Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja wlałem do m40 jakies 8 tyś kilometro temu, w sumie zadnej specjalnej roznicy nie zauważyłem, ale jak teraz zmieniłem olej to jest roznica w kulturz epracy i elastycznosci, nie wiem czy to akurat tylko przypadek
  • Odpowiedzi 526
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

lukas23 wlasnie to samo chcialem napisac,

do m40 po zalaniu auto repaira zrobilem 8500 km, i zadnej roznicy, no moze lzej minimalnie rozrusznik kreci jak silnik cieply, ale teraz zmienilem olej i silnik sie jak by troche wyciszyl.. wczesniej nie klepaly mi popychacze ani nic takiego ale kultura pracy jak by sie zwiekszyla...

 

 

Pozdrawiam

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

A czy nikogo nie zastanawiają te instrukcje dołączane do preparatów???

 

np."..po zalaniu preparatu jeździj mało dynamicznie,nie przekraczaj 3000obr/min,nie rozwijaj duzy prędkości..." no kurde nie trzeba być fachowcem żeby stwierdzić że po takich radach i ich zastosowaniu auto mniej będzie paliło a po długotrwałej jeździe jak karawan z zakładu pogrzebowego wystarczy lekko wcisnąć gaz i poczujemy że auto ma większą moc ale to nie cud preparatu tylko nasze przyzwyczajenie do spokojnej jazdy.

 

Porządny olej + regularne wymiany i nie trzeba żadnych pseudocudów.

 

Zresztą konkretny olej na 100% ma właściwości potrzebne do skutecznej ochrony naszych silników.

 

Pozdro ArturFZG :hand:

Opublikowano

Hmm masz racje ale to odczucie kopa po tej spokojnej jezdzie jest chwilowe, ja tak nie jezdzilem 8500 km.. moze zle zrozumiales instrukcje.

 

Tak na marginesie, jazda do 3000 obrotow to raczej nie jest jazda karawanem, jak ciagle krecisz motor do czerwonego to mu wspolczuje :).

 

Z tego co pamietam to zostawilem auto na godzine zeby pochodzilo i potem jezdzilem normalnie.

 

Nie chce cie tu przekonywac do niczego bo to sprawa kazdego, a ja ubocznych skutkow nie zaobserwowalem a mam minimalne pozytywne odczucia.. wiec czemu nie :).

 

 

Pozdrawiam

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
Nie wiem jak Wy ale ja po przeczytaniu 29stron tego tematu zostalem przekonany do ceramizerow..pytanie mam jedne...jaki ceramizer wybrac AR czy Xeramic?
Opublikowano
Mój Dodge przelatał na Xeramicie 22tys.km i jestem bardzo zadowolony, silnik chodzi idealnie zadnych klopotów. (Calkowity przebieg samochodu to 192tys.km)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

do max obrotów zdarza mi się sporadycznie 1-2 na miesiąc. Sam na czasie wleje cud płyn do silnika bo ostatnio przystopowałem z szybką jazdą. Napewno nie zaszkodzi a czy w czymś pomoże trudno powiedzieć chyba każdego stać wypróbować i napisać wrażenia.

 

Pozdro ArturFZG :hand:

Opublikowano

Obserwowałem ten temat praktycznie od samego początku, i z czystej ciekawości, do mojej poprzedniej Buni zalałem xeramic.... efekty.... to co dało zauwazyć sie najlepiej to spadek zuzycia oleju, co do spalania i rzekomego wzrostu mocy, tego nie stwierdziłem, ale olej to na bank.

 

Do mojej obecnej beemdablju, również na dniach mam zamiar zalać ten środek, gdyż uważam, że może nie odnawia on silnika, ale pomaga go utrzymac w dobrej kondycji, jak również lekko przyczynia się do uszczelnienia silnika.

 

Ja polecam.

Jeżeli będę miał mozliwoś zrobię testy ciś na cylindrach przed zalaniem. i 10tkm po zalaniu...zobaczymy czy coś daje.

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
heh to macie chlopaki dar przekonywania :D ale w zwiazku z tym mam pytanie- niedlugo czeka mnie zmiana olejuw mojej trójce- i czy moge teraz wlac ten Xeramic pojezdzic do wymiany oleju i pozneij zalac juz samym olejem? zdazy to zadzialac? czy mzoe duzo lepiej jest wlac to z nowym olejem?bo zmiane planuje za jakies 1500km. z gory dzieki za odpowiedz- pozdro :wink:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W związku z tym, że poprzedni ceramizer poszedł się :silenced: (w każdym razie wycieranie oleju z silnika nie było przyjemne) będę musiał zacząć proces od nowa - tylko tym razem chciałbym dolać przy okazji wymiany oleju.

 

Ale po kolei - znalazłem polecany tu wcześniej ceramizer Liqui Moly - trochę droższy bo za 80zł - ale za to znanej firmy. Sprzedawca poleca zastosować Engine Flush - czyli płukanko przed użyciem ceramizera. Z tym, że nie jest to jakiś mocny środek do płukania - tu jest opis zaczerpnięty z aukcji:

 

ENGINE FLUSH - CZYŚCI SILNIK ZE SZKODLIWYCH OSADÓW

 

Oczyszczacz silnika. Czyści silnik ze szkodliwych osadów i resztek oleju. Przeznaczony do silników benzynowych i Diesla. Zalecane jest oczyszczanie silnika przed każdą wymianą oleju. Po oczyszczeniu silnika zalecane zastosowane dodatku CERATEC lub dodatku z MoS2.

 

ZASTOSOWANIE:

 

300 ml wystarcza dla silników z zawartością oleju silnikowego do 6 litrów. Stosować przed wymianą oleju. Dolać do oleju silnikowego przy rozgrzanym silniku i pozwolić mu popracować na biegu jałowym przez 10 minut. Zlać stary olej. Wymienić filtr i zalać swieży olej.

 

Myślałem też o takim lekkim płukaniu, bo poprzedni właściciel najwyraźniej za długo jeździł bez wymiany oleju i stary olej był dość brudny. Z drugiej strony przeglądając forum mam pewne obawy.

 

 

Kolejna rzecz - znalazłem (tegoż samego producenta) płyn wyciszający popychacze hydrauliczne (a po rozruchu trochę u mnie słychać) - i pytanie, czy ktoś to stosował (oczywiście gdybym wlał ceramizer, to już tego nie).

 

 

Na koniec pytanie z innej beczki - jak wiadomo nie można mieszać olejów silnikowych - więc jaki wpływ na olej ma wlanie 0.3-0.5 litra ceramizera na 3.5 litra oleju? Przecież to jest aż 1/8 całego oleju - czy to nie zmienia w negatywny sposób jego właściwości? Ja rozumiem Auto-Repair, gdzie wstrzykuje się znikomą ilość, ale pół litra?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak chcesz sobie rozszczelnić silnik to go sobie przepłucz :-)

Ja na Twoim miejscu nie zalewał bym żadnej płukanki... za duże ryzyko...

Jeżeli Ty będziesz regularnie wymieniał olej ( dobrej jakości ( klasowo ) ) to wszystko się samo po mału unormuje...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

Mam e28 z silnikiem 2,5eta (2,7litra wolnoobrotowy). Chcialem go wyremontowac bo slychac stukanie (zawory?) i zalac auto-repairem. Zalac go przed czy po remoncie? Czy jazda na max 2500 obrotow dotyczy takze ety? Mi przy 2000 automat bieg zmienia a powyzej 2500 obrotow to wchodze tylko w trasie przy wyprzedzaniu.

 

Do jakiego rodzaju oleju moze byc stosowany ten preparat? Nadaje sie do mineralnego?

 

Na liczniku mam 300tys. Nie wiem czy to jest przebieg tego silnika bo po rozkodowaniu VIN powinienem miec zwykle 525i a nie 525e. No ale zegary sa do ety wiec moze przeszly razem z silnikiem?:) (ale napewno nie ma 200 ani mniej) :)

 

Jakiej firmy jest oryginalny auto-repair?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Po przeczytaniu tematu uznałem, że jak nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi i kupiłem Auto-Repaira.

Do silnika nie mam zastrzeżeń, pracuje dobrze, nie bierze za dużo oleju (nie dolewam między wymianami) i raczej zależy mi na utrwaleniu tego stanu rzeczy niż na poprawianiu czegokolwiek.

 

Po zalaniu i przejechaniu pierwszych kilkudziesięciu km odniosłem wrażenie, że silnik ciszej pracuje. Także po rozruchu przez kilka sekund było słychać stukające popychacze a teraz jest ciszej.

 

Ale prawdziwy test nastąpił potem. Pojechaliśmy z małżonką na Mazury i ona sama, nie pytana i nie uprzedzona stwierdziła, że chyba ciszej w aucie jest, silnika w ogóle nie słychać.

 

Więc chyba coś zadziałało.

 

Natomiast widocznej zmiany osiągów czy spalania nie zauważyłem (przejechałem około 1500km).

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano

zaitrygował mnie ten wątek więc kupiłem ceramizer ten w strzykawce i dodałem do mojemo klekota. na razie zmian nie widze, może popychacze ułamek sekundy szybciej milkną.

do tego zakupiłem środek do czyszczenia układu paliwowego carifil, zalałem na pusty zbiornik, pochodził na wolnych 15minut, potem v-power do pełna i dodatkowo STP do czyszczenia wtrysków. zobaczymy co z tego będzie

p.s. do tej pory lałem tylko ultimate ale jak teraz wlałem pełen zbiornik v-power to bp wymięka, silnik stracił swoje wcześniejsze wibracje na wolnych obrotach! (no chyba że to działanie któregoś z tych specyfików)

 

dam znac za jakies 1500km

POZDRAWIAM

 

a to moja miłość

http://img501.imageshack.us/img501/9607/photo0377vd7.th.jpg

Opublikowano

jak nie pomoze to nie zaszkodzi, wlewaj.

proponuje coś z grupy 'teraz Polska' ze strony ceramizer.pl

 

po prawie 100km czuje różnice, silnik chodzi zdecydowanie ciszej i łatwiej odpala

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
zaitrygował mnie ten wątek więc kupiłem ceramizer ten w strzykawce i dodałem do mojemo klekota. na razie zmian nie widze, może popychacze ułamek sekundy szybciej milkną.

do tego zakupiłem środek do czyszczenia układu paliwowego carifil, zalałem na pusty zbiornik, pochodził na wolnych 15minut, potem v-power do pełna i dodatkowo STP do czyszczenia wtrysków. zobaczymy co z tego będzie

p.s. do tej pory lałem tylko ultimate ale jak teraz wlałem pełen zbiornik v-power to bp wymięka, silnik stracił swoje wcześniejsze wibracje na wolnych obrotach! (no chyba że to działanie któregoś z tych specyfików)

 

dam znac za jakies 1500km

POZDRAWIAM

 

a to moja miłość

http://img501.imageshack.us/img501/9607/photo0377vd7.th.jpg

 

witam,

zrobilem wlasnie 1500km od czasu wlania ceramizera.

plusy?

mam wrazenie ze na trasie spalanie delikatnie spadło, czasem odpala łatwiej i wigor silnika jakby się odnowił. lepiej wchodzi na obroty, mniejsze wibracje i mniej zmulony jak na 318tds przystało :roll2:

tylko nie wiem co jest bezpośrednią przyczyną poprawy: dwa środki do czyszczenia układu paliwowego i wtryskiwaczy, paliwo v-power czy ceramizer

Opublikowano
Ojciec lal takie cuda do swojego opla :| 2 tyg temu robiliśmy remont tego silnika :duh: masakra wszystkie pierścienie zapieczone :| wał,korbowody,itp itd oblepione jakąś mazią smalcem cholera wie co :mad2: dodam że silniczek miał regularne wymiany oleju, śmigał tylko na mobilu.Silnik miał słabe ciśnienie ponieważ w na cylindrze od pompy oleju była mm rysa :? ojciec w celu poprawienia ciśnienia, parametrów silnika lał te cuda, doktory itp. na samym początku stosowania była widoczna poprawa ale stosowanie "doktorów" doprowadziło do zapieczenia pierścionków, oblepienia silnika jakąś mazią no i do remontu :| wiec sami wyciągnijcie wnioski. Dodatkowo dodam że silniki z turbo muszą mieć "rzadki" olej aby turbina jak najszybciej i jak najlepiej była smarowana a doktory tylko zwiększają gęstość i lepkość oleju co może prowadzić do zapychania sie przewodów doprowadzających olej do turbiny
Opublikowano
Ojciec lal takie cuda do swojego opla :| 2 tyg temu robiliśmy remont tego silnika :duh: masakra wszystkie pierścienie zapieczone :| wał,korbowody,itp itd oblepione jakąś mazią smalcem cholera wie co :mad2: dodam że silniczek miał regularne wymiany oleju, śmigał tylko na mobilu.Silnik miał słabe ciśnienie ponieważ w na cylindrze od pompy oleju była mm rysa :? ojciec w celu poprawienia ciśnienia, parametrów silnika lał te cuda, doktory itp. na samym początku stosowania była widoczna poprawa ale stosowanie "doktorów" doprowadziło do zapieczenia pierścionków, oblepienia silnika jakąś mazią no i do remontu :| wiec sami wyciągnijcie wnioski. Dodatkowo dodam że silniki z turbo muszą mieć "rzadki" olej aby turbina jak najszybciej i jak najlepiej była smarowana a doktory tylko zwiększają gęstość i lepkość oleju co może prowadzić do zapychania sie przewodów doprowadzających olej do turbiny

 

 

Ała.. no ale moto doktorow sie nie zalewa, przecierz to dziala tylko i wylaczanie na zasadzie zapychania wszelkich luzów :/ a potem silnik ma kupe syfu w srodku.

Aczkolwiek ja zalalem juz dawno... ten polski ceramizer autorepair czy jak to sie nazywalo, i jest ok, silnik w minimalnym stopniu sie wyciszyl jak go odpalam rano, ale po za tym nic nie zauwazylem.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Ja zalałem już 2 raz ceramizra (autorepair - Ceramizer CS). Wcześniej 1 działkę 5ml a teraz 2 działki (tak jak sugeruje producent).

Wydałem te parę złotych bo czuję różnicę. 1) zdecydowanie ciszej "klekota" przy odpalaniu, 2) wydaje mi się że lepiej wkreca się na obroty, 3) genaralnie pracuje ciszej - spalanie w pierwszej fazie spada znacznie ale to tylko dlatego że nie powinno się przekraczać 2700 obr/min przez pierwsze 200km (w praktyce trzeba się bardzo pilnować) ale jak się już chce eksperymentować to trzeba zachować te kilka obostrzeń. Po tym okresie "ceramizacji" już człowiek wkręca sobie obroty "wysoko" i ekonomii jest brak... :lol:

Opublikowano

Przecaytalem juz 20 stron postow o tym cudenku, ale czy ktos lal to do e46 320d?? moj ma 87000 (137600 km) mil tak w zaokragleniu, czy warto??

Mimo ze udalo mi sie kupic ten samochod za cene w miare rozsadna to jednak cos na to musialem robic i troche sie boje mimo pozytywnych opinii. Niech ktos da znac jak to dziala w dieslu e46. Nie zalezy mi na zadnym zmniejszeniu spalania, tylko na tym bym tym samochodem jezdzil jak najdluzej.

Z gory dzieki.

Opublikowano

Witam wszystkich właścicieli BMW !

jestem nowy ale czytam forum od lat !

Mam BMW E30 touring z listopada 1993 r.od 3 lat , wcześniej byłem posiadaczem fiatów prosto z salonu.

 

AUTO REPAIR jest do pewnego stopnia skuteczny !

Kupiłem filtr oleju filtrona - rozpadł się w trasie ! - jechałem bez ciśnienia oleju do warsztatu aby wyciągnąć kawałki filtra z silnika . SILNIK DZIAłA NADAL !!!

mam teraz filtr oleju MANNA wszystko jest OK !

Opublikowano

Fajny wątek :D

Można coś takiego wlać do mostu?

Mam zwykły most na którym jeżdzę latem, zimą na moście ze szperą.

Ten zwykły nie jest juz idealnie cichy, nie jes to poziom poloneza, ale lekko go słychać.

Czy można taki specyfik wlać, czego można się spodziewać?

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.