Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie!

 

Od miesiąca jestem posiadaczem e46 2.0 po lifcie 150 km, do dzis wszystko chodziło idealnie - żadnych problemów mocą, odpalaniem itp.

Godzine temu wybrałem sie na zakupy i po ruszaniu ze skrzyżowania zgasła i koniec, nie chce odpalić - na Plaku :D odpali pochodzi i gaśnie.. wiec jakis problem z paliwem.. możecie mi poradzić co moze byc przyczyną ? ew kogos w Poznaniu kto moze za normalne pieniądze podłączyc ją do komputera i odczytać błędy...

 

dzieki z góry za pomoc

Opublikowano
Nie słyszałem nic, kolega miał problem z tą pompką w 330D i mocy przez to nie miał, czy przez nią może nie palić całkowicie? jutro sprawdzę czy wydaje jakieś odgłosy po włączaniu zapłonu , jeszcze jakieś sugestie ?
Opublikowano
ja takze na poczatek obstawiam pompkę podprogową. Osluchaj jej dzialanie przy przekreceniu kluczyka w pozycje 2, sprawdz podpinajac zew 12V i sprawdz napiecie na wtyczce.
Opublikowano
Witam mam podobny problem ostatnio ruszyłem ze świateł i zgasł i koniec nie odpala mechanik podpioł mi pod kompa i stwierdził ze jest zaduże ciśnienie na szynie CR miałem prawie 500 barów a powino byc i powiedział mi ze zawór regulujący ciśnienie paliwa na szynie wymieniłem ni to jednak nie dało teraz pytanie co może być przyczyna dużego ciśnienia na szynie czy jak by pompka progowa padła to by mogło pokazywać zaduże ciśnienie racze powinno byc za małe tak mi się wydaje dodam ze ona umnie strasznie głośno buczy wydaje mi się ze tak wcześniej nie było ale nie jestem pewien
Opublikowano

Witam

 

Zgodnie z waszymi wskazówkami zdemontowałem metalową osłonę tej pompy. Po przekręceniu zapłonu pompa odezwie się maksymalnie jedną sekundę i cisza, gdy trzymam ją w ręce nie czuć zadnych wibracji.

 

Wiec prąd dochodzi, wychodzi na to ze zatarta pompa?

Opublikowano

witam

 

Sprawdzam miernikiem i niestety nie ma napięcia na pompie.. po podłączeniu pod komputer wywaliło błędy 4321 4332 4191 z tego co się dowiedziałem najprawdopodobniej czujnik na listwie wtryskowej - tylko dlaczego nie ma napięcia na pompie ?

 

chciałem sprawdzić przekaźniki - odkręcam schowek a tam 2 małe puszki z antenkami i kartą GSM w środku - siedziałem 2 godziny żeby wszystko wywalić i na koniec okazało się ze nie było żadnej wcinki w wiązkę auta , jedynie w zasilanie radia. Przekaźników nie sprawdziłem - nie wystarczyło mi dziś czasu...

 

jakieś pomysły?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.