Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc bo mi ręce opadają. E 46 330d 2001r.

Auto po stłuczce, wywalone poduszki - zamiast nich oporniki

wywalone napinacze - założone nowe

wywalony kabel pirotechniczny - założony opornik

skasowana crash data

walnięty sterownik silnika - jest inny ze starą pamięcią

i teraz

małe ciśnienie na listwie - myślałem, że regulator w pompie i wymieniłem na nowy (400 zł)

pompa progowa sprawna - zmierzone ciśnienie jest ok 5 bar

auto kręci i pali ale tylko na plaku!!!!

Był problem z łączeniem się EWS i sterownika ale elektronik podobno usunął ten defekt.

Podpowiedzcie gdzie mogę jeszcze zajrzeć, gdzie szukać.

Opublikowano

Jakieś błędy?

Czujniki położenia wału/wałka?

Co do ciśnienia - 5 bar to trochę chyba za dużo jak na mój gust.

Co do małego ciśnienia na listwie - albo uszkodzona pompa CR (niestety) - najlepiej zobacz na podmiankę, albo zobacz coś bardzo prozaicznego - zobacz czy filtr paliwa nie przepuszcza Ci powietrza na układ.

Opublikowano
Kumpel miał problem podobny kwestia okazało się dobór odpowiedniego STEROWNIKA SILNIKA bodajże za 4 razem trafił i w czarodziejski sposób silnik ożył ... :shock:
Opublikowano

No nie całe 5 barów jest na listwie czyli tyle co daje pompa progowa.

W piątek będzie podpięty pod komputer przez innego elektronika. Zobaczymy.

Opublikowano
No nie całe 5 barów jest na listwie czyli tyle co daje pompa progowa.

W piątek będzie podpięty pod komputer przez innego elektronika. Zobaczymy.

 

Ciut za dużo - powinno być w ok. 4 bar.

Opublikowano

Jestem po wizycie elektronika.

Jeden błąd na inpie - niskie ciśnienie na szynie do rozruchu.

W momencie rozruchu ciśnienie podnosi się do ok 180 barów ale zaraz spada. Silnik jakby chciał zapalić nawet dymka daje.

Pompka w baku ok

pompka progowa ok

teraz co to może być?

pompa wysokiego ciśnienia to już druga

regulator w pompie jest nówka

a może wtryski?

podpowiedzcie czego się czepić

Opublikowano
to na pewno czujnik poniewaz przy odpieciu silnik MUSI wyraznie gorzej pracowac tzn CIEZKO i TWARDO. Natomiast po ponownym podpieciu silnik powinien sie "wyciszyc" tzn ze czujnik wysyla sygnal. Moim zdaniem to on bedzie przyczyna problemu. Jak macie mozliwosc to podmienic go ze sprawnym i sprawdzic prace "na odlaczenie wtyczki". Moment dokrecania czujnika 35Nm.
Opublikowano
Kolego Loona Thic to już kolejna pompa co prawda używana ale niczego nie wykluczam

 

Nooo, i nie wykluczaj.

Sprawdź jeszcze obudowę filtra powietrza, bo czasem cybanty sie rozszczelniają, ew. obudowa jest uszkodzona/pęknięta i auto się non stop zapowietrza.

Dzieje się tak niestety przez nieumiejętną wymianę wkładu filtra paliwa.

Opublikowano

Auto już gada a raczej mruczy:)

Żle podpiąłem przewody paliwowe - dlatego ciśnienie na listwie skakało

walnięta cewka na jednym wtrysku - przyczyną był sterownik silnika

Ważne że problem z głowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.