Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak odkrece korek to na chwile zakuleje i po chwili praca sie wyrownuje...moze nie idealnie ale rowno chodzi...

nie jest to pierwsze m40 ktore tak samo sie zachowuje...

 

moj dekielek od zaworow wyglada tak:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&btnr=11_0179&hg=11&fg=15

 

 

a co powiesz na taka prace i te kropki oleju????? - SCIAGNIJ FILM

(wydaje sie jakby cos strasznie stukalo ale to tylko zla jakosc mikrofonu i znieksztalcony dzwiek)

 

u mnie jak widac po zdjeciu korka chodzi troche gorzej (jakby mial za niskie obroty) niz z korkiem a jak sie tylko zakreci korek to obroty sie podnosza i stabilizuja.

 

jak mozecie to porownajcie zachowanie waszych m40/m43 z tym co jest na filmie

  • Odpowiedzi 526
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niki ty to naprawde wlałes :?: :?: :?: :?: Ja zaczynam cie podziwiac :!: ale skoro juz to masz w silniczku to melduj co i jak. :norty: Ja nie wiem czy miałbym odwage to wlac :think: Tak czy inaczej jak beda jakies zmiany to pisz :modlitwa:

pozdrawiam

images?q=tbn:ANd9GcTmIl0TjfLac0DKzvrvVkW5vbYa-L8NnaKQ6MwRmjiNpsCR58FF
Opublikowano

u mnie tez delikatnie gorzej chodzi i jak by mial lekko zanickie obroty ale chodzi rowno...nie faluje jak fale dunaju i nie mysli nawet o zgasnieciu...

 

filmu teraz nie moge obejrzec bo w sklepie mam komputer zabytkowy dosc( brak karty dzwiekowej i procek w moim wieku prawie)

 

jak silnik faluje po odkreceniu korka to znaczy ze lapie lewe powietrze przez zuzyte uszczelniacze zaworowe...hmm chociaz niekoniecznie zuzyte kiedys sie spotkalem z nowymi tanimi jakimis i tez nie spelnialy swojej roli...

Opublikowano

Mam m40 w stanie wzorcowym (kompresja ok, wymienione sprawy rozrządowe) i po odkręceniu korka jest tak jak u Kornelia. Chwile kuleje i chodzi może nie idealnie ale w miare równo.

 

Na to może mieć wpływ, tak jak ktoś już napisał rurka która idzie do dolotu.

 

Obejrzałem filmik

1) kolega ma m43 - więc zachowanie może być inne.

2) u mnie jest podobnie, ale chyba chodzi równiej i nie wychlapał oleju (ale to myśle że może być przypadek).

3) tak samo jak u mnie w m40, przy zakręcaniu następuje chwilowy wzrost obrotów.

 

Myślę że wszystko jest ok jeżeli oto chodzi, nie ma co szukać dziury w całym.

Opublikowano
Mam m40 w stanie wzorcowym (kompresja ok, wymienione sprawy rozrządowe)

 

u mnie tez tak jest z tym ze jest lancuch wiec nie ma co wymieniac a walek jest idealny, sprawdzany z pol roku temu.

 

ten olej to podejzewam ze przez lancuch pracujacy w oleju a u Ciebie jest pasek i dlatego nie chlapie.

Opublikowano
Niki ty to naprawde wlałes :?: :?: :?: :?: Ja zaczynam cie podziwiac :!: ale skoro juz to masz w silniczku to melduj co i jak. :norty: Ja nie wiem czy miałbym odwage to wlac :think: Tak czy inaczej jak beda jakies zmiany to pisz :modlitwa:

pozdrawiam

 

 

przed tym jak wlałem to do mojego BMW testowałem na Matizie, Fronterze, Dodge Caravan i żadnym z wymienionych samochodzie nie odnotowałem nic złego a wręcz przeciwnie tylko same pozytywy. Więc nie widziałem żadnego przeciwwskazania żeby nie wlać go do BMW ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Mam m40 w stanie wzorcowym (kompresja ok, wymienione sprawy rozrządowe) i po odkręceniu korka jest tak jak u Kornelia. Chwile kuleje i chodzi może nie idealnie ale w miare równo.

 

Na to może mieć wpływ, tak jak ktoś już napisał rurka która idzie do dolotu.

 

Obejrzałem filmik

1) kolega ma m43 - więc zachowanie może być inne.

2) u mnie jest podobnie, ale chyba chodzi równiej i nie wychlapał oleju (ale to myśle że może być przypadek).

3) tak samo jak u mnie w m40, przy zakręcaniu następuje chwilowy wzrost obrotów.

 

Myślę że wszystko jest ok jeżeli oto chodzi, nie ma co szukać dziury w całym.

 

 

na goracym silniku zachowuje sie lepiej, nie wychlapal w ogole oleju i chyba rowniej pracuje no i ciszej bo bez ssana - FILM DO POBRANIA

 

u Ciebie tez jest minimalna roznica miedzy zimnym a goracym silnkiem? jak mozesz to rzuc okiem na film

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Bastek czy zrobileś może już pomiar na hamowni?Jestem ciekaw co wyszło.

 

Masz nos... :wink: Właśnie dziś miałem opisać moje doświadczenia z użycia Xeramic'a. Samochód to E36 316i z 1995 r., przebieg dziś 192.500 km. Preparat zastosowałem zgodnie z instrukcją obsługi po czym przejechałem na nim 3.500 km. Teoretycznie już po 1.500 km powinny nastąpić zmiany na lepsze.

 

 

Na początek wrażenia subiektywne.

:arrow: Nie zauważyłem żeby silnik pracował ciszej choć większość osób które użyły Xeramica twierdzą że silnik pracuje ciszej.

:arrow: Nie zauważyłem żeby pracował bardziej miękko (cokolwiek miałoby to znaczyć :wink: ).

:arrow: Nie zauważyłem lepszej elastyczności czy lepszego "kopa".

:idea: Na szczęście nie zauważyłem też pogorszenia tych parametrów. :D

 

 

A teraz to co obiektywnie jest sprawdzalne.

:arrow: Spalanie pozostało na niezmienionym poziomie - w mieście waha się między 9,2-9,4 natomiast na trasie 7,1-7,4.

:arrow: Zarówno przed użyciem Xeramica jak i po użyciu podczas zapalania silnika po wielogodzinnym postoju odzywają się hydrauliczne popychacze. Dzieje się tak co 2-3 dni i cykanie trwa ok 1-2 sekund. Nic się tu nie zmieniło.

:arrow: Wykonałem dwa pomiary na hamowni. Jeden przed zalaniem Xeramic'a, a drugi po przejechaniu 3.800 km. Wyniki poniżej.

 

Przed: http://img234.imageshack.us/img234/7271/e3631620060203przeb1885006lx.th.jpg Po: http://img301.imageshack.us/img301/7163/e3631620060317przeb1923000ps.th.jpg

 

Dla porządku:

przebieg            188.500 km         192.300 km         warości katalogowe
moc (KM/obr):      100.8 / 5577       101.1 / 5800            102 / 5500
moment (Nm/obr):   137.7 / 4025       135.5 / 4165            150 / 3900

Tak więc wzrost mocy i momentu można między bajki włożyć :wink: . Co ciekawe wzrosły obroty mocy maksymalnej i momentu maksymalnego. Ale chyba nie jest to zbyt pożądana cecha - chyba lepiej by było gdyby obroty spadły i samochód ciagnął lepiej od dołu... :roll:

:arrow: Wykonałem dwa pomiary ciśnienia sprężania.

przebieg        cylindry    1        2        3        4
188.500 km                14.5     15.0     13.8     12.8
192.300 km                14.0     13.9     13.5     13.9

Tu jak widać różnice są spore. W pierwszym pomiarze były spore między 2 a 4 cylindrem. Po użyciu Xeramica ciśnienie w cylindrach wyrównało się... albo pomiary były zrobione źle... :wink: Wypadałoby zrobić je jeszcze raz dla pewności, ale wyniki są niezłe więc szkoda mi już kasy.

 

 

Tak więc podsumowując.

Zastosowanie Xeramica nic na razie nie popsuło. Ale też jego cudowne właściwości są moim zdaniem mocno przereklamowane. Być może po jego zastosowaniu i spuszczeniu oleju da się zrobić kilkadziesiąt kilometrów, ale mam nadzieję wybaczycie że tego testu nie będę dobrowolnie przeprowadzał. :lol:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

Serdeczne dzięki za pierwszy obiektywny test.

 

Tutaj osoba niezależna potwierdziła, że może i Xeramic nic nie psuje, ale z polepszenia nici. Odczucia subiektywne dotyczące pracy silnika, jego głośności jakoś do mnie nie przemawiają. Wcześniej w prawdzie gdzieś na stronach widziałem "pomiary" jednak, to co jest powyżej ma dla mnie nadrzędne znaczenie.

 

Ogólnie: uważam, że wleję :) ale sukcesów nie mogę oczekiwać.

Kai
Opublikowano
Te preparaty działają, chociaż zwykle nie aż tak skutecznie jak mówi reklama. Wielu tych, którzy zastosowali w swoich autach odczuwa poprawę zachowania silnika, tak samo jak pacjenci, którym podawano placebo. ;-)

 

:8) :8) :8) :mrgreen:

 

Najciekawsze w tych wynikach jest równanie w dół w wykonaniu "najmocniejszych" cylindrów :think: :think:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

Witam !

 

Tak sie sklada ze zalalem Xeramica 0,5l do E30 z silnikiem M20B27, zaznaczam ze silnik nie byl zajechany, byl w dobrej kondycji, troche ponad 200 tys. km. Najbardziej zauwazalna zmiana byla duzo cichsza praca zimnego silnika, po mroznej nocy gdy silnik chodzil na sssaniu i jakby minimalnie lepiej odpalal. Niczego innego nie zauwazylem, lecz przejechalem tylko jakies 300-400km i auto sprzedalem, wiec efektow koncowych nie jestem wstanie wykazac, czy to cos dalo :?: na pewno nie zaszkodzilo :D ETA dalej jezdzi... :cool2:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Sam się zastanawiałem nad wlaniem ceramizera, ale teraz widzę że to może i cośtam zmienia ale rzeczywiście, w starych silnkach i 'zajechanych', jak autko chodzi dobrze, jak autko Bastka to raczej nic to nie zmieni.

Różnice w obrotach czy kompresji są na tyle małe że raczej uznałbym je za błąd pomiaru.

Opublikowano

Witam

Również dołączyłem do grona szczęśliwców którzy zalali xeramic

 

Ja zalalem go do mercedesa 123 300D rok80 przebieg bliżej nieokreślony

 

Za rcji tego iż 2 razy w tygodniu ciągam nim przyczepe do wrocławia i zpowrotem 330km dość łatwo było mi określić spalanie

 

Przed zalanie xeramica spalanie wynosiło 13,5 do 14,2 po spadło do 11,9 do 12,5

Co najdziwniejsze odczułem to odrazu na pierwszej trasie

Musze przyznać że autko pod obciążeniem zachowuje sie zdecydowanie lepiej silnik jakby "lżej sie kręci

 

Wady

Niewiem dlaczego ale troche mi sie silnik grzeje a wszystcy pisza ze powinno byc na odwrot

 

Bez obciazenia silnik pali tak jak palil czyli 8-9litrow

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Pewnie że cudów nie można się spodziewać. Powtarzam jeszcze raz ja wlałem to do silników nie po to żeby z starego rzęcha zrobić nowy samochód ale po to żeby "zamrozić" ich teraźniejszy stan :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Ja zauważyłem spadek zużycia paliwa dopiero po zrobiebiu na Auto Repair jakiś 3 tys km.Możliwe,że mam większy przebieg i musiało to trwać trochę dłużej.Ostatnio sprawdzałem auto pod górę i wyszło na 5-tce o 6 km szybciej jak przed zastosowaniem AR.Ogólnie jak za tą cene to jestem zadowolony.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witajcie!!

 

przeczytalem od poczatku do konca... bardzo interesujaca lektura... dzisiaj wymialem olej w swojej Besti i zapytalem mojego mechanika a jest to czlowiek do ktorego mam zaufanie i wg mnie zna sie na tamcie bo pracuje juz troche w serwisie BMW w Warszawie. Mam pytanie, widze, że w tym temacie zabierają głos osoby, które głownie jezdza e36 a co z e46? mam 2.0 diesel (136KM) czy to sie nadaje...? czy ktos testowal ten preparat na tym silniku w e46?

 

Pozdrawiam,

Karol

Pozdrawiam,

Karol

Opublikowano
witajcie!!

 

przeczytalem od poczatku do konca... bardzo interesujaca lektura... dzisiaj wymialem olej w swojej Besti i zapytalem mojego mechanika a jest to czlowiek do ktorego mam zaufanie i wg mnie zna sie na tamcie bo pracuje juz troche w serwisie BMW w Warszawie...

 

zapytałeś i co...?

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

Witam , od jakiegoś czasu nie sprzedaje ceramizera wiec moge śmiało wypowiedzieć sie na ten temat.

Nie sprzedaje z braku czasu.Srodek jest Super! Ludzie chwalą i to nei komentarzami na allegro , lecz meilem po aukcji.Wieć jak nie zastosowałktoś to niech nie pierniczy :) w Lato nie czuje takiej róznicy w sumie to wiosną .. ale w źime ... w każdym meilu ludzie pisali łątwiej odpala. Rzadnej reklamacji ! Nic sami pisali z pochwałami niekórych prosiłem o opinie... sprzedałem z 70 szt . Zarobek marny ale towar super!

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
witajcie!!

 

przeczytalem od poczatku do konca... bardzo interesujaca lektura... dzisiaj wymialem olej w swojej Besti i zapytalem mojego mechanika a jest to czlowiek do ktorego mam zaufanie i wg mnie zna sie na tamcie bo pracuje juz troche w serwisie BMW w Warszawie...

 

zapytałeś i co...?

 

zapytalem i uzyskalem taka odpowiedz... ja tam takich specyfików nie uznaje...

 

wlewal to ktos do e46 diesla 2.0 (136KM)>>>>???

Pozdrawiam,

Karol

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Srodek jest Super! Ludzie chwalą i to nei komentarzami na allegro , lecz meilem po aukcji.Wieć jak nie zastosował ktoś to niech nie pierniczy :) w Lato nie czuje takiej róznicy w sumie to wiosną .. ale w źime ... w każdym meilu ludzie pisali łątwiej odpala...

 

No to będę w takim razie pierwszą osobą która Ci powie że wcale łatwiej nie zapala. W ogóle nie ma żadnej różnicy: ani w spalaniu, ani w cichszej pracy silnika, ani w zapalaniu, ani przyrostu mocy... Nic. Zresztą pisałem o tym kilka postów wyżej. Dodam że środek zastosowałem zimą. :wink:

 

Na całe szczęście nie zauważyłem też minusów tego ceramizera. A skoro nic nie poprawia to po co wydawać 50 PLN?

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.