Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po pierwsze: NIKI musi zrobić tym autkiem ponad

1000 km. Trochę to potrwa.

 

Po drugie: po ceramizacji silnika niewiele się zmienia (trochę ciszej i

trochę bardziej elastycznie, ale nie jakieś kosmiczne zmiany)

 

Po trzecie: gdyby dało się zmierzyć kompresję przed i po to byłby

dobry argument (wzrost kompresji jest bardzo pozytywnym objawem

w silnku, przez to ta elastyczność ma być większa)

 

Po czwarte: ceramizer ma zmniejszyć tarcie a przez to zużycie silnika,

proces ten będzie trudny do zaobserwowania w ciągu miesiąca, dwóch czy sześciu. Chyba, że jeździmy ekstremalnie to silniczek nie powinien

dać się zajechać.

 

Po piąte: szybciej będzie można stwierdzić, czy szkodzi silnikowi

(na 100% nie)

 

Po przejechaniu 1500 km i zakończeniu można wymieniać oleje w normalnym trybie 10 czy 15 tyś km (a nawet trzeba).

 

To co miało się osadzić na częściach metalowych to zostaje i wymiana

oleju nie powoduje zaniknięcia tych właściwości.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

  • Odpowiedzi 526
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam jezeli dostane ten preparat gdzies u mnie w miescie do soboty to zaleje go do mojego auta e-30 2.0i 91 r 216 tys km . W sobote jade trase 1200 km :> wiec jak kupie i zaleje napisze wam czy cos sie zmieni .Pozdrawiam Ad1

318i e30 bylo

320i e30 bylo

325 tds jest

323i jest

Opublikowano
Witam jezeli dostane ten preparat gdzies u mnie w miescie do soboty to zaleje go do mojego auta e-30 2.0i 91 r 216 tys km . W sobote jade trase 1200 km :> wiec jak kupie i zaleje napisze wam czy cos sie zmieni .Pozdrawiam Ad1

 

Powodzenia. Ja ostatnio leciałem BMW w traskę tak koło 800 km

i zalałem kolejną dawkę Xeramica 0.5 l (Jakiś rok temu zalałem 1 dawkę). U mnie V12 duży silnik,

12 gładzi cylindrowych, jest co ceramizować. A tak autkiem na

codzień żona jeździ do pracy i żłobka z córką po około 5 km w jedną stronę. Czyli niewiele tych kilometrów robi.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

marekp750 Jeżeli chodzi o 750-tke to ile kupić tych strzykawek chodzi mi dokładnie o Auto-Repair??

I czy to naprawdę wystarczy na 70tys.km jak oni tam piszą??

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
marekp750 Jeżeli chodzi o 750-tke to ile kupić tych strzykawek chodzi mi dokładnie o Auto-Repair??

I czy to naprawdę wystarczy na 70tys.km jak oni tam piszą??

 

Proponuję Xeramica 2x0.5l

U nas big enginy... 2 x 6 cyl (tak jakby 2 rzędowe 6 ceramizować).

Czemu Xeramic? Częściej go używałem. I jest mniej upierdliwy

od auto-repair'a (nie trzeba tych 200 km z ograniczeniem obrotów silnika)

 

To jest litr do oleju. Nie przelej całości... nie dolewaj już oleju do silnika.

 

 

 

Ale coś mówiłeś najpierw o Opelku... że on będzie testowy.

 

 

 

A co do tego czy to na 70 czy 50 (xeramic) tyś km styka to nie mam

pojęcia. Silniczki dobrze działają i czy ta warstwa już się skończyła

to nie mam zielonego pojęcia. Ja wlewam średnio co 2 latka do silnika. Jak auto mam dłużej.

A tak nowy nabytek zaraz po wymianie oleju dostaje dawkę xeramica.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

Czyli najlepiej to wlać przy wymianie albo jak poziom oleju spadnie mi do minimum??

Bo to jednak litr płynu trzeba walać...

A jak się ma po tym zabiegu zużycie oleju w 750??

A i co jaki czas (dystans) powtarzasz ten zabieg??

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Czyli najlepiej to wlać przy wymianie albo jak poziom oleju spadnie mi do minimum??

Bo to jednak litr płynu trzeba walać...

A jak się ma po tym zabiegu zużycie oleju w 750??

A i co jaki czas (dystans) powtarzasz ten zabieg??

 

Wymieniałem uszczelniacze zaworowe więc jest dużo lepiej.

Ale oleju trochę zużywa. Jednak to 12 cylindrów.

Tak jakby 3 cztero cylindrowe silniki wziąć...

Jeżeli 4 cylindrowiec weźmie 0.5 litra to nasz musi wziąć 1,5 l....

 

Po zastosowaniu xeramica nie zauważyłem diametralnej zmiany

w zużyciu oleju... dużo zależy od stylu jazdy. Jak żona jeździ

to mało oleju ubywa (ale rzatko za 2500 obr wychodzi).

Ja lubię trochę maszynkę pognić na obrotach i wygląda to już

inaczej.

 

Co do wlewania to albo 2000 km przed wymianą. Co by zdążyło się

coś wydarzyć. Albo na nowy olej... Ja preferuję na nowy olej.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
I jeszcze jedno pytanko gdzie kupujesz ten specyfik??
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

 

Dzięki bardzo bo przekopałem całe Allegro i nie znalazłem :lol:

Na razie kupie jedno opakowanko do 2 litrowego Oplowskiego silnika powinno wystarczyć ...

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Zawsze jest trochę racji w tym co sprzedają,ale jak ktoś chce z rzęcha cud maszynę zrobić to marne szanse,w takim przypadku to tylko remoncik.A co do zastosowania w normalnym silniku to czemu nie?Tyle że niech nikt nie spodziewa się że nagle naciskając gaz wciśnie go do fotela jak w F1!Nagar w silniku tylko poskleja do kupy no i tym sposobem będzie bardziej cichy, "szczelny"i deczko mocy dostanie,zepsuć się nie zepsuje.
Opublikowano
ciekawe czy mozna zalać taki ceramizer po tym jak własnie wlałem do baku preparat doczyszczenia wstrysków STP?? czy nie przedobrzy się albo nie rozczelni silnika ???
Opublikowano
Zawsze jest trochę racji w tym co sprzedają,ale jak ktoś chce z rzęcha cud maszynę zrobić to marne szanse,w takim przypadku to tylko remoncik.A co do zastosowania w normalnym silniku to czemu nie?Tyle że niech nikt nie spodziewa się że nagle naciskając gaz wciśnie go do fotela jak w F1!Nagar w silniku tylko poskleja do kupy no i tym sposobem będzie bardziej cichy, "szczelny"i deczko mocy dostanie,zepsuć się nie zepsuje.

 

a co ten środek ma do nagaru, działa on na powłokę matalową a nie olejową

Opublikowano

No panowie test rozpoczęty :D

Kupiłem Xeramic w Realu ;) 0,5L za 75 zł.

No i wlałem to wszystko do Frontery z 2 litrowym silnikiem ( Silnik jest bardzo popularny połowa Opli z początku lat 90 z nim jeździ)

Miałem wątpliwości ile tego wlać bo tam pisało że na 4 litry oleju trzeba tego wlać 0,25l a frontera ma trochę więcej niż 4 ale raz kozie śmierć i wlałem wszystko :D

Od jutra jeżdżę tylko Oplem zobaczymy co się będzie działo jak na razie się nie popsuł ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Niki widzę że naprawdę się poświęciłeś.

 

Ale dla pełnego poświęcenia powinieneś jeszcze kupić dwa magnetyzery w Tesco!!!!!

Opublikowano
Zaraz po kupnie BMW750 robiłem pomiary g-techem

 

wychodziło koło 7,6 7,7 sek do 100 km (gtech 7,4 7,5 sek do 60 mil)

(wymieniony olej, filtry)

 

Po użyciu ceramizerów i przejechaniu jakiś 1500 km

udało mi się zejść do 7.0 -7.1 sek do 100 (gtech 6,8 6,9 sek do 60 mil)

Nic nie grzebałem przy aucie poza wymianą uszczelniaczy trzonków

zaworowych. W automacie łatwo uzyskać powtarzalność startów.

 

MArek - z całym szacunkiem ale ta poprawa przyspieszeń rzedu 0,4-0,5 sek dzięki ceramixowi jest chyba zbyt optymistyczna.

 

Alpina B12 potrzebowała az 50 koni i krótszego dyfra (3,45 :1 zamiast 3,15:1 ) zeby poprawic czas przyspieszeń E32 750 o 0,5 sekundy do 100km/h ...

 

i to nie są czcze dane - w testach porównawczych B12 była szybsza od 750 tez dokładnie o poł sekundy.

Opublikowano
Niki widzę że naprawdę się poświęciłeś.

 

Ale dla pełnego poświęcenia powinieneś jeszcze kupić dwa magnetyzery w Tesco!!!!!

 

Ty nie wyśmiewaj się z Tesco bo akurat tam w Częstochowie jest największy wybór olei, praktycznie można tam kupić każdą markę......

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Zaraz po kupnie BMW750 robiłem pomiary g-techem

 

wychodziło koło 7,6 7,7 sek do 100 km (gtech 7,4 7,5 sek do 60 mil)

(wymieniony olej, filtry)

 

Po użyciu ceramizerów i przejechaniu jakiś 1500 km

udało mi się zejść do 7.0 -7.1 sek do 100 (gtech 6,8 6,9 sek do 60 mil)

Nic nie grzebałem przy aucie poza wymianą uszczelniaczy trzonków

zaworowych. W automacie łatwo uzyskać powtarzalność startów.

 

MArek - z całym szacunkiem ale ta poprawa przyspieszeń rzedu 0,4-0,5 sek dzięki ceramixowi jest chyba zbyt optymistyczna.

 

Alpina B12 potrzebowała az 50 koni i krótszego dyfra (3,45 :1 zamiast 3,15:1 ) zeby poprawic czas przyspieszeń E32 750 o 0,5 sekundy do 100km/h ...

 

i to nie są czcze dane - w testach porównawczych B12 była szybsza od 750 tez dokładnie o poł sekundy.

 

Powiem tak. Ja stwierdziłem fakt polepszenia przyspieszenia.

Czy dokładnie to jest 0.5 sek do 100 to też można podyskutować.

Napewno jest w tym jakiś błąd. I ręki za to nie dałbym obciąć...

 

U innych kolegów wygląda to podobnie. Jest lepsza dynamika.

Lepiej silniki latają powyżej 5 tyś obrotów. To jest fakt.

 

Chciałbym zaznaczyć, że użuwamy tego w celu utrzymania silnika

w dobrym stanie przez jak najdłuższy czas. Nie dla zwiększenia

szybkości autka. Chociaż przy okazji jest to widoczne. Minimalnie

ale jest.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
...bo tam pisało że na 4 litry oleju trzeba tego wlać 0,25l a frontera ma trochę więcej niż 4 ale raz kozie śmierć i wlałem wszystko :D

Od jutra jeżdżę tylko Oplem zobaczymy co się będzie działo jak na razie się nie popsuł ;)

 

To są dawki minimalne jakie należy zalać na daną objętość oleju.

Więcej tylko lepiej...

 

Na 4 litry oleju min 0.25 xeramica

Jeżeli silnik ma powyżej 300 tyś km to minimalne ilości są podwojone.

 

Będziesz jeździł... 100km, 400km 700km i nic...

aż któregoś dnia około 900-1200 km zaczniesz odczuwać różnicę...

delikatną ale całkowicie odczuwalną :)

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
No NIKI, przesiedzę przed kompem całe Twoje 1500km :) z ciekawością czekając, co napiszesz...
Kai
Opublikowano
marekp750 Jeżeli chodzi o 750-tke to ile kupić tych strzykawek chodzi mi dokładnie o Auto-Repair??

I czy to naprawdę wystarczy na 70tys.km jak oni tam piszą??

 

NIKI prosze Cie nie wlewaj tego do swojej 750.......... :duh:

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

Tutaj link do stronki mówiącej o drużynie rajdowej

sponsorowanej przez Xeramic'a.

 

http://www.wrc.pl/index.php?poz=1&page=1&par=1&id_rajd=2&id=79

 

Teraz tego nie mogę namierzyć, ale był jakiś wywiad z nimi,

gdzie mówili, że ilośc awarii silnika i turbiny spadła drastycznie

po zastosowaniu ceramizera.

 

Jak znajdę to dam znać...

 

 

Tutaj jeszcze jakaś wzmianaka.

http://www.autointernet.pl/servlet/Front?target=news&action=show_news&news=13767&page=0&synch=0

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

jak na razie auto chodzi jak najbardziej prawidłowo od chwili zalanie specyfiku przejechałem 100km i nie zauważyłem żadnej zmiany na gorsze. Auto nie odpala po nocy oporniej niż przed nie ma żadnych niepokojących zjawisk. No nic jedziemy dalej ;)

 

P.S Jutro jadę do Krakowa i z powrotem więc jakieś 300 km wpadnie .....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.