Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
JUNIORSZOGUN a OD KIEDY TO uzywa sie przepalonego oleju do smarowania elementow plastikowych? :duh: :jawdrop: A nie lepiej troche szamponu ,miekka szczoteczka i goraca woda i ładnie ta paste wymyc z plastiku :?: ja bym tak zrobił. :cool2: Spytaj tatusia kto ma racje :!: :!: :!:
images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
  • Odpowiedzi 303
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

juniorszogun napisał;

cze napylenie na lakierze nie metalicznym równierz mozna zrobić niebedzie różnicy w kolorze tylko że wtedy trzeba lakierować element cały lub npa do jakiejś listwy odcinającej a robi sie to tak ;

orginalny lakier masz najprawdopodobniej 1 warstwowy czyli standard akryl ,dorabiasz w mieszalni lakier z numeru jaki masz na samochodzie ale nie akryl jedno warstwowy tylko 2 warstwowy

bo tylko lakierem 2 warstwowym mozna zrobiń napylenie które wtopi sie w kolor starego koloru i nato kładziemy lakier bezbarwny i jest gicio jesli chcesz całkowite i dokładne wytłumaczenie krok po kroku jak to zrobic to napisz POZDRAWIAM

orginalny lak jest napewno 2warstwowy a po drugie 1warstwowym(czyt.UNILACK) mozna tak samo zrobic lakierowanie zaprawkowe jak 2warstwowym(czyt.basis lack) Jak nie umiesz to znaczy ,ze nie umiesz a jak bys nie wiedział to na unilack mozesz połozyc klar lack :cool2:

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano (edytowane)
przeci wiem o takich żeczach ale jak zaczne im to wypisywać wszystkim to sie pogubią a najprościej plastiki zewnętrzne jak ktoś niechce lakierować żadnymi patałajstwami a ma wyblaknięte zdeka to może przetrzeć olejem lekko i wytrzeć pożądnie to wszystko domoe porady dla klubowiczów bo przecie nie każdy jest zamozny i niema kasy robic profesionalnie w warsztacie więc nieunoś sie tak bardzo rozumiesz mnie chyba a zreszta to nasze tajniki jak co sie robi i niemusimy zdadzać do końca kazdemu bo byśmy niemnieli roboty :D :dance: POZDRAWIAM a zapomnialem od tatusia to sie odpierdol bo jak on lakierował to ty jeszcze w majdy robiłes arcydzieła Edytowane przez juniorszogun
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
wizualnie niema róznicy tylko lakiery metaliczne to są 100% pokryte lakierem bezbarwnym a lakiery jedno lite czyli akryle te 1 warstwowe są bardziej poddane do wyblakniecia i ogólnie na warunki atmosferyczne

ha ha ha chlopie ty masz wogole pojecie co ty piszesz. Praktycznie wszystkie ORGINALNE lakiery nie metaliczne sa 2WARSTWOWE(BASIS LACK +KLAR LACK) Klar lack jest tak samo odporny lub mniej odporny jak unilack. Jezeli chcesz dzielic farby i lakiery pod wzgledem trwałosci i jakosci to chyba powinienes je podzielic przynajmniej na dwie grupy MS lub HS .Poza tym baza nie stanowi zadnej ochrony karoseri,to jest tylko i wyłacznie farba ktora robi efekt wizualny,a za ochrone nadwozia jest odpowiedzialny lakier bezbarwny.tak z zakresu typowej tehnologi to na baze powinien byc nalozony klar nie pozniej niz 3godz m.in.z tego powodu iz baza bardzo chłonie wilgoc z atmosfery co jest naturalnie nie korzystne dla calego procesu lakierowania. Jak mi nie wiezysz to z kontaktuj sie z roznymi firmami typu GLASURIT, ICI, DEEBER itp.moze ktos ci da wglad do karty technicznej tegoz produktu. Z reszta zapytaj taty w koncu jest 30lat w temacie to chyba tyle wie.

p.s.tylko mi nie zacznij pisac teraz "A WODNA BAZA" bo to kolego inna bajka

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
przeci wiem o takich żeczach ale jak zaczne im to wypisywać wszystkim to sie pogubią a najprościej plastiki zewnętrzne jak ktoś niechce lakierować żadnymi patałajstwami a ma wyblaknięte zdeka to może przetrzeć olejem lekko i wytrzeć pożądnie to wszystko domoe porady dla klubowiczów bo przecie nie każdy jest zamozny i niema kasy robic profesionalnie w warsztacie więc nieunoś sie tak bardzo rozumiesz mnie chyba a zreszta to nasze tajniki jak co sie robi i niemusimy zdadzać do końca kazdemu bo byśmy niemnieli roboty :D :dance: POZDRAWIAM

W SUMIE MASZ RACJE :cool2: Zachowałem sie jak burak :oops:

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
wiesz co wykladów to ty niemusi mi robic o hs czy ms bo takie zeczy to ja wiem ale zrozum czy klubowicze zakumają jak zaczne im tak wypisywać
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
DOBRA nie bylo tematu .nie chce mi sie juz pisac o całym tym lakiernictwie,cały dzien w pracy a ja jeszcze tu zaczynam :duh:
images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
ten dział to długa historia opisywać mozna 1 temat godzinami jak by sie chciało dobrze opisać kolejnośc roboty komuś co niemnial z tym do czynienia ja poprostu wiem jak to robic i niewątpie że ty terz nie może niepisze zbyt dokładnie bo to dlamnie bany pisać takie szczegóły np ile dajemy utwardzacza do szpachlu i po jakim czasie można szlifować i takie tam myśle ze kumasz oco chodzi mi POZDRAWIAM
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
Witam

 

Jestem ciekaw gdzie w naszym kraju naprawia sie takie fury jak aston czy ferrari :?:

Wydaje mi sie,ze jak juz kogos stac na takie auto , to i stac go na naprawe go... Przeciez to tak ,jakbysmy my naprawiali nasze ukochane bejce i jakiegos kowala na wsi :!:

Tez kiedys pracowalem na lakierni i nie widze zeby Juniorshogun gdzies cos komus zle doradzal :cool2:

Pozdrawiam

Na drugim koncu polski DARECKI patrzac z punktu Gdyni.To co polscy blacharze i lakiernicy umia zrobic (oczywiscie nie wszyscy)to niemieccy nawet na oczy nie widzieli ,a tak zeby cie nie obrazic DARECKI to wyglada na to,ze w dupie byłes i [bAD] widziałes skoro twoje poglady na ten temat sa tak ograniczone.

p.s.te samochody nie wystarczy ze beda dobrze zrobione,one musza byc PERFEKCYJNIE zrobione bo wracaja na teren niemiec a tam zadna sciema nie przejdzie.POZDRAWIAM

MIRAS chłopcze!!

Z racji swojego zawodu zwiedzilem wiecej miejsc niz Tobie sie przysnilo

(jestem marynarzem) .Zawsze interesowalem sie samochodzami ,a szczegolnie beemkami i taki dyletant jak TY nie bedzie mi mowil ,ze w d..pie bylem i g..no widzialem!!

Tu nie chodzi o to zeby oddac samochod do profesjonalnej lakierni tylko zeby doprowadzic do jako takiego wygladu metodami w miare tanimi...

Swoje smieszne uwagi a'propos profesjonalizmu JUNOIRSHOGUNA proponuje trzymac dla swoich klientow ,ktorzy przyjezdzaja do Ciebie Astonami lub Ferrari...

Zycze troche pokory na codzien :liar:

POZDRAWIAM

2FST4U
Opublikowano
Witam.Chcialbym zrobic cos ze swoim autkiem myslalem o zmianie lakieru poniewaz ten ktory jest nie bardzo mi sie podoba (taki ciemny jakis, szary bez zycia) chcialbym go rozjasnic, jak to najlepiej zrobic. Na jaki koszt musze sie przygotowac. Pozdrawiam.

 

Ja tutaj dodam coś od siebie. Ja zmieniłem kolor w 2 samochodach w BMW 520 (E34) i Audi A4. W BMW był czerwony a w Audi biały. Zawsze kocham kolor czarny i na takie właśnie je pomalowałem.

 

Co jest ważne: pamiętaj że zmiana koloru wiąże się ze sprzedaża auta przynajmniej w Polsce. Ja zawsze przed taką zmianą robiłem film kamerą przystąpenie do prac lakierniczych żeby wiadomo że auto nie było bite a tylko miałem taki kaprys zeby zmienic kolor. Przy sprzedaży Audi pokazałem kupujacemu film - sprzedałem. BMW 520 jeździ moja dziewczyna.

 

3 lata w USA nauczyły mnie , że auto jest dla ludzi a nie odwrotnie i jeżeli kolor cię juz znudzil a masz kase to sobie zmien.

Teraz szykuje BMW 728 E38 do zmiany na Schwarz II albo Czarny Schaphire Opla Vectry. Jaki jest dodatkowy plus --- że bedzie nowy lakier ładny i błyszczący.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

brawo!!! podobaja mi sie slowa ze samochod jest dla ludzi a nie odwrotnie!!!! wielu z moich kolegow jest "niewolnikami" swoich samochodow...

 

ale nie o tym chcialem. ja doceniam porady juniorszoguna, kilka z nich wykorzystalem i sie sprawdzily. nietaktem bylo tu na niego wjezdzac i mowic ze sie nie zna!

 

pozdrawiam

Opublikowano

Bez urazy DARECKI ale to ,ze do Ciebie na tym twoim statku czy kutrze na czym to tam pływiesz wołaja CHŁOPCZE to nie znaczy ze ty tez tak mozesz.

pozdrowienia.

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano
panowie widze robicie niepotrzebne kłutnie nie poto jest ten temat aby się kłucić mamy sobie pomagać wzajemnie chcecie sie kłucic to na priv czy gg wymiencie zdania miras widze niedajesz za wygrana i drażysz kłutnie zamiast odpuścić :naughty: :duh: :nienie:
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano

Witam

 

Ok MIRAS,masz racje...

Nie wolaja na mnie "chlopcze" i ja tez nie powinienem...

Ponioslo mnie wiec przepraszam.

Wydaje mi sie tylko,ze powinienes ewentualnie wesprzec inicjatywe Juniorshoguna a nie poddawac watpliwoscia jego dobre checi jak i zamiary :cool2:

2FST4U
Opublikowano
Dobry pomysl z tym filmikiem 'olejus', jesli bede przemalowywal to tak zrobie. A po czym mozna poznac dobrego lakiernika. nie chcialbym oddawac swojego autka w byle jekie rece.
Opublikowano
Dobry pomysl z tym filmikiem 'olejus', jesli bede przemalowywal to tak zrobie. A po czym mozna poznac dobrego lakiernika. nie chcialbym oddawac swojego autka w byle jekie rece

 

Dzięki widze że podszedłeś do tematu podobni jak ja > ja też lubie żywe kolory szczególnie takie głębokie czernie (ale nie matalik).

Cięzko poznać dobrego lakiernika ... mi polecił lakiernika znajomy który malował "okularnika" (tez zmienial kolor bo to niemiecka taksówka byla).

 

Ja za zmiane koloru zaplacilem - 1000 zł ale ja kupowalem materiał.

Użyłem lakier firmy : SPIES HECKER - mówili że jest lepsza niż DUPONT. Bmw i Audi zrobili na odcień "SchwarzII" - jak coś to jak zrobi się ładniejsza pogoda to wrzuce zdjęcia abyś mógł zobaczyć jak teraz wygląda w porównaniu do czerwonej. Zupełnie inne auto. Od razu przed malowaniem zrobiłem wszystkie zaprawki blacharskie.

 

Teraz szykuje BMW 728 (E38).

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
Dobry pomysl z tym filmikiem 'olejus', jesli bede przemalowywal to tak zrobie. A po czym mozna poznac dobrego lakiernika. nie chcialbym oddawac swojego autka w byle jekie rece

 

Dzięki widze że podszedłeś do tematu podobni jak ja > ja też lubie żywe kolory szczególnie takie głębokie czernie (ale nie matalik).

Cięzko poznać dobrego lakiernika ... mi polecił lakiernika znajomy który malował "okularnika" (tez zmienial kolor bo to niemiecka taksówka byla).

 

Ja za zmiane koloru zaplacilem - 1000 zł ale ja kupowalem materiał.

Użyłem lakier firmy : SPIES HECKER - mówili że jest lepsza niż DUPONT. Bmw i Audi zrobili na odcień "SchwarzII" - jak coś to jak zrobi się ładniejsza pogoda to wrzuce zdjęcia abyś mógł zobaczyć jak teraz wygląda w porównaniu do czerwonej. Zupełnie inne auto. Od razu przed malowaniem zrobiłem wszystkie zaprawki blacharskie.

 

Teraz szykuje BMW 728 (E38).

 

a ile placiles za material??

Opublikowano

Za materiał dałem 1200 zł. Dodam że przed malowanie zrobiłem lekkie zaprawki blacharskie ... szczególnie drzwi na krawędziach i dół zderzaka.

 

Cała robota trwała 3 tygodnie. Do zmiany koloru ściągane były przednie błotniki , zderzak , drzwi (ale nie z tapicerki - uznaliśmy że tylko uszczeleczki i koniec.) , klapa bagażnika i maska , reflektory.

 

Ważne po tym jest żeby dobrze i solidnie złożyc elementy w kupe.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano

DARECKI, Miras - spuście troszkę z tonu :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

 

juniorszogun chce pomagać forumowiczom. I chwała mu za to :!:

 

Miras, jeżeli uważasz, że juniorszogun podaje złe metody, to napisz przekonująco gdzie tkwi błąd, podaj metodę - twoim zdaniem - lepszą, ale odpuść sobie docinki.

 

BTW, ta sytuacja mnie nie dziwi, bo chyba każdy lakiernik pracuje według swoich jedynie słusznych metod. Panowie lakiernicy, upływ czasu najlepiej zweryfikuje wasze dzieła :!:

 

DARECKI, nabijasz się z Mirasa, tak jak on nabija się z juniorszoguna :naughty: Akurat zupełnie niesłusznie...

 

Szczęka opadłaby ci na podłogę, gdybyś zajrzał chociaż paru "polskim kowalom" do warsztatów. Przynajmniej od kilku lat zachód Europy (zwłaszcza Niemcy) coraz chętniej wykonuje renowacje samochodów zabytkowych i naprawy powypadkowe superaut w Polsce. Bo są u nas robione równie starannie, a często nawet lepiej, przez znakomitych fachowców z powołania.

 

I co najważniejsze, są odnawiane / naprawiane za 40-50 % ceny. Nie dlatego, że w Polsce używa się gorszych materiałów, czy tańszej chemii. Po prostu zachodnioeuropejscy fachowcy każą sobie płacić lekko licząc po 100 euro za godzinę.

 

Właściciele drogich aut nie są bogatymi ludźmi przypadkowo.

Oni umieją liczyć i starannie wydawać swoje pieniądze.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Witam

 

Rapid 130 nie wiem,czy zauwazyles ale calkowicie odpuscilem i przeprosilem.Moze zbyt poniosly mnie emocje wiec jeszcze raz przepraszam wszystkich ktorych urazilem :roll:

2FST4U

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.