Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po zdjeciu głowicy ukazał sie taki oto widok

 

 

http://img6.imageshack.us/img6/5826/zdjcie0047w.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img853.imageshack.us/img853/4718/zdjcie0048u.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Na 4 i 5 jak widać jest jakis problem. Pytanie jaki ?

 

Uszczelka wporządku, oleju brała jakieś 2 setki na tysia, plynu nie ubywało, nie grzała się.

 

Jedyne objawy to na ciepłym/goracym silniku szarpała w przedziale od wolnych do 2-ch tysięcy i to nie zawsze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To czemu zdejmowałeś czapkę?

Według mnie to typowy nagar z oleju. Czyli pierścionki.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Po zdjeciu głowicy ukazał sie taki oto widok

 

 

http://img6.imageshack.us/img6/5826/zdjcie0047w.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://img853.imageshack.us/img853/4718/zdjcie0048u.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Na 4 i 5 jak widać jest jakis problem. Pytanie jaki ?

 

Uszczelka wporządku, oleju brała jakieś 2 setki na tysia, plynu nie ubywało, nie grzała się.

 

Jedyne objawy to na ciepłym/goracym silniku szarpała w przedziale od wolnych do 2-ch tysięcy i to nie zawsze

I dlatego zdejmowałeś głowicę? :mad2:

Jak już to sprawdził bym kompresję i zrobił próbę olejową przed ściąganiem głowicy.

Po drugie to szarpanie to raczej nic nie ma do głowicy. Co Cię skłoniło żeby ją ściągać? Teraz jak chcesz porządnie to złozyć musisz dać trochę mniej niż 2tys zł

Opublikowano
no napewno bedzie musial poniesc koszty uszczelki i wymien pierscienie odrazu, a skrecic mozesz sam zaopatrz sie w klucz dynamometryczny i doczytaj z jaka sila dokrecac i w jakiej kolejnosci , no i wyczysc wszystko przed skrecaniem rzecz jasna :) jak masz tis to tam znajdziesz z jaka sila dokrecac
Opublikowano
nie potrzebny mu tis, wystarczy manual pt. Sam naprawiam BMW E39 wszystko ładnie opisane i pokazane
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
no napewno bedzie musial poniesc koszty uszczelki i wymien pierscienie odrazu, a skrecic mozesz sam zaopatrz sie w klucz dynamometryczny i doczytaj z jaka sila dokrecac i w jakiej kolejnosci , no i wyczysc wszystko przed skrecaniem rzecz jasna :) jak masz tis to tam znajdziesz z jaka sila dokrecac

Ja gdybym chchiał potrzymać auto a głowica była już by zdjęta to tylko kapitalka. dołożyć lepiej już na szlif, pierścienie, panewki no i oczywiście zrobić górę.

Jeszcze się nie zgłębiałem w temat wymiany uszczelnień w R6. Trzeba ściągać głowicę czy da rade bez ściągania wymienić. Bo uważam, że pobór oleju był spowodowany uszczelnieniami i głowica niepotrzebnie została zrzucona.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i problem rozwiązany.

Uszczelniacze oraz szklanki wymienione - klekotanie na zimnym rozwiązane

Na tych dwóch cylindrach puszczały pierscienie wymienione na wszystkich garczkach - zrobione na razie 500 kilosów i oleju nie ubyło :)

Problemem szrpania przy niskich prędkościach okazał sie uszkodzony napinacz łancucha wyminiony też ślizg

Opublikowano

Po drugie to szarpanie to raczej nic nie ma do głowicy.

chyba że uszczelka przepali się między cylindrami to wtedy masz szarpanie

tu na szczęście Robert tego nie miał ale nie można tego lekceważyć bo jak nadpali się blok między cylindrami to tego by już nie dało się napawić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.