Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dodałbym do tego obowiązkowo sportowe fotele .... akurat ja mam porównanie z foteli między wersjami Urban i Sport ... w tych pierwszych nijak pozycji znaleźć nie moge
  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dodałbym do tego obowiązkowo sportowe fotele .... akurat ja mam porównanie z foteli między wersjami Urban i Sport ... w tych pierwszych nijak pozycji znaleźć nie moge

 

Sportowe fotele to 2553 PLN; mozna by je bylo wziasc zamiast listw aluminiowych przy zalozeniu ze przekroczymy zakładany budzet 10k PLN o jakies 500 PLN. Jesli sa to te same fotele co w pakiecie Sport Line to faktycznie warto sie nimi zainteresowac :cool2:

Choc wiadomo ze powyzsze to tak naprawde kropla w morzu potrzeb i w idealnym swiecie dorzuciło by się M Pakiet i szereg innych rarytasów :lol: natomaist wtedy dochodzimy do w gruncie rzeczy chorej sytuacji jak w przypadku niebieskiego 118i z Inschape gdzie dodatkowe opcje stanowią > 50% wartości wersji podstawowej auta z tym silnikiem :duh:

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Czytam o roznych mozliwych konfiguracji nowej F20 i pozwole sobie na maly offtopic. Wg mnie zakup nowego auta, jesli nie prowadzi sie dzialalnosci gospodarczej i nie idzie za tym optymalizacja podatkowa mija sie z celem. Powoli szukam samochodu dla siebie i na przyklad u polskich dealerow mozna znalezc 2-3 letnie samochody w cenie 50-60% nowego egzemplarza i dokupic do nich pakiet premium selection dajacy gwarancje na 2 lata :P to dosc konkurencja oferta dla nowych aut.
Opublikowano
<.........> Wg mnie zakup nowego auta, jesli nie prowadzi sie dzialalnosci gospodarczej i nie idzie za tym optymalizacja podatkowa mija sie z celem. P <..........>.

Wydaje mi się, że wszystko zależy od celu i grubości porfela :)

Nie dalej jak wczoraj mój znajomy stwierdził, że najlepiej to kupić "lekko puknięty" samochód, naprawić go i będzie jak nowy..... Każdy ma to co lubi.... :)

Moja jedynka kosztowała koło stówki, a jego wyszła 40.... a praktycznie to samo - tak twierdzi.... ;)

Opublikowano (edytowane)
Czytam o roznych mozliwych konfiguracji nowej F20 i pozwole sobie na maly offtopic. Wg mnie zakup nowego auta, jesli nie prowadzi sie dzialalnosci gospodarczej i nie idzie za tym optymalizacja podatkowa mija sie z celem. Powoli szukam samochodu dla siebie i na przyklad u polskich dealerow mozna znalezc 2-3 letnie samochody w cenie 50-60% nowego egzemplarza i dokupic do nich pakiet premium selection dajacy gwarancje na 2 lata :P to dosc konkurencja oferta dla nowych aut.

 

Nowe vs uzywane to temat rzeka i nie ma co robic off topic w watku o aucie Kamazzi :wink:

Powiem tyle, ze IMO do aut fabrycznie nowych sie po prostu dorasta. Wczesniej mialem rozne uzywane auta, czesto w fajnych wersjach silnikowych i wyposazenia ale zawsze albo cos bylo do zrobienia albo zaraz mialo byc cos do zrobienia. Nie mowie tu o jakis usterkach ale o zwyklej eksploatacji - obecnie czesci jak i robocizna nie sa tanie i nawet takie eksploatacyjne drobnostki jak nowy komplet opon, nowe klocki + tarcze hamulcowe czy wymiana jakis elementow w zawieszeniu to nie rzadko wydatek ładnych kilka tysięcy PLN. W nowym aucie wszystko jest... NOWE :D i to daje pewnosc i poczucie bezpieczenstwa. Dodatkowo jesli odpowiednio o nie dbasz moze starczyc naprawde na dlugo - jednak jest roznica w sposobie eksploatacji aut kupowanych z zalozenia na krotki okres czasu a takich gdzie kupujacy jest pierwszym wlascicielem i zamierza uzytkowac auto w dluzszym horyzonie czasowym. Pomijam juz fakt ze znalezienie dobrego uzywanego auta w polskich warunkach stanowi nie male wyzwanie. Niektorym poprostu szkoda czasu na poszukiwania i pozniejsze naprawy / doprowadzanie auta do stanu uzywalnosci.

To mowiac Premium Selection faktycznie nie jest zla opcja, natomaist trzeba by dokladnie przejrzec co obejmuje ta gwarancja - moze sie okazac ze jest sporo wylaczen i z gwarancja taka jak w przypadku aut fabrycznie nowych dzieli ona jedynie wspolna nazwe :P

Edytowane przez mtothaj
Pzdr, MtothaJ
Opublikowano (edytowane)

To żadna tajemnica gdzie kupuje moje BMW.

Piszę o tym, bo mój dealer jednak przerasta sam siebie.

A to Polo Cup, a to jazdy w Ułężu....

 

Jedynki to oczywiście samochody, które moi handlowcy otrzymują jako samochody służbowe, a dla siebie zastanawiam się co kupić.

Oczywiście jak tylko wyjdzie X4, to mam nadzieję, że pierwsze dwie sztuki przyjdą do mnie :) ale w między czasie czymś trzeba jeździć.

 

Wybór na chwilę obecną jest pomiędzy X1-28i lub X3-20i.

Zeszły weekend mój dealer pożyczył mi właśnie X1-20D. Zrobiłem nim prawie 400 km i..... ciekaw jestem co byście wybrali :)

 

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc1/599697_10151020496137288_445285671_n.jpg

Edytowane przez kamazzi
Opublikowano (edytowane)

Wybór na chwilę obecną jest pomiędzy X1-28i lub X3-20i.

Zeszły weekend mój dealer pożyczył mi właśnie X1-20D. Zrobiłem nim prawie 400 km i..... ciekaw jestem co byście wybrali :)

 

Szczerze mówiać nie bardzo wyznaje się w serii X ale przynajmniej ze zdjęcia wnętrza wnioskuje, że ten X3 robiony jest na bazie części E9x, a wiec na ten czas juz przestarzalej generacji. Jesli to samo ma miejsce w przypadku X1 (w tym przypadku czesci jak domniemuje z E8x) to szczerze mówiąc oba auta bym sobie darował bo już na obecna chwilę są przestarzałe a z wiekiem ta różnica się tylko będzie pogłębiać co w efekcie będzie negatywnie rzutowało na wartości rezydualnej zakupionego auta.

Edytowane przez mtothaj
Pzdr, MtothaJ
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie, w X3 nie siedziałem ale w X1 jest to samo co w E90/92 a więc o jedną generację do tyłu względem F20/F30 :|
Opublikowano
Dokładnie, w X3 nie siedziałem ale w X1 jest to samo co w E90/92 a więc o jedną generację do tyłu względem F20/F30 :|

 

No właśnie.... mam 320i E90 i X1 to dokłądnie to samo: stara deska, stara kierownica, stara konsola.... to minus.

X3 jest nowsza. Kierownica nowa, zegary nowe, poza panelem do klimatyzacji, który jest także z poprzedniej epoki jak w X1.

Jeśli X3 to HUD na pewno będzie. Jeździłem ostatnio na BMW Joy Drive 740d z HUDem i uważam, że to rewelacja :) X1 HUDa mieć nie może.

Zaleta X1, a wada X3 to rozmiar. X1 jest zdecydowanie poręczniejsza i wygodniejsza w mieście.

Opublikowano

Chyba można już zamawiać X1 LCI, wnętrze prezentuje się tak

 

http://e84.xbimmers.com/goodiesforyou/x1/lci/official/interior/P90093312_highRes-small.jpg

 

http://e84.xbimmers.com/goodiesforyou/x1/lci/official/interior/P90093194_highRes-small.jpg

Opublikowano
Chyba można już zamawiać X1 LCI, wnętrze prezentuje się tak......

 

Tak. Wszystkie X1 zamawiane do produkcji od maja będą już po lifcie.

Niestety, poza lewarkiem dzwigni zmiany biegów, nie ma zmian.....

Opublikowano
Zmiany skromne, jeszcze w oczy rzuciła mi się blenda kierownicy, a z zewnątrz mają być relingi dachowe i tylne lampy na ledach w standardzie .
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Tak jak napisałem w poście mac_gregor'a, właśnie stuknęło mi 30.000 tysięcy

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/283774_10151064447797288_1181993916_n.jpg

 

Poza codziennymi dojazdami do biura, samochód jest wykorzystywany na dalsze wyjazdy.

Ostatni taki wyjazd był z Warszawy do Wenecji i spowrotem.

Tak wyglądał komupter pokładowy po podróży:

Z takim spalaniem, z przeciętną powyżej 100 km/h na odległości ponad 1000 kilometrów, kto potrzebuje diesla?? :)

 

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/292412_10151071944617288_280497507_n.jpg

Edytowane przez kamazzi
Opublikowano
Tak jak napisałem w poście mac_gregor'a, właśnie stuknęło mi 30.000 tysięcy

 

Z takim spalaniem, z przeciętną powyżej 100 km/h na odległości ponad 1000 kilometrów, kto potrzebuje diesla?? :)

 

 

Mam podobne odczucia, użytkuję też Astrę IV Sport Tourer i ona z silnikiem 1,7 TDCI 110KM na identycznych trasach jak F20 spala mi 6,7 - 6,9 w porównaniu do 7,3 w F20 to żadna różnica .... o co się zabijać ? :)

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Dzisiaj chciałem podzielić się z Wami przykładem zdzierstwa przez BMW...

Spaliła mi się mała żaróweczka od świateł postojowych. Wymontowałem ją i poszedłem na stację benzynową tak, jak bym to zrobił z każdym innym samochodem wyposażonym w tradycyjne żarówki. Okazuje się, że takiej żarówki na stacji benzynowej nie znajdę. Żarówka okazuje się być troszkę nietypowa. Podjechałem więc do serwisu gdzie żarówka jest dostępna, nawet od ręki w cenie....... 62 złote....!!!!!!!!!!!!!

Pragnę przypomnieć, że tradycyjna żarówka postojowa to wydatek od 0,50 zł do 3 zł w zależności od stacji.

Tutaj, koszt 62 złotych prawie przewrócił mnie, a na pewno powalił na kolana.

Oczywiście, żarówki nie kupiłem.

Poszukałem na Allegro i IDENTYCZNĄ, (nie podobną, lecz identyczną, obie wyprodukowane przez Osram) można kupić za 10,99 zł.

Tutaj link do aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=3304764456

 

Do BMW: W balona żeście polecieli. W du...ach wam się poprzewracało!!!!

A potem się dziwicie, że ludzie z ASO nie chcą korzystać...

Barany....

 

1045175_10151758186267288_2013669720_n.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Kamazzi... zdaje się, że oni te żarówki sprzedają tylko z oprawkami :) Mam to samo w swojej e87 i ceny są te same ;)

Ale czy przypadkiem jak masz auto na gwarancji to oni nie powinni sami Ci tej żarówki wymienić? Tak ktoś pisał na forum, że w ramach gwarancji w ASO wymieniają żarówki za darmo.

Opublikowano
Kamazzi... zdaje się, że oni te żarówki sprzedają tylko z oprawkami :) Mam to samo w swojej e87 i ceny są te same ;)

Ale czy przypadkiem jak masz auto na gwarancji to oni nie powinni sami Ci tej żarówki wymienić? Tak ktoś pisał na forum, że w ramach gwarancji w ASO wymieniają żarówki za darmo.

 

Kubik, te akurat nie są z oprawkami. Sama żarówka. Z oprawkami są inne i kosztują jeszcze więcej...

Zdziercy...

 

We wtorek samochód idzie na kolejne naprawy w ramach gwarancji więc zgłoszę to jako dodatkową usterkę, wraz z skrzypiacym ręcznym, skrzypiącą kierownicą i innymi... :)

Opublikowano (edytowane)

klasa premium :mrgreen:

taka żarówka za 62 pln na bank będzie lepiej świecić od tej za 5 pln, skoro każda naklejka ze znaczkiem M dodaje 5 KM, nie mówąc o breloczku

Edytowane przez anwod
Opublikowano
Co tam sie popsulo w nim?az tak awaryjne sa te nowe FXX?

 

Może nie są to awarie, które unieruchomiły samochód, ale są to usterki, które strasznie irytują i nie powinny się znaleźć w żadnym samochodzie, nawet za 30 tysięcy złotych...

 

Jakie usterki?

 

Notorycznie wyskakujący komunikat o niskim ciśnieniu w oponach. (2 wizyty w serwisie)

Znikający płyn chłodniczy.... (4 wizyty w serwisie)

Skrzypiący hamulec ręczny (2 wizyty w serwisie)

Głośna dmuchawa (2 wizyty w serwisie)

Skrzypiące gniazdo AUX (2 wizyty w serwisie)

Nie otwierająca się pokrywa silnika (1 wizyta w serwisie)

Odpryski lakieru na tylnej klapie i spoilerze (póki co jedna wizyta)

Skrzypiąca kierownica....

 

Dzisiaj samochód był w serwisie właśnie z tytułu skrzypiącej kierownicy.

Zamawiana była jakas taśma, którą trzeba było wymienić.

Serwis Bawaria na Czerniakowskiej zajął się samochodem i wynik jest taki:

 

 

Rzygać mi się już chce na serwis BMW...

Opublikowano
Miałem z kierownicą to samo co Ty. W Jankach już gość z przyjęcia w serwisie wiedział o co chodzi i samochód odebrałem poprawiony. Od miesiąca spokój. :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No dokaldnie tym bardziej ze nie jest to byle jaka marka i nie kosztuje malo!!

Ciekawi mnie gdzie ten plyn znikal ,jak nie bylo plamy to musial do silnika :?:

Opublikowano

W tych tanich autach nawet tego nie ma :| ,ale fakt jak płacisz 100k+ za auto to chyba oczekujesz czegoś więcej niż jakości z auto o wartości 1/2. Nie wiem czy wiecie, ale do E87 halogeny pasują z Laguny II :wink: . Niemcy straszną walą teraz lipę i wydać tyle kasy za sam znaczek to trochę przesada. Wstyd dla BMW !! Z resztą bywam w serwisach BMW i czuję się trochę jak w Fordzie, obsługa w serwisach bmw nie powala, za to w serwisach Audi czuję się jak Lord :mrgreen:

 

Tak wql, jak urwie się rozrząd np. w Fordzie to można to zrozumieć, ale jeżeli się urywa w BMW o 2x wartości za ten sam rok to chyba coś nie "heloł". Płacę to też coś oczekuję.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.