Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas niedawnego serwisu (BM Cars Katowice) mechanik odczytał z komputera, że 3 świece żarowe nadają się do szybkiej wymiany. Tymczasem dziś przy minus 11 autko odpaliło w moment, jak by w ogóle nie było mrozu. Nie wiem co o tym sądzić. Czy komputer może błędnie podać konieczność wymiany świec? A może dla niesprawnych świec minus 11 to jeszcze pestka?

 

Z góry dzięki za celne uwagi :lol:

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To drugie

Te silniki odpadają bez problemu przy walnietym sterowniku gdy nie

grzeje ani jedna

Opublikowano
To drugie

Te silniki odpadają bez problemu przy walnietym sterowniku gdy nie

grzeje ani jedna

No to w sumie po co one są? Na minus 30?

Opublikowano
Gdy świeca jest walnięta to silnik po uruchomieniu przez parę sekund nie równo pracuje :mrgreen: Jeśli silnik równo klekoce po uruchomieniu to świeczki są ok.
Opublikowano

No to w sumie po co one są? Na minus 30?

 

Tak, poza tym ekologia i mniej telepania w pierwszych sekundach

Opublikowano

exide: do czego generalnie służy świeca żarowa to ja dobrze wiem. Mam takie jeszcze w starym polonezie trucku i tam jak była walnięta, to nie mogłem zapalić nawet przy mocno dodatnich temperaturach. A tu siarczysty mróz, 3 z 4 świec teoretycznie do wymiany, a autko pali bez problemu :mrgreen: Stąd i moje zdziwienie i pytanie.

 

Zastanawiam się czy to, że komp pokazuje że walnięta, to oznacza że naprawdę walnięta na amen, czy jednak jakoś tam wystarczająco działa.

Opublikowano

Najlepiej sprawdzić świece metodą ręczną ;) - ja jak miałem walniętą jedną świecę w tamtym roku auto paliło i przy -25, na początku telepało a potem już było ok.

 

Pzdr.

Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Moje auto ma wielki problem z zapaleniem na mrozie pięknie kręci bo aku. jest nowy

paliwa dobrego full na wszelki wypadek dolalem dodatek do paliwa . Po około

30 - 40 sek kręcenia zaskakuje na 1 potem na resztę.cylindrów. jak już zapali potem jest ok

Jeździ super. Wczoraj stałem kolektor ssacy i sprawdziłem świece zarowe są dobre

 

Help

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Mój też ciężko pali, na mrozie, na kompie błąd 4 świec, pierwsze co to wymieniam sterowanie jutro, bo poprzedni właściciel wymieniał świece.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

A jak się wymienia sterowanie gdzie ono jest i jak sprawdzić

czy to jego wina ?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Gdzie siedzi sterowanie? Pod kolektorem dolotowym.

Najlepiej podpiąć do kompa auto - z tym, że to na dwoje babka wróżyła.

Ciężko jednak stwierdzić co jest walnięte - sterownik potrafi pokazać walnięte świece pomimo że są sprawne a uszkodzony jest sterownik. A może jednak świece... :evil:

 

poczytaj viewtopic.php?f=70&t=137868

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Mając jedną nową świece i komputer można sprawdzić co jest uszkodzone. Sterownik trzeba wyjmować od dołu w 2.0d.

 

PZdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Od dołu czyli na podnosniku ?

Jeśli wiecie dokładniej proszę o wskazówkę

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
A jak się wymienia sterowanie gdzie ono jest i jak sprawdzić

czy to jego wina ?

 

kolego a szukałeś już na forum informacji?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
sklep z częściami twierdzi że sterownik wystepuje tylko w oryginale i chcą 400 zł

 

prawda to?

 

nie, sterowniki świec robi dla BMW BERU, można kupić w ASO za 400 albo na wolnym rynku za 250-300, dokładnie ten sam element. Sam sobie zadaj pytanie czy chcesz, żeby w kieszeni zostało Ci 150 PLN czy nie

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
sklep z częściami twierdzi że sterownik wystepuje tylko w oryginale i chcą 400 zł

 

prawda to?

 

Możesz kupić oryginał w serwisie za ponad 400zł, lub to samo poza serwisem (bez znaczka bmw) za niewiele ponad 200zł. Oba będą identyczne, tylko o około połowę taniej. Ja kupiłem na 270zł z przesyłką (6 cylindrów), a w serwisie było 495zl.

http://allegro.pl/sterownik-swiec-zarowych-beru-bmw-e46-2-0d-1-8d-i2055351667.html

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
nie wiem :evil:

 

uparcie twierdzą że dla mojego nr VIN tylko oryginał BMW :mad2:

 

Podaj numer vin i zaraz zerkniemy co u ciebie siedzi

http://www.realoem.com/bmw/select.do

Myślę że pasuje standardowy który montują do wszystkich 4 cylindrowych w ostatnich latach.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC11&mospid=48821&btnr=12_1166&hg=12&fg=15

 

Masz najzwyklejszy sterownik, praktycznie wszędzie dostępny bezproblemowo za niewiele ponad 200zl.

Roger-Nysa z forum też naprawia za około 80zł+przesyłki.

W serwisie bez rabatów, to około: Nr: 12217801200 ; Cena z VAT: 429.48 zł

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Witam. Ja mam oto taki problem ze autko nie odpala jesli temperatura spada na mniej niz 3 stopnie i wyskakuje wtedy blad swiec na desce. Sprawdzalismy pod kompem i walnieta jest tylko jedna swieczka. Co ciekawe gdy termometr pokazuje juz 4 stopnie autko pali bez problemow. Ma ktos jakies pomysly lub podobne doswiadczenia???
Opublikowano
Witam. Ja mam oto taki problem ze autko nie odpala jesli temperatura spada na mniej niz 3 stopnie i wyskakuje wtedy blad swiec na desce. Sprawdzalismy pod kompem i walnieta jest tylko jedna swieczka. Co ciekawe gdy termometr pokazuje juz 4 stopnie autko pali bez problemow. Ma ktos jakies pomysly lub podobne doswiadczenia???

 

Proste. Wymień świece.

 

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.