Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cze wszystkim jak ktos ma problemy jak i co zrobić samemu przy lakierze samochodowym to moge w miar mozliwości pomóc jestem lakiernikem z zawodu i pomoge kazdemu kto zechce POZDRAWIAM
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
  • Odpowiedzi 303
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ok mam pytanie !!

 

Jakie są plusy malowania auta farbą wieloskładnikową (podkład + klar) od akrylowej.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
wizualnie niema róznicy tylko lakiery metaliczne to są 100% pokryte lakierem bezbarwnym a lakiery jedno lite czyli akryle te 1 warstwowe są bardziej poddane do wyblakniecia i ogólnie na warunki atmosferyczne
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
Mam 2 miejsca skorodowane przy mocowaniu tylnego spojlera oraz kilka rys z przodu na blotnikach.Lakier metalik.Czy lakiernik podejmie się tego typu napraw ???? Niechciałbym malować całych elementów wole lakier oryginalny.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

W jaki sposób można przywrócić dawny blask i wygląd staremu lakierowi [czarny - cosmoschwarz] Jakie są metody w świetle kosztów, twałości i jakości.

Jak naprawić drobne wgniecenia?

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

Witam

Mam pytanko,czy ktos produkuje jeszcze lakiery olowiowe,bo one byly duzo trwalsze.

Juniorszogun ,ale zes sie wpakowal :P :P :P :cool2:

pozdrawiam

Opublikowano

A jaka polerke zastosowac aby zregenerowac lakier??

Mam male ryski i troszka autko na polysku stracilo.

No i jeszcze taka sprawa ze znajomi mi mowili ze jak bede robil polerke to zeby zwracac szczegolna uwage na kanty gdyz moge w tych miejscach wytrzec lakier do blachy - prawda to??

Opublikowano
cze CENTRINO jeśli chcesz spolerować samochód mechanicznie to pasta G3 ,woda ,gabka na polerce i max 1800obr a jak ręcznie to najlepsza pasta jest ogólnie dostępna TEMPO jest ona lekko ścierna i nabłyszczająca polecam jak chcesz robić domowymi metodami nakładasz paste jedną szmatką a drugą polerujesz możesz wytrzeć lakier na kantach jedynie mechanicznie jak przypalisz zamocno i zadóże obroty POZDRAWIAM JAK COŚ TO PYTAJ
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
cze BELGUS tego już nikt dawno nie stosuje a farby ołowiane to chyba potrzebujesz do malowania płotu i nikt tego nie produkuj już teraz farby i lakiery tylko akrylowe POZDRAWIAM JAK COS NIEJASNE TO PYTAJ :D
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
cze KOALA12 jesli jest to lakier 2 warstwowy ty tylko zrobi w tym mniejscu napylenie kolorem a reszte lakierem bezbarwnym cały element i niebędzie śladu ewentualnie zaprawkowo ale to lipnie jest wtedy może zostac widoczny slad że było robione zaprawkowo POZDRAWIAM :D
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
Mam założoną antenę dachową (wynalazek poprzedniego właściciela). Chcę ją wyrzucić i zreanimować tą w tylnej szybie. Niestety po wynalazku zostanie mi dziura wielkości 2 złotych. Da radę coś z tym zrobić, czy trzeba będzie lakierować cały dach (po zaszpachlowaniu otworu)?
$M$
Opublikowano

hej

mam pytanie - jak dokladnie mozna zrobic "wpylke" na zwyklym lakierze (chodzi mi o niemetalic) mam hellrot taki czerwony jak na foto w profilu... kilka drobiazgow nadaje sie do podmalowania ale szkoda robic caly element:

na naroznikach drzwi sa male bable

na srodku dachu jest male wgniecenie i ryska

 

czy mozna robic "wpylki" wszedzie? pozdr

Szybkich samochodów i pięknych kobiet, albo odwrotnie...

http://img169.imageshack.us/img169/8725/k1c6qd.png

Opublikowano
cze CENTRINO jeśli chcesz spolerować samochód mechanicznie to pasta G3 ,woda ,gabka na polerce i max 1800obr a jak ręcznie to najlepsza pasta jest ogólnie dostępna TEMPO jest ona lekko ścierna i nabłyszczająca polecam jak chcesz robić domowymi metodami nakładasz paste jedną szmatką a drugą polerujesz możesz wytrzeć lakier na kantach jedynie mechanicznie jak przypalisz zamocno i zadóże obroty POZDRAWIAM JAK COŚ TO PYTAJ

 

Jezeli chodzi o ta paste G3 (bo mam taka domowa polerke) to wowczas musialbym zmiejszyc obroty na polerce?? Bo z tego co wiem te hipermarketowe badziewia maja 3000obr i brak regulacji :(

 

Pozdro

Opublikowano
Uzywam pasty TEMPO polecanej przez kolege i przyznam ze jest roznica po wypolerowaniu w warunkach domowych. Opakowanie nie zacheca ale jest dobra.
Opublikowano

wszystcy pytają to i ja zapytam

Mam do pomalowania przednią maske

Auto chce oddać do jakiegoś dobrego lakiernika tylko....

Bardzo obawiam sie

-czy dobrze dobiorą mi kolor

-lakierna moim bmw ma powieszchnie lustra idealnie gladką a jak przyglądam sie samochodom wyjeżdżającym z lakierni to powieszchnia lakieru jest lekko falujaca a tego bym chciał uniknąć bo nie będe zadowolony

- i jeszcze jedno bardzo sie boje że przy okazji maski zaciaprają inne elementy i nic już tak dokładnie nie poskładają

 

Morzesz mi coś doradzić czy odrazu im to powiedzieć czy lepiej nic nie mówić bo mi specjalnie coś poniszczą bo ja strasznie nieufny pod tym względem jeste bo nie jedną fuszerke widziałem

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
no więc panie lakierniku wyobraz sobie tak ze mam bmw kolor diament schwartz metalic no i bierzesz cos ostrego np noz i jedziesz nim po dzwiach lakier odpada i zostaje gruba gleboka rysa no i teraz mi powiedz jak takie cos sie robi ? to ze nie zamalowuje sie kredka za 5 zl to juz wiem co takiego robi z tym lakiernik czy naprawde mosi od nowa malowac cale dzwi :/ to chyba strata farby ja mam wlasnie tak pojechane dzwi i nie wiem co zrobic ile zamalowanie takiej rysy kosztuje ? dlugosc hmm z 30 - 40 cm
Opublikowano
hej

mam pytanie - jak dokladnie mozna zrobic "wpylke" na zwyklym lakierze (chodzi mi o niemetalic) mam hellrot taki czerwony jak na foto w profilu... kilka drobiazgow nadaje sie do podmalowania ale szkoda robic caly element:

na naroznikach drzwi sa male bable

na srodku dachu jest male wgniecenie i ryska

 

czy mozna robic "wpylki" wszedzie? pozdr

 

Szczerze, lepiej zostaw tą dziurę i na niej antene, przy ewentualnej sprzedaży auta będziesz miał problemy ze sprzedaniem auta z malowanym dachem. Oczywiście zależy na jakiego kupca natrafisz :wink: ale lepiej zostaw samą antenę jako atrapę.

Opublikowano
A ja mam pytanie mam pomalowane auto na Schwar II (zmiana koloru) i to nie jest metalik tylko unilack co to znaczy czy ja mam klar czy to jest akryl ?
www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
na srodku dachu jest male wgniecenie i ryska

 

czy mozna robic "wpylki" wszedzie? pozdr

 

Szczerze, lepiej zostaw tą dziurę i na niej antene, przy ewentualnej sprzedaży auta będziesz miał problemy ze sprzedaniem auta z malowanym dachem. Oczywiście zależy na jakiego kupca natrafisz :wink: ale lepiej zostaw samą antenę jako atrapę.

 

hej

 

tylko ta mala ryska/wgniotek jest tuz za szyberdachem lekko po lewej... nie da rady tam antenki (pomijajac ze juz mam druga w tylnej szybie od gsm chyba)... chcialem zrobic malutka wpylke jak sie bedzie dalo podczas malowania/poprawek lakierniczych calego wozu na wiosne... no ale zobaczymy. akurat szkoda ze na dachu, zrobilo sie to z tydzien temu, zupelnie ie wiem skad... :mad2:

Szybkich samochodów i pięknych kobiet, albo odwrotnie...

http://img169.imageshack.us/img169/8725/k1c6qd.png

Opublikowano
Mam założoną antenę dachową (wynalazek poprzedniego właściciela). Chcę ją wyrzucić i zreanimować tą w tylnej szybie. Niestety po wynalazku zostanie mi dziura wielkości 2 złotych. Da radę coś z tym zrobić, czy trzeba będzie lakierować cały dach (po zaszpachlowaniu otworu)?

cze masz dwa wyjścia zostawic antene tylko dla pisu albo założyc jakaś malutka antrape anteny a jak chcesz całkowicie usunąć to tylko jest jedna metoda zaspawać otwór bo zaszpachlowanie nic nieda siądzie szpachel no i napyleniem mniejscowym polakierować dach lecz może byc lekko widoczne przejście starego lakieru z nowym jesli to cie nie zadowala to polakierowanie całego dachu rozwiązuje problel tylko jet tego minus bo np przy sprzedaży ktoś dojży że byl dach lakierowany do odrazu domysły że auto po dachowaniu POZDRAWIAM

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
hej

mam pytanie - jak dokladnie mozna zrobic "wpylke" na zwyklym lakierze (chodzi mi o niemetalic) mam hellrot taki czerwony jak na foto w profilu... kilka drobiazgow nadaje sie do podmalowania ale szkoda robic caly element:

na naroznikach drzwi sa male bable

na srodku dachu jest male wgniecenie i ryska

 

czy mozna robic "wpylki" wszedzie? pozdr

cze napylenie na lakierze nie metalicznym równierz mozna zrobić niebedzie różnicy w kolorze tylko że wtedy trzeba lakierować element cały lub npa do jakiejś listwy odcinającej a robi sie to tak ;

orginalny lakier masz najprawdopodobniej 1 warstwowy czyli standard akryl ,dorabiasz w mieszalni lakier z numeru jaki masz na samochodzie ale nie akryl jedno warstwowy tylko 2 warstwowy

bo tylko lakierem 2 warstwowym mozna zrobiń napylenie które wtopi sie w kolor starego koloru i nato kładziemy lakier bezbarwny i jest gicio jesli chcesz całkowite i dokładne wytłumaczenie krok po kroku jak to zrobic to napisz POZDRAWIAM

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
no więc panie lakierniku wyobraz sobie tak ze mam bmw kolor diament schwartz metalic no i bierzesz cos ostrego np noz i jedziesz nim po dzwiach lakier odpada i zostaje gruba gleboka rysa no i teraz mi powiedz jak takie cos sie robi ? to ze nie zamalowuje sie kredka za 5 zl to juz wiem co takiego robi z tym lakiernik czy naprawde mosi od nowa malowac cale dzwi :/ to chyba strata farby ja mam wlasnie tak pojechane dzwi i nie wiem co zrobic ile zamalowanie takiej rysy kosztuje ? dlugosc hmm z 30 - 40 cm

cze wiec tak masz samochód lakierowany w metlicu i tu już jest dózy plus ;tak nieobejdzie sie bez polakierowania elementu robi sie to z napyleniem mniejsca po rysie uprzednio przygotowanego do lakierowania a reszta elementu dzwi jest lakierowana lakierem bezbarwnym tylko że jezeli masz listwy to już od listwy w dół nietrzeba lakierować dzwi bo poco jak są całe i niema sladu żadne kredki maaczki i inne wynalazki z tele mango niepomoga to tylko pic na wode i niestosuj tego POZDRAWIAM

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
wszystcy pytają to i ja zapytam

Mam do pomalowania przednią maske

Auto chce oddać do jakiegoś dobrego lakiernika tylko....

Bardzo obawiam sie

-czy dobrze dobiorą mi kolor

-lakierna moim bmw ma powieszchnie lustra idealnie gladką a jak przyglądam sie samochodom wyjeżdżającym z lakierni to powieszchnia lakieru jest lekko falujaca a tego bym chciał uniknąć bo nie będe zadowolony

- i jeszcze jedno bardzo sie boje że przy okazji maski zaciaprają inne elementy i nic już tak dokładnie nie poskładają

 

Morzesz mi coś doradzić czy odrazu im to powiedzieć czy lepiej nic nie mówić bo mi specjalnie coś poniszczą bo ja strasznie nieufny pod tym względem jeste bo nie jedną fuszerke widziałem

cze jeżeli chcesz polakierować maske bez śladu różnicy lakieru to najprostszy i najlepszy sposób to zrobić tym samym kolorem co bedzie lakierowana maska napylenie górnej części błotników co do gładkości powieszchnie wieszchniej maski to jak ładnie ci i gładko wypolerują to bedzie ładnie wyglądało i gładko najlepiej jechać do danego warsztatu gdzie chcesz dać samochód do lakiernika i zobacz jak sa zrobione samochody gotowe do odbioru i mniej wiecej będziesz wiedział jak zostanie wykonana twoja maska POZDRAWIAM

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.