pytanie. Po za tym, według tego co napisałeś, dla Ciebie forum nie ma sensu bytu - jak się coś uszkodzi to do fachowca i po sprawie i broń Boże inaczej - porażka chłopie. Po to mamy forum, żeby się zapytać, czy można coś naprawić samemu zanim pojedzie się do fachowca, bo jak wiadomo, nierzadko okazują się partaczami i wyłudzają pieniądze ("O! BMW, gość ma kasę, to go oskubię. Nie zbiednieje przecież, a jak coś spieprzę, to może wróci i jeszcze raz zapłaci"), a często bywa tak, że naprawa dużo nie kosztuje.

Nie będę się tu wykłucać, ale nie pozwolę się traktować, jak debila, który lepiej, żeby się nie odzywał! :hand:

 

Druga rzecz - Dzięki Dunaj za odpowiedź :wink: Ja rozumiem, że bezbarwnego się nie dorabia, bo jest bezbarwny, czyli do każdego lakieru metalicznego. Chodziło mi o kolor. No i pytanko, po spolerowaniu położyć bezbarwny? Czy w ogóle można go kłaść w jednym miejscu czy może na całym elemencie, żeby był równy?

 

to ja proszę o zdjęcie po własnoręcznej naprawie. Ten temat został stworzony przez ponoć fachowca lakiernika, któremu temat się już dawno znudził, a pytania padają...wynika z tego, że nieważny temat ważny problem.

PawełH
  • Odpowiedzi 303
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja rozumiem, że bezbarwnego się nie dorabia, bo jest bezbarwny, czyli do każdego lakieru metalicznego. Chodziło mi o kolor. No i pytanko, po spolerowaniu położyć bezbarwny? Czy w ogóle można go kłaść w jednym miejscu czy może na całym elemencie, żeby był równy?

 

bezbarwny jest tez do matowych lakierow tak nawiasem

po spolerowaniu nic juz sie nie robi wtedy fura ladnie sie swieci i jak bys na to polozyl jakikolwiek lakier to w niedlugim czasie by odpadl bo powierzchnia na ktora byl nalozony jest zbyt slizga aby dobrze do niej przywarl.

jak jedziesz powierzchnie papierem wodnym to ja matujesz i na to kladziesz baze a potem klar znaczy bezbarwny.

jesli zrobisz tak na kawalku drzwi to z daleka moze i nie bedzie tego widac ale z bliska napewno da sie zauwazyc linie nowego klaru. jej nawet po polerce nie da sie pozbyc.

dlatego trzeba malowac caly element, chociaz to zalezy od zasobnosci portfela

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ile weźmie dobry lakiernik za pomalowanie E36?

Byłem u jednego i podał mi cene 2500 zł + 250 za wycięcie i wklejenie szyb.

Powiedział ze auto trzeba zostawić na 2 tygodnie (3 dni rozbiórka, 3 dni złożenie i min. 7 dni na lakierni)

Czy tak robią fachowcy i czy cena nie jest za wysoka???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.