Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Panowie i Panie, po raz kolejny mam problem z aku gdzieś Volty uciekają najwyraźniej.

Wczoraj na szybko podłączyłem miernik szeregowo i na postoju pokazuje 1,2 A.

Po koleji powyjmowałem wszystkie bezpieczniki i moduły ze skrzynki i nic nadal 1,2 A.

Pytania mam w zasadzie 3:

1. Jaki powinien być pobór w stanie spoczynku ?

2. Czy w E36 są jakieś moduły komfortu które przez dłuższy czas np 10-20 min podtrzymują pewne urządzenia a poźniej je wyłaczają ? Jeśli tak to pomiar należy pewnie zrobić po określonym czasie - jakim?

3. Jak oprócz wyjmowania bezpieczników po koleji dojść gdzie może być problem ? (co jest jeszcze bezpoeśrednio do aku podłączone) ?

 

Dzięki z góry za wskazówki.

 

Pozdrawiam.

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Drzwi zamkniętę, żadna lampka się nie paliwa. Jaksz wszystkie odbiorniki wyłączone to powinno być maks 0,2A-0,3a. Żarówka 5W zrobi jak dobrze pamiętam coś koło 0,4a.

 

PZDR>

Edytowane przez KRIS85
Opublikowano
U mnie jest tak samo tylko pobór mam 3.5 i ostatnia rzecz mi została do zrobienia alternator a dokładniem mostek pewnie padł sprawdź u siebie...

Sprawdź też wszystkie połaczenia masowe itp.

 

alternator mam nówke sztuke po regeneracji ładowanie na poziomi 14,2 bez obciążenia

a jak z tym czasem ? wczoraj testy były 2-3 minutowe ?

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Wzmacniacz, antena w słupku, alarm. Niektóre radia rozładowywują akumlator gdy mają podłączone dwa plusy, muszą mieć drugi plus po stacyjce.

Na postoju bez zapłonu pobór prądu nie powinien przekraczać 0.05/0.07 A

tel. 514.99.46.99
Opublikowano

Witam,

mam jedynie niefabryczny alarm wzmacniacza brak radio oryginalne,

sęk w tym że nic przy tym nie grzebałem ostatnio, ba na świeta i nowy rok byłem 2 tygodnie poza krajem i po powrocie kupeta odpaliła bez problemu, tydzień jeździłem nic się nie działo no i kilka dni temu zonk.

 

Wczoraj odczekałem po 30 minut przy zamkniętym z kluczyka i z alarmu i w obu przypadkach miernik pokazywał 1,2 A

 

Z tym alarmem to mam kłopot bo montowali mi go 8 lat temu i kompletnie nie mam pojęcia jak to dziadostwo rozłączyć.

 

Macie jeszcze jakieś pomysły co dalej sprawdzić ???

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No gdzieś musi być puszka od tego alarmu, żeby go rozłączyć. A nie pali sie Tobie lampka w bagaźniku? Ew. jedynie cos z alternatorem lub rozrusznikiem nie tak. Trochę szukania masz.

 

PZDR>

Opublikowano
... Jaksz wszystkie odbiorniki wyłączone to powinno być maks 0,2A-0,3a....

 

http://img826.imageshack.us/img826/2102/zdjcie0131y.th.jpg

 

U mnie tak dokładnie było. Dodatkowo ori radio na podczymaniu z migającą diodą.

Tak jaki pisano wcześniej , jak masz radio źle podłączone , tzn będzie działać bez zapłonu to również zjada to mocno akku.

Poza tym jak akku jest słaby sam w sobie to również jego pobór będzie większy na postoju. Jak masz wątpliwość to podmień na chwilę inny i zbadaj ponownie pobór.

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
... Jaksz wszystkie odbiorniki wyłączone to powinno być maks 0,2A-0,3a....

 

http://img826.imageshack.us/img826/2102/zdjcie0131y.th.jpg

 

U mnie tak dokładnie było. Dodatkowo ori radio na podczymaniu z migającą diodą.

Tak jaki pisano wcześniej , jak masz radio źle podłączone , tzn będzie działać bez zapłonu to również zjada to mocno akku.

Poza tym jak akku jest słaby sam w sobie to również jego pobór będzie większy na postoju. Jak masz wątpliwość to podmień na chwilę inny i zbadaj ponownie pobór.

 

Aku jest ok, napiecie prawidłowe ładowanie także.

Radio nie działa mi bez kluczyka - kiedyś przed montażem alarmu z 8 lat temu tak było ale po montażu alarmu działa tylko jak jest zapłon - wiec tego nie obstawiam

Odciąłem wczoraj syrenke od alarmu ale nic to niestety nie zmieniło, jeszcze jakieś pomysły ??? chyba został tylko alarm... tak sie jeszcze zastanawiam czy jak zlokalizuje ew. pusze od alarmu i to rozwale to czy w ogóle auto odpali - moze on zamyka jakieś obwody ???

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano

Jak już zlokalizujesz tą puszkę od alarmu to zrób zdjęcie oznaczeń (na pudełku) lub/i przewodów wychodzących.

Jeżeli chcesz odłączyć go całkowicie to pomogę Ci w tym.

tel. 514.99.46.99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.