Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Mam zamiar założyć krótsze sprężyny do swojej e61 535d . Ile max mm obniżenia mogę zastosować przy seryjnych amortyzatorach? Ma może ktoś założone obniżające spręzyny ? Jak do tego ma się posiadanie dynamic drive nie będzie jakiegoś problemu? Edytowane przez boltos
sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano
Jak to jak? Pociągnij do siebie dźwignie wlaczenia wycieraczek po prawej stronie kierownicy

Dzięki rozkminiłem to i przeredagowałem temat żeby nie zaśmiecać forum.

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano
Mam zamiar założyć krótsze sprężyny do swojej e61 535d . Ile max mm obniżenia mogę zastosować przy seryjnych amortyzatorach? Ma może ktoś założone obniżające spręzyny ? Jak do tego ma się posiadanie dynamic drive nie będzie jakiegoś problemu?

 

Jak masz dynamic drive to juz siedzi nizej o 20 mm nizej niz serja. Opuscisz mozesz jeszcze nizej- o 35mm przez sprezyny, amorowi sie nic nie dzieje, ale w zeczywistosci jestes 35mm nizej od serji, czyli w twym przypadku o - 15mm, lub o 50mm od serji( u ciebie 30mm) i musisz sie liczyc z zakrotkim skokiem amora i po pewnym czasie z jego wymiana na krotszy (sportowy) np. Bilstein B7 lub podobne. Lub zapodasz gwint...

Opublikowano

Z tego co wiem to w sportowym dostosowaniu podwozia lub m-pakietowym zawieszeniu jest niżej ale mogę się mylić.

Dynamic drive to tylko siłownik na drążku stabilizacyjnym, który ma za zadanie niwelować przechyły na zakrętach a sprężyna jest standard.

Ogólnie to straszna koza z tego auta jest. Choć DD robi robotę i w zakrętach się to nie kładzie na boku.

Jakby ktoś zmieniał w swojej sprężyny i miał DD to bardzo prosiłbym o info czy nie ma jakiś komplikacji?

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano
Z tego co wiem to w sportowym dostosowaniu podwozia lub m-pakietowym zawieszeniu jest niżej ale mogę się mylić.

Dynamic drive to tylko siłownik na drążku stabilizacyjnym, który ma za zadanie niwelować przechyły na zakrętach a sprężyna jest standard.

Ogólnie to straszna koza z tego auta jest. Choć DD robi robotę i w zakrętach się to nie kładzie na boku.

Jakby ktoś zmieniał w swojej sprężyny i miał DD to bardzo prosiłbym o info czy nie ma jakiś komplikacji?

 

Nieprawda sprezyna inna

Opublikowano
Z tego co wiem to w sportowym dostosowaniu podwozia lub m-pakietowym zawieszeniu jest niżej ale mogę się mylić.

Dynamic drive to tylko siłownik na drążku stabilizacyjnym, który ma za zadanie niwelować przechyły na zakrętach a sprężyna jest standard.

Ogólnie to straszna koza z tego auta jest. Choć DD robi robotę i w zakrętach się to nie kładzie na boku.

Jakby ktoś zmieniał w swojej sprężyny i miał DD to bardzo prosiłbym o info czy nie ma jakiś komplikacji?

 

Nieprawda sprezyna inna

 

To w takim razie wkładanie sprężyn -35 mm jest bez sensu.

Trzeba by wpasować -50mm to jakieś 3 cm spadnie w dół.

Ty jaki masz zawias ? seryjny czy sportowy?

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano
Z tego co wiem to w sportowym dostosowaniu podwozia lub m-pakietowym zawieszeniu jest niżej ale mogę się mylić.

Dynamic drive to tylko siłownik na drążku stabilizacyjnym, który ma za zadanie niwelować przechyły na zakrętach a sprężyna jest standard.

Ogólnie to straszna koza z tego auta jest. Choć DD robi robotę i w zakrętach się to nie kładzie na boku.

Jakby ktoś zmieniał w swojej sprężyny i miał DD to bardzo prosiłbym o info czy nie ma jakiś komplikacji?

 

Nieprawda sprezyna inna

 

To w takim razie wkładanie sprężyn -35 mm jest bez sensu.

Trzeba by wpasować -50mm to jakieś 3 cm spadnie w dół.

Ty jaki masz zawias ? seryjny czy sportowy?

 

Czemu bez sesu? - spadnie ci jeszcze o 15mm. Ja mialem seryjny zawias i spadla mi o 35mm. w M Paket jest o 20mm nizej i to tez bez sensu?!

Wszystko chodzi o to co ogolnie chcesz miec?- jak M Paket do serji to nie radzil bym wiecej niz -35mm lub potem bardzo uwazaj, albo nie zmieniaj zderzakow i laduj -50mm+ amory :D wczesniej w Audi na gwincie mialem o 80mm w dol i ok. tylko kobieta jeszcze jezdzila i ciagle trzeba bylo naprawiac- wiec praktycznie nie radze.

Opublikowano

Miałbym do ciebie "Zajob" prośbę mógłbyś mi zmierzyć wysokość od ziemi do nadkola?

Ja mam na gumie zimowej 225/50 r17 7mm bieżnika 67cm w najwyższym(na środku) miejscu do nadkola.

A co do obniżenia to miałem w e36 gwint kw i zderzak mpak z dokładką z laminatu którą 4 razy kleiłem i malowałem

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano
Kolego *boltos* mam ten sam problemik co ty czyli auto w wersji allroad :D :D (67,5cm przednie nadkole od gruntu opony zima 225/55/16 nowe).Też mam zestaw standard zawias+DD i o ile nie wygląda to zbytnio to autem jeździ się super bo DD robi swoje - coś o tym wiem bo ze trzy miechy temu miałem błąd DD i system nie działał przez parenaście kilometrów - a autem bujało jak łajbą podczas sztormu!!!!!.Raczej w autach z DD nie ma niższych sprężyn - nie wyobrażam sobie aby mogło być jeszcze wyższe.Jak się podejmiesz obniżenia to daj znać co i jak.
Opublikowano
autem jeździ się super bo DD robi swoje - coś o tym wiem bo ze trzy miechy temu miałem błąd DD i system nie działał przez parenaście kilometrów - a autem bujało jak łajbą podczas sztormu!!!!!.

 

Samochód z nieaktywnym DD będzie prowadził sie dużo gorzej niż taki ze zwykłymi stabilizatorami

Opublikowano
Miałbym do ciebie "Zajob" prośbę mógłbyś mi zmierzyć wysokość od ziemi do nadkola?

Ja mam na gumie zimowej 225/50 r17 7mm bieżnika 67cm w najwyższym(na środku) miejscu do nadkola.

A co do obniżenia to miałem w e36 gwint kw i zderzak mpak z dokładką z laminatu którą 4 razy kleiłem i malowałem

 

boltos u mnie jest 65,5 cm na tym samym kole co u ciebie :cool2: Lub tak jak mi to miezyli 34,7cm od srodka felgi do najwyzszego punktu nadkola.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

"zajob" miałeś racje z tymi sprężynami przy dd jest obniżenie 20 mm względem fabryki.

Wrzuciłem sprężyny -55mm i samochód obniżył się o 3,5 cm mam teraz 64cm od ziemi do najwyższego punktu nadkola.

Musze jeszcze wymienić amortyzatory bo po zeszłorocznej wizycie w dziurze jeden się wylał.

po pierwszej jeżdzie jest dla mnie na duży plus ale wcześniej miałem e36 na gwincie kw może dlatego.

Potrzebowałbym namiary na jakiegoś magika coby mi tylny zawias obniżył?

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
Opublikowano

Jak myślicie czy lepiej będzie założyć amortyzatory z wersji mtechnik czy sportowe dostosowanie podwozia + dynamic drive?

do spreżyn -55mm

sprzedam części do bmw M5 03.2007r.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam DD i założylem spreżyny Vogtland obnizajace 40/25 auto wizualnie obniżone , ale mogloby być niżej . Teraz wiem dlaczego jezeli DD to -20 wzgledem serii, czyli obnizylo mi 20/05 ale wydaje mi sieze wiecej. Jezeli chodzi o prowadzenie i komfort to tak samo a moze i lepiej od serii. Podsumowujac polecam te springi
Opublikowano
Jak myślicie czy lepiej będzie założyć amortyzatory z wersji mtechnik czy sportowe dostosowanie podwozia + dynamic drive?

do spreżyn -55mm

 

Ja ci powiem tak Tylko Bilstein jest w tej opcji najodpowiedniejszy :cool2:

  • 2 lata później...
Opublikowano

Pozwolę sobie nieco odgrzać kotleta..

 

Panowie jesteście pewnie, że przy Dynamic Drive sprężyny są niższe o 20mm w stosunku do serii? Posiadam DD i zastanawiam się nad Eibachem Pro kit -30mm, ale jeśli mają mi dać tylko 10mm to wolę zainwestować w -50mm.

 

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.