Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej. jaki moze byc orientacyjny koszt ewentualnej zmiany calego koloru nadwozia w modelu serii 5 (chodzi o to ze cen nie znam i nie chce pasc ofiara jakiegos naciagacza)

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 303
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam. Ja prawie we wszystkich autach zmieniłem kolor. Teraz jestem w trakcie zmiany koloru w BMW "7" E38. Koszt malowania lakierem dwuwarstowym to cena we Wrocławiu od 2500 - 3500 zł.

 

Oczywiście auto jest rozgołocone do golasa, jedynie silnik zostaje ale wnętrze wypiórzone.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Moje pytanie:

Jaki będzie koszt naprawy około 35 wgniotek pogradowych (delikatnych -lakier nie jest uszkodzony). Słyszałem żę można podobno je jakoś wyciągnąć bez szpachlowania i malowania? Ile jest w tym prawdy?

Pozdrawiam

 

prawdy jest 100% :) ja mialem 4, czy 5 takich wgniotek

 

w aso we wroclawiu mi to zlikwidowali

 

nie wiem, razem ze 400zl chyba bo robilem to na raty

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
A ile czasu zajmuje takie malowanie ? I czy zawsze tzreba wszystko wywalac ?

 

Malowanie tzn.zmiana koloru to mniej więcej czas 2 - 4 tygodnie. Ważne jest to żeby przy zmianie koloru uchwycić na video moment ściągania starego lakieru gdyż przy sprzedaży auta można ten film pokazać jako że auto nie było bite tylko to był Twój taki kaprys.

Ja zawsze robie film video i później nie mam problemu ze sprzedażą.

 

Czy trzeba wszystko wywalać z auta ??

 

Hmm , wiesz estetycznie wygląda to kiedy otwierasz drzwi i widzisz ten sam kolor nadwozia jak reszta auta. Kiedyś skusiłem się aby nie wyciągać foteli a lakiernik zrobil taki majstersztik i pomalował to ładnie. Jednak wiadmo że jeżeli nie wyciągnie foteli i tapicerki to nie zawsze dobrze odtłuści i później odchodzi lakier lub klar.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

Witam , i pytam, mam fjolet zwykły na swojej 316, jednak ma on drobne uszkodzenia( plamki, wżerki i odbicia od małych kamyczków, może żwiru..). Chciałbym na całe autko położyć ten sam kolor ale w metaliku. Pytanie, czy trzeba całą bemkę rozebrać do blachy aby ten malunek był trwały. Dodam że chciałbym to zrobić dla siebie, a nie pod sprzedaż samochodu. Jeśli możesz to podaj ewentualnie koszty orientacyjne takiego zabiegu.

Pozdrowionka.

Irek

Opublikowano
Witam , i pytam, mam fjolet zwykły na swojej 316, jednak ma on drobne uszkodzenia( plamki, wżerki i odbicia od małych kamyczków, może żwiru..).

 

Może lepiej najpierw zrobić polerke lakierniczą aby poprawić lakierowi efekt pigmentu i błysku.

Do metaliku nie malował bym wnętrza auta tylko zewnętrze części blachy.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

Olejus.

Wykonałem takowe czynności o jakich wspomniałeś.Zastosowałem bazowo G3 wraz z polerką, a ostatecznie wykończyłem Porzelack'iem z zapolerowaniem. Niestety nie zliwidowało to tych uszkodzeń, a jedynie nieznacznie zniwelowało. Widocznie sa one zbyt głęboki na tego typu zabiegi.

Opublikowano
Jeżeli sam uważasz że to cię nie satysfakcjonuje to bym malował. Tym bardziej nowy lakier to nowy. Ale jedna zasada - tylko 2 warstowyw czyli baza i klar.
www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

Olejus

No to chyba jedyne rozwiązanie, ale cóż zrobić..

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano
Witam ! Jakieś rok może dwa temu skusiło mnie zmienić kolor autka , teraz mam problem . Zauważyłem ,że w miejscach tzw. trudno dostępnych :cry2: łuszczy się farba i pojawia się tego coraz więcej . Mało tego poprzedni tani partacz nie wiem co zrobił ale na drzwiach z obu stron mam jakby falę , ponoć lakiernik ( on tak twierdził ) musiał zlikwidować drobne nierówności , tylko teraz mi się wydaje jakby narobił zamiast nierówności gór . :cry2: Proszę o pomoc co mogę z tym zrobić i na jakie koszty powinienem liczyć . Wiem ,że trudno wycenić obraz z ust laika ale chodzi mi o cenę w przybliżeniu . Ja spać nocami nie mogę a tego :mad2: :mad2: :mad2: ……. Lakiernika to mam ochotę ……………….. wiem wcześniej trzeba było myśleć i inaczej oszczędzać .
Opublikowano
Zauważyłem ,że w miejscach tzw. trudno dostępnych łuszczy się farba i pojawia się tego coraz więcej . Mało tego poprzedni tani partacz nie wiem co zrobił ale na drzwiach z obu stron mam jakby falę , ponoć lakiernik ( on tak twierdził ) musiał zlikwidować drobne nierówności

 

O tym własnie mówiłem już dzisiaj , w miejscach trudno dostępnych takich jak : uszczelki przy szybach, zakończenie tapicerki, jeżeli nie zostanie dobrze te miejsce zmatowione to po czasie wyjdą problemy.

 

Co do tych gór może być tak że jest tam szpachla , która została za szybko przykryta bazą. Wiadomo szpachla ma utwardzacz który paruje. Znam też takich co ledwo wyszpachluja a godzine później jest juz auto wymalowane i własnie takie cyrki wychodzą.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Witam. Kupiłem ostatnio futro polerskie z owczej wełny które moze nałożyć na szlifierke kontową wiem ze ma ona duza predkosc obgotową ale ja nie chce polerowac karoseri pastami sciernymi itp tylko nałożyć z 2 warstwy twardego wosku i poprostu wypolerować go bo to jest tak twardy wosk ze jak bym mial polerowac recznie to bym sie zamordował. Raz nałożyłem tylko na maske i tak załowałem bo polerowałem pól godziny lało sie ze mnie jakbym przebiegł z 10 km ale efekt był extra. :D Napiszcie czy moge spokojnie polerowac ten wosk w taki sposob. Pozdro :hand:
Opublikowano

kupilem e36 w metalicznym niebieskim kolorze... wszytsko bylo by dobrze gdyby nie to ze liswty (progowe) i dol zderzakow ma plastikowe... starsznie nie podobami mi sie to i irytuje... chce to pomalowac... ale nie wiem czy trzeba malowac cale zderzaki ? czy tylko wystraczy ten dol... i czy faktycznie dobry lakiernik dobierze kolor czy raczej niemozliwe to jest...

 

ewentualnie jezeli macie pojecie jaki moze byc to koszt... bo nie wiem czy to musi byc jakos specjalnie malowane podklady itd itd...

 

z gory dzieki pozdrawiam

Opublikowano
Witam. Kupiłem ostatnio futro polerskie z owczej wełny które moze nałożyć na szlifierke kontową wiem ze ma ona duza predkosc obgotową ale ja nie chce polerowac karoseri pastami sciernymi itp tylko nałożyć z 2 warstwy twardego wosku i poprostu wypolerować go bo to jest tak twardy wosk ze jak bym mial polerowac recznie to bym sie zamordował. Raz nałożyłem tylko na maske i tak załowałem bo polerowałem pól godziny lało sie ze mnie jakbym przebiegł z 10 km ale efekt był extra. :D Napiszcie czy moge spokojnie polerowac ten wosk w taki sposob. Pozdro :hand:

 

Witam cie drogi kolego.

Mam nadzieje ze nie wydales duzo kaski na to futro? Poleruje samochody od kilku lat i moge powiedziec jedno. Futro jest to ostatnia rzecz po ktora bym siegna do polerowania samochodu a zwlaszcza przy pomocy "katowki" polerka elektryczna ma maksymalne obroty 3000 natomiast diaks startuje z 3000 obrotow. Poza tym politury i woski najepiej jest nakladac przy max 2000.

Piszesz ze wosk jest twardy, pewnie jest to takzwany wosk w kamieniu i nalezy go "co zreszta zaznacza producent" nakladac go recznie, co niestety latwe nie jest. Ale taki wlasnie jego urok. :D

Opublikowano

Siemka Roberto!

Na szczęścienie nie kosztowało ono zbyt duzo bo rozumiem, że nie przyda mi się ono. :( Ale czy naprawdę mógłym uszkodzić lakier takim futerkiem polerując delikatnie do połysku nałożony wcześniej ręcznie ów twardy wosk :?: Dla ścisłości jest to wosk w okrągłej metalowej puszce bodajrze firmy K2 z okrągłą gąbką w komplecie pod dekielkiem. Pozdrawiam

Opublikowano

dokladnie taki wosk mialem na myśli. :D przy pomocy futra latwo jest uzyskac "piękny" lekko siwawy macik zamiast połysku. :D

a to przez to że pasta, politura czy wosk bardzo szybko zasycha na futerku i zamiast polerować rysujesz "matujesz" lakier.

do polerowania finalnego stosuje sie bardzo miękkie i najlepiej strukturalne gąbki polerskie.

ja używam takiej "3M" i uważam że jest rewelacyjna.

 

%5B540%3A480%5Dhttp%3A//img505.imageshack.us/img505/9956/gbkafo3.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Na rogu maski (lakier metalik) mam ślad widoczny na zdjeciu. Prawdopodobnie po jakims malowaniu, przy kupnie nie zauwazylem tego. Potraktowalem to auto-maxem i jest zdecydowanie lepiej. Chcialem sie dowiedziec czy mozna ten slad zlikwidowac calkowicie w domowych warunkach i czy jesli nie to czy warto z tym jechac do lakiernika, czy jest w stanie za pare groszy cos z tym zrobic. Ten slad widac tylko pod odpowiednim katem. Przy swietle dziennym na pierwszy rzut oka jest to niezauwazalne, roznicy w kolorze na brzegu maski nie ma zadnej. Mam zamiar polozyc wosk na lakier (Turtle Wax PTFE), bycmoze cos to da, ale najpierw chcialbym zasiegnąć Waszej opinii.

 

http://free.of.pl/b/biapb/lakier/1.jpg

www.foto.gbart.pl
Opublikowano

Mam pytanie:

Chce pomalowac prog i dol zderzaka pod kolor nadwozia (teraz mam zderzaki oryginalnie do polowy w kolorze nadwozia, i szare ponizej + szare progi).

Slyszalem, ze progu nie maluje sie zwyklym lakierem ze wzgledu na mozliwosc odpryskow od kamykow itp.

Czym to sie maluje i jakie sa koszty?

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
niewiem co mam zrobić. elingi na dachu byly obklejone jakas czarna okleina która pod wpływem słońca dostala bombli i odchodzi. czy moge te relingi czyms pomalowac okleic jak tak to czym(one chyba są aluminiowe)
Opublikowano

mam pytanko.mam wgniecenie z tylu z lewej strony na blotniku kolo lampy(sprawka poprzedniego wlasciciela)no i niestety musze pomalowac caly blotnik dlatego ze jest to kolor metalik-czarny,diamentowy.

interesuje mnie ile by to kosztowalo??pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na rogu maski (lakier metalik) mam ślad widoczny na zdjeciu.

http://free.of.pl/b/biapb/lakier/1.jpg

 

 

Hmm, zmartwie Cie ale niestety. To pozostałoś po malowaniu 'na zadymke', zapewne w którymś miejscu był wrzód i poprzedni właściciel zmiast pomalować maske cała albo przynajmniej 1/3 do lini załamania blachy, pomalował kawałek. Chętnie posłucham waszych opini jak z tym wyjść co by nie było śladu bo mnie lakiernik powiedział że albo cała maska na nowo albo można spróbować ukryć to malując 1/3 do lini załamania blachy na masce /od szyby do grila/

 

Pozdro.

Opublikowano

Witam mam w aucie do polakierowania przód tj, maska , 2 błotniki,zderzak, pas . Jaki powinien byc sredni koszt połozenia lakieru na ta część auta.

Kolejne moje pytanie dotyczy zderzaków . Oryginalnie zderzaki sa polakierowane do połowy chcialbym aby całe były czarne tak jak reszta auta. Czy bedzie to dobrze wyglądalo? Czy warto sie z tym bawic?

Moje auto to BMW e36 kolor czarny.

Opublikowano

Witam,

 

 

czym mozna pomalowac srebrne elementy auta - takie jak listwy boczne przy drzwiach i dachu - i srebrne elementy zderzakow. Chodzi mi o przemalowanie na kolor czarny - shadowline. Jakie sa sposoby zeby farba nie odpryskiwala - czy jest to do zrobienia ???

SEBEK_E38


http://jungle.ovh.org/bmw_downx.gif

Opublikowano
Moze mi ktos powiedziec, ile czsu potrzebuje lakier samochodowy na stwardnienie ? Kolega pomalowal niedawno, jakies dwa tygodnie temu. Ale jeszcze gdy sie mocniej paznokciem wcisnie to robi sie delikatny slad. Ile czasu potrzebuje na 100% wyschniecie ?

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.