Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

we wcześniejszych postach pisałem,że wcisnąłem pierwszą tubkę Auto-Repair do MB Srinter 2,9 tdi i pojechałem w trasę.Z racji przebiegu (350 tys) i ilości oleju (9,5 l ) wychodziło, iż muszę wcisnąć 3 tubki.Po wciśnięciu 1 ,delikatnie zrobiłem pierwsze 200km ,następną wcisnąłem po zrobieniu 500.Przy około 800 km miałem postój i auto stało całą noc.W nocy było około -10,tylko raz zagrzałem swiece i auto dużo szybciej zapaliło.Wziąłem ze sobą także Auto-Repair do skrzyń biegów i dodałem go.Reasumując: w silniku są 2 tubki Auto-Repair i zrobione jest jakieś 850km,a w skrzyni dopiero został wciśnięty.Po 1000km dodałem 3 tubkę.W tej chwili mam zrobione 1650km na silniku i jakies 800km na skrzyni i już widać efekty.To co było pisane wcześniej,że jest cichszy i zrywniejszy, to tez potwierdzam.Natomiast nie zauważyłem mniejszego zużycia paliwa.Jeżeli chodzi o skrzynię to też zauważyłem porawę,gdyż w zakresie 60-80 przy przysppieszaniu na 5 biegu zmniejszyły się drgania.Acha, jeszcze lżej wchodzą biegi

 

W moim przypadku musze jeszcze zrobic jakiś 1000km aby uzyskać efekt końcowy,bo od 3 tubki ma dopiero zrobione 650 km.Zobaczymy jak auto odpali w poniedziałek,po zimnych nocach.

  • Odpowiedzi 526
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
NIKI - a do 750 juz wlałes? :wink:

 

Jeszcze, najpierw musze ja na autostradzie przegonić żeby trochę oleju ubyło ;)

 

a ja naprawde chcialem kupic 750 od ciebie.... ale z tym czyms w oleju... nie nie, dziekuje.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
czytaj forum to coś naprawdę zdaje egzamin u mnie narazie po 200 kilometrach delikatnie czuć różnice zobaczymy po 2000km
Opublikowano
NIKI - a do 750 juz wlałes? :wink:

 

Jeszcze, najpierw musze ja na autostradzie przegonić żeby trochę oleju ubyło ;)

 

a ja naprawde chcialem kupic 750 od ciebie.... ale z tym czyms w oleju... nie nie, dziekuje.

 

Po 1 nie zalałem tego jeszcze do BMW

Po 2 czemu jesteś taki sceptyczny co do Xeramica?? Wlałeś kiedyś to do silnika i zaszkodziło mu??

 

Jest takie stare mądre przysłowie " Nie wierz gębie dopóki nie położysz na zębie " ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
czytaj forum to coś naprawdę zdaje egzamin u mnie narazie po 200 kilometrach delikatnie czuć różnice zobaczymy po 2000km

 

dla mnie to jest na zasadzie cudownych wyleczen przez znachora....

"Ręce które leczą" te sprawy....

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

NIki!!!

Co z tym ciśnieniem - czy zaobserwowałeś we Frontierze aby wskażnik cisnienia poszedł do góry na biegu jałowym na rozgrzanym silniku??????

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Mam pytanie z nieco innej beczkichociaz również dotyczące ceramizerów, czy ktoś z forumowiczów stosował auto repair czy tez inny cermizer do skrzyni biegów, chcę utrzymać ja nadal w dobrym stanie i może zalać równiez ceramizer do skrzyni??/ Co wy na to ktoś jużzrobił podobny manewr, czy może w takiemrozy itd...nie zalewac zadnego ceramizera??
Opublikowano
NIki!!!

Co z tym ciśnieniem - czy zaobserwowałeś we Frontierze aby wskażnik cisnienia poszedł do góry na biegu jałowym na rozgrzanym silniku??????

 

Poszła!! nieznacznie ale poszła :cool2: :cool2:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

No i ja sie skusilem i kupilem na stacji benzynowej Xeramic :) Ale nie do BMW :nienie: Tylko do innego mojego samochodu ktory ma juz 300tys z czego 170tys na gazie :lol: Silnik jest juz tak zarżniety ze nie wiem czy mu cokolwiek pomoze :roll:

Aha i w tym samochodzie brakowalo bardzo duzo oleju w skrzyni biegow (strasznie "huczało") i "mechaniki" nalali wlasnie czegos w stylu xeramica do skrzyni i dalej "huczy" ale juz duzo ciszej. Nie wiem tylko czego dokladnie dolewali, ale bylo to nie dawno, moze z miesiac temu i na pewno beda pamietali jak sie ich spytam.

Opublikowano

Co do Xeramica i silnika M70 to nie dajmy się zwariować to już nie jest takie cudo techniki przecież silnik ma już 20 lat.....

Kolega alox wlał to do Sprintera który dysponował dużo nowocześniejszym silnikiem niż M70 i nic złego się mu nie stało ........

Zresztą uważam silnik M50 za dużo nowocześniejsza jednostkę, parę osób je tu tym zalało i same dobre sygnały tylko słychać :)

 

 

:cool2:

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Apropos skrzyni, u mnie teżwystępuje odobny problem i sprzęgło powoli się kończy łapie na samej górze i trzeba będzie wymienić, ale biegi wchodzą dobrze nawet za zimnym nie narzekam, co prawda czasami dwójka lubi sobienie wejść albo wyskoczyc, więc to może sprzęgło, a auto repair doskrzyni też mam zamiar wlać dla konserwacji ale jakoś nikt jeszcze nie wydał opini, każdy zalewa tylko do silnika :wink:
Opublikowano
Pisałem wyżej,że zaaplikowałem Auto-Repair do skrzyni.A co do silnika w Sprinter'ze to nie jest on taki nowoczesny,to jest jeszcze ta stara jednostka 5 cylidrowa z wtryskiem bezpośrednim.
Opublikowano

Powiem TAk U mnei to dziadostwo tak zadziałąło :) że odrazu zakupiłem Karton ! auto wycichło róniej pracuje! myślałęm ,zę przerywa i kupiłem świece ! co nawet widać w mojej Histori na allegro, ale dziś auto syrównało obroty!:) Musiałęm sie pomeczyć troche aby go dotrzeć wiecei te 300 km na niskich obrotach. :) Generalnie polecam nie tylko dlatego ,że to ja sprzedaje :) ale dla tego ,żę to obowiązek tego forum Pomagać! no bo kto by kupił karton tego jak by nie był zadowolony! tylko sceptycznie jestem nastawiony w przypadku nowszych aut silników tzn świeżych .

 

Zapraszam http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84034026 w tym roku jeszcze nic mnie taknei urzekło!:)

 

Keidyś używałem moto doktora ale to nie to .

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano (edytowane)
Powiem TAk U mnei to dziadostwo tak zadziałąło :) że odrazu zakupiłem Karton ! auto wycichło róniej pracuje! myślałęm ,zę przerywa i kupiłem świece ! co nawet widać w mojej Histori na allegro, ale dziś auto syrównało obroty!:) Musiałęm sie pomeczyć troche aby go dotrzeć wiecei te 300 km na niskich obrotach. :) Generalnie polecam nie tylko dlatego ,że to ja sprzedaje :) ale dla tego ,żę to obowiązek tego forum Pomagać! no bo kto by kupił karton tego jak by nie był zadowolony! tylko sceptycznie jestem nastawiony w przypadku nowszych aut silników tzn świeżych .

 

Zapraszam http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84034026 w tym roku jeszcze nic mnie taknei urzekło!:)

 

Keidyś używałem moto doktora ale to nie to .

 

 

Jedna uwaga do tej aukcji...

 

Nie podoba mi się, że użyłeś mojego postu w celach marketingowych

bez zapytanie się mnie (lub innych, których cytujesz) czy możesz...

 

Gdybyś się wcześniej zapytał czy możesz to usłyszałbyś "nie ma sprawy".

A tak nie chcę aby moja wypowidź tam widniała (dotyczy 750).

Edytowane przez marekp750

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
A to Sorki Oczywiscie ,Oczywiscie usune te wypowiedzi jak tylko będe wiedział jak :( Poprostu bezmyślnie wyłowiłem najlepsze wypowedzi :) na moją obrone mam tylko to ,że nie zrobiłęm tego potajemnie liczyłem sie z tym bo do linku wszyscy mają z tego forum mają dostęp.Generalnie to nie był dobry pomysł. Zrobiłem to pod wpływem Emocjo bo trafiłem na nietypowego klienta. Przepraszam Myślałem ,żę to nie jest problem
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
popinam się pod temat :cool2: czy jest możliwe że łożysko na wałku atakującym przestanie huczeć? albo przynajmniej objaw ten zmaleje??

 

Przykro mi stwierdzić ale uwarzam że na wyjące juz łożysko nie wiele pomoże jaki kolwiek ceramizer jedyną radą na taką przypadłość jest niestety wymiana. I to wmiare możliwości jak najszybsza ponieważ łozysko to koszt około 100-150zł a jak ci sie wysypie to jeszcze dojdzie tarcz i docisk a to już nie takie tanie :doh: .Wiem to z doswiadczenia poniewaz nie dalej jak tydzień temu wymieniłem mojej beci takie łożysko za skl zapłaciłem 98zł. Więc nic nie wlewaj tylko wymieniaj :D .

Jeszcze jedno ceramizery jak już napisano w całym tym poście raczej "zamrarzaja" stan silnika. Więc po wlaniu łożysko może wyć tak jak wyło wydaje mi sie że szkoda kasy :D

Opublikowano
Powiem TAk U mnei to dziadostwo tak zadziałąło :) że odrazu zakupiłem Karton !

A ja glupi myslalem,ze to tylko sie dolewa do oleju a nie zamiast oleju :P

Opublikowano

Jaka dawke Auto-repair'a panowie polecicie do silnika 1,6 m43 170tkm przebiegu, ktory wkreca sie super i odpala idealnie przy mrozach ale ma popychacze bardzo czule na temperature, wystarczy ze jest ponizej 0st. samochod stoi cala noc i przy odpalaniu przez 1-2 sekundy zaklepia :/ mam olej polsyntetyk 10w40 castrol magnatec do wymiany jeszcze jakies 10tkm. planuje zrobic tak zeby teraz wcisnac 1 tubke auto repaira do silnikow a przy wymainie oleju wlac pelny syntetyk 5w40 zeby byl rzadszy przy nizszych temperaturach.

 

 

i tak pewnie wcisne bo domyslam sie ze gorzej nie bedzie ale nie wiem czy 1 czy 2 tubki a moze lepiej xeramic'a? chociaz bylbym za auto repair'em bo nie chce mi sie oleju spuszczac a nie ubywa mi od wymiany do wymiany nic...

 

 

i jak tam dalesze wyniki Waszych testow? tych na bmw oczywisce ;]

Opublikowano
Wiesz Po co kase wydawać na dwie tubki odrazu. jak masz cacy silnik tzn ładnie chodzi to po co nadmiar wlewać? Ja uważam ,że zawsze można dolać :) pozatym polonez a BMW to róznica :) do poloneza wlał bym 2 tubki a do BMW jedną :) przynajmniej na start.
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Wg tabeli jedna tubka wystarczy a co do popychaczy to tylko chyba M40 ma tak cieńki rozrząd.To że rano Ci zaklepią to normalne,bo nie ma ciśnienia w układzie a one są na końcu magistrali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.