Skocz do zawartości

520 M52B20 Problem na zimnym silniku


Bimer520

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pewnie wszyscy powiedzą, że było może i tak ale nie bardzo mogłem dopasować coś, aby naprawdę odpowiadało mojemu przypadkowi, a oto objawy:

- Zapala i gaśnie i po chwili gaśnie na zimnym silniku czym większy mróz tym bardziej odczuwalne (odnoszę wrażenie że go zalewa)

- Na ciepłym chodzi ale nie do końca równo słychać na ucho minimalne wahanie i może delikatnie za nisko pracuje

- Posiadam Gaz Sekwencja KME G3 Na gazie chodzi ok

 

Była 1 walnięta sonda ale już wymieniłem na drugą więc powinno być ok macie pomysły piszcie co to może być jutro pojadę na diagnostykę to napiszę co mi wyskoczyło po teście

Edytowane przez Bimer520
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem

Gdy odpale silnik strasznie trzesie sie caly !! dopoki nie otworze klapy i nie poruszam tymi kablami elektrycznymi od wtrysku GDZIE MOGE DOSTAC TAKIE KABLE NOWE ? prosil bym o jakis link . pozatym brak mocy gdy wcisne gaz do dechy przerywa dusi sie jakby dopiero gdy poruszam tymi kablami na 2 i 3 biegu idzie ok ale za to na 4 idzie do pewnego momentu i brak mocy gaz w pizde a on nic a gdy nie rusze wogole tymi kablami po odpaleniu brak mocy na kazdym biegu !! POMOCY !! jestem teraz we francji i musze zrobic ten samochod zeby nim wrocic do polski 2500km :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to zejdź pod auto i zobacz ile masz. Ale u Ciebie będą chyba 2 sondy

Jutro zejdę i zobaczę jak będę miał możliwość po robocie u znajomego tylko dlaczego jest komunikat że za katalizatorem hmm dziwne a już wymieniłem 1 sondę i nie pamiętam żeby tam była jeszcze jakaś zabunkrowana ale jutro się upewnię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem

Gdy odpale silnik strasznie trzesie sie caly !! dopoki nie otworze klapy i nie poruszam tymi kablami elektrycznymi od wtrysku GDZIE MOGE DOSTAC TAKIE KABLE NOWE ? prosil bym o jakis link . pozatym brak mocy gdy wcisne gaz do dechy przerywa dusi sie jakby dopiero gdy poruszam tymi kablami na 2 i 3 biegu idzie ok ale za to na 4 idzie do pewnego momentu i brak mocy gaz w pizde a on nic a gdy nie rusze wogole tymi kablami po odpaleniu brak mocy na kazdym biegu !! POMOCY !! jestem teraz we francji i musze zrobic ten samochod zeby nim wrocic do polski 2500km :mad2:

może nie nowe ale są:

http://allegro.pl/bmw-e39-e46-2-0-2-5-2-8-przewody-wysokiego-nap-krk-i2052967715.html

http://allegro.pl/przewody-wysokiego-napiecia-bmw-e39-2-0-2-5-2-8-i2063410101.html

a co do zwykłych kabli tych do wtryskiwaczy to lutownica, cyna kabeki termokurczka i ogień pewnie są pozałamywane w środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kable od wtrysku a nie cewek

z kablami od wtrysku jest tak ze gazownicy sie podłanczają pod tą listwe trzeba ją otworzyc i zbadac dokladnie kabel po kabelku

pozniej lutownica w ręke i masz zrobione

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz mozliwosci podpiecia sie pod inpe

to zostaje listwa z kablami do wtrysków

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam możliwość podpięcia pod cars... dzwoniłem dziś do znajomego mechanika obstawia pompa paliwa, przepływomierz, czujnik temperatury

jutro podam wyniki jakie mi wyszły dzięki za próby pomocy może jakoś wspólnie dojdziemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ten błąd sondy to typowe na gazie.

Ja obstawiam rozjechaną adaptację przez instalację gazową. Zrób reset adaptacji.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thx za podpowiedz zrobię adaptacje ale dziś odkryłem coś nowego a mianowicie przepływ jaki podaje do sterownika przepływomierz to jakieś 13kg/h na wolnych obrotach wartość ta spad lub utrzymuje się na tym samym poziomie. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem powiedział mi że powinno być na wolnych około 50 na wolnych i nawet do 500 600 na pełnym gazie. Dziś zakupiłem przepływke jutro zobaczymy czy coś dało jak nie to znaczy że mam do sprzedania dobrą przepływkę bo tą co kupiłem została wyjęta z chodzącego auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dawno temu jak podłączałem interfejs to Carsoft pokazywał właśnie 11kg/h więc przychylam Się do odpowiedzi kolegi dyzio255

Dziś zakupiłem przepływke jutro zobaczymy czy coś dało jak nie to znaczy że mam do sprzedania dobrą przepływkę bo tą co kupiłem została wyjęta z chodzącego auta.

to ze auto chodziło nie daje gwarancji że jest sprawna, trzeba było przed zakupem sprawdzić ile wskazuje

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

przepływka była winna?

często siadają czujniki wałka lub wału i daje to podobne objawy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zrobiłem jeszcze reset ecu nie wiem czy prawidłowo ale coś pomogło bo normalnie pracował przy -17

Zrobiłem tak

- odpiąłem - potem +

- połączyłem klemy ze sobą

- dałem zapłon na stacyjce i zostawiłem tak na jakieś 30 min

- wyłączyłem zapłon

- podpiąłem + potem -

- zapaliłem na 5-8 min zostawiłem na wolnych

- dałem do pieca tak około 5500 - 6000 i puściłem gaz aż spadnie do wolnych obrotów ( to na 1 biegu tak 3 razy)

- pozwoliłem mu pochodzić jakieś 5-8 min na wolnych i zgasiłem

 

Teraz pytanie czy dobrze to zrobiłem czy nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jak miałem problem jechałem na kompa wykasować błędy. Albo kup kabel i możesz robić to sam.

Szkoda tylko ze kręcisz do odcięcia na nierozgrzanym silniku. bo na wolnych obr w 8min to on temp roboczej miał nie będzie przy tych mrozach :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli po resecie chodził normalnie to jedź na regulację gazu bo wszystko szybko będzie jak było.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.