Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kowal:

Thx, za streszczenie :) Faktycznie nic nowego. Pamietam byl kiedys taki test na targach motoryzacyjnych przeprowadzany na zywo, tylko z tego co pamietam stosowali wtedy Panther-P52.

  • Odpowiedzi 526
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kiedys pamietam na targach motoryzacyjnych w Poznaniu pokazywali dzialanie Motorlife.Do maszyny byl montowany waleczek metalowy i sie obracal.Do tego krecacego sie waleczka silownik dociskal taka metalowa dzwignie do momentu mocnego nagrzania waleczka i nawet zatarcia.

 

1.olej silnikowy - zatarl

2.motorlife - nie dal rady zatrzec

3.bez oleju - zaraz sie zatarl

Opublikowano
A stosował ktoś oba preparaty naraz, tzn ceramica i auto repair bo moze wleje tym razem auto repair, poniewaz 250ml ceramica juz wlalem i jakis efektow nie widze w sumie jakby nic sie nie zmienilo
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Czy ma ktos jeszcze jakies ciekawe spostrzezenia na temat zastosowanych ceramizerow?Czy jest ktos kto uzyl obydwoch na raz?

 

POZDRAWIAM

2FST4U
Opublikowano

SIEMANKO

Mam pytankie do wszystkich którzy użyli tego wynalazku do skrzyni biegów.Czy biegi wchodzą lżej, jak spisuje się skrzynia po przejechaniu 10 15 20 tys kilometrów i ile każdy z was przejechał na nich od momentu aplikacji i ewentualne uwagi.Czy jak raz się zastosuje to czy trzeba stosować cały czas?

p.s. Ogłądałem filmik z Polonezem i tak sobie myślę czy on jeszcze jeżdzi czy poszedł na żyletki?

POZDRAWIAM WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW TEGO FORUM

Opublikowano

Witam

 

W sumie zawsze myślałem, że "ceramizuje" się w wysokiej temperaturze (tzw spiek - bardzo twarde i trwałe ale to jest praktycznie przetop) a często nawet w próżni, z dzisiejszą chemią można jednak dużo więcej i możliwe, że wskutek tarcia i podwyższenia temperatury również to zjawisko zachodzi (powierzchniowo). Jeśli tak, to tworzy to "nową" warstwę, przez co metal nie zostaje ścierany a właśnie ta warstwa ceramiczna.

 

podsumowując:

- powłoka chroni metal przed ścieraniem (jak farba przed korozją) - dopóki istnieje, elementy chronione nie powinny się zużywać, dlatego silnik powinien przepracować spokojnie 1 000 000 km (oczywiście regularnie odnawiając powłokę),

 

- w młodych silnikach w bdb stanie na nic nam testy z hamowni, pomiary ciśnienia itp - te silniki mają jeszcze gładzie cylindryczne jak lustro i są szczelne więc o poprawie osiągów nie ma co liczyć, za to taki silnik powinien przepracować właściciela ;)

 

- w starszych silnikach wykazujących już zużycie, powierzchnia metalu nie jest już idealna i poza jej "odchudzeniem" powstają też ryski (metal jest matowy) które ceramizacja powinna pokryć, przez co oczywiście nastąpi poprawa...

 

- zużycie paliwa - zmniejszone tarcie - tu trzeba się trochę zastanowić, ponieważ w silniku jest jeszcze olej i to właśnie on ustala współczynnik tarcia, dopiero gdy go zabraknie (wspomniane pęknięcia miski itd) swą rolę odgrywa ceramika

 

Na koniec proponuję nie umieszczać w tym temacie postów na temat - "nie ma poprawy", "jest poprawa" , "ile wlać" itp. - 28 stron to nie mało a powiększanie wyniku nic nie wnoszącymi postami jest bez sensu

Przydać mogą się jedynie informacje o dużym przebiegu (>500 000 km przy regularnym stosowaniu preparatu, wymianie płynów itp) i to najlepiej po zbadaniu stopnia zużycia silnika lub w przypadku uszkodzenia silnika po zastosowaniu preparatu (przydałoby się wtedy też wiedzieć czy był oryginalny ;))

 

Pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja zastosowałem ceramizera do swojej omegi (stan bardzo dobry silnika ) i jestem zadowolony jak diabli , sapalanie spadło o 1.8 litra lpg , o elastycznosci silnika juz nie wspominam ! ja bynajmniej polecam srodek z strony www.ceramizery.pl

 

moja omega to rok 98 miala przejechane 155 tys, a ma juz 178 tys km smiga jak diabli, a silnik mam 2.0 8V 115 KM

Opublikowano

Przejechałem w swoim Dodge-u na Xeramicie 18 tys. km i nie żałuje że wlałem to do silnika. W E32 z silnikiem V12 też nic złego się nie dzieje , choć na pewno mniej przejechałem od czasu zalania niż w Dodge-u. Nie spodziewam się jakiś rewelacji jeżeli chodzi o poprawę osiągów czy pracy silnika. Chodzi mi głownie o utrzymywanie silników w jak najdłużej w dobrej kondycji....

Teraz zamierzam przy okazji zmiany oleju wlać go do E38.....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Ja zastosowałem ceramizera do swojej omegi (stan bardzo dobry silnika ) i jestem zadowolony jak diabli , sapalanie spadło o 1.8 litra lpg , o elastycznosci silnika juz nie wspominam ! ja bynajmniej polecam srodek z strony www.ceramizery.pl

 

moja omega to rok 98 miala przejechane 155 tys, a ma juz 178 tys km smiga jak diabli, a silnik mam 2.0 8V 115 KM

 

Brzmi jak autoreklama ...

Opublikowano

PO PRZECZYTANIU WSZYSTKICH OPINIJ I CAłEJ DYSKUSJI NA TEMAT CERAMIZERA :norty:

 

MYSLE ZE "KTO NIE PROBUJE TEN NIE ZYJE" :lol:

 

W PONIEDZIALEK KUPUJE I ZALEWAM :roll2:

 

I BEDE BOGATRZY O KOLEJNE DOśWIADCZENIE :mrgreen:

 

http://img232.imageshack.us/img232/4536/s50008462222tu5.jpg

-=BAWARKA TO DOBRA PARA DLA MNIE -=


http://img512.imageshack.us/img512/2996/333333333yq4.jpg


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=43306&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Opublikowano
czy to mozliwe ze po zalaniu tego środka (tego malego w strzykawce) po przejechaniu raptem z 10 km moze mniej z rana nie ma klepania klawiatury??? Czy moze to dlatego ze jeździłem do 2.5 tys , no ale co to ma wspolnego. Juz trzeci dzien z kolei po zalaniu środka z rana nie klupoce hydraulika a wczesnie tak z 1 sek było ja słychać . Ale dobija mnie już ta jazda do 2.5 tys, a zrobilem dopiero 60 km :duh:

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Ja zalewam dzisiaj ceramizerem liqui moly ,tak profilaktycznie po 200 tkm

ciekawe czy przy porannym zapalaniu też nie zaklupoce

a swoją drogą to śmieszny(jakiś różowy)kolor ma ten specyfik

Opublikowano
czy to mozliwe ze po zalaniu tego środka (tego malego w strzykawce) po przejechaniu raptem z 10 km moze mniej z rana nie ma klepania klawiatury??? Czy moze to dlatego ze jeździłem do 2.5 tys , no ale co to ma wspolnego. Juz trzeci dzien z kolei po zalaniu środka z rana nie klupoce hydraulika a wczesnie tak z 1 sek było ja słychać . Ale dobija mnie już ta jazda do 2.5 tys, a zrobilem dopiero 60 km :duh:

 

Opiszę Ci swoje pierwsze wrażenia - kupiłem, bo co miałem do stracenia - 50 zł? Żadne pieniądze przy kwotach jakie trzeba zapłacic za remont silnika.

 

Powiem jedno: po przejechaniu już 50 km czułem że jest lepiej - co jakiś czas szklanki mi zagrały, szczególnie rano, mimo tego że garażuję swoją Bmw. Teraz jest CISZA.... auto pracuje wyraźnie lepiej. Nie zapeszam ,bo jeszcze tych 1500 km (do pełnej ceramizacji) nie przejechałem, ale mam już za sobą te 200km do 2.500 rpm :)

 

Przejadę jeszcze ttrocchę km i Wam opiszę dalsze wrażenia . Pozdrawiam

Opublikowano

Ja mialem kiedys Honde Accord 2.0i 95r

Po zalaniu pelnego syntetyku, silnik zaczal brac mase oleju. Okolo 3-4l na 1000km. Kupilem ceramizer calkiem przypadkowo (juz mialem remont silnika robic). Po 4h godzinach pracy na wolnych obrotach i potem delikatnej jezdzie przez okolo 1000km, silnik prawie przestal brac olej(200-300ml), rano zapala na dotyk (pol obrotu rozrusznikiem), ciszej "chodzi", troszke mniej pali, ale minimalnie, a na wyzszych biegach odczulem przyrost mocy.

 

Wczoraj zamowilem zestaw ceramizerow za 155zl do silnika, skrzyni, mostu, wspomagania i paliwa. Juz sie widze wleczacego sie po miescie nie przekraczajac 2700obr/min. hehe :)

Jak zrobie okolo 1000km to opisze czy cos to pomoglo w mojej Buni. Dodam tylko, ze silnik chodzi bez zastrzezen, nie bierze oleju wogole. Biegi jakos ciezko wchodza, ale to moze mi sie tylko tak wydaje. Most nie wyje. Zalewam profilaktycznie :D

M52B25 E36 323ti 2,5l 170KM - 177tys.km przebiegu.

Opublikowano
Ja kiedyś nabrałem się na wystawie na Motor Life. Gościu sypał piach w łożysko i próbował kręcić. Nawet dawał sprobówać. Oczywiście nie szło. Nalał Motor Life i od razu poszło. Wtedy dałem za buteleczke jakieś 80 zł. Wurzycona kasa. Potem w jakimś programie pokazali takie dodatki i trick z łożyskiem. Nasypali piachu i nie szło. Poleli wodą i poszło. :lol:
Opublikowano

Heh... Widze ze nawet tu ciekawie na forum.Unikalem zawsze tego rodzaju pomocy ze wzgledu na zbyt czasochlonne oczekiwanie na odpowiedzi.Przewaznie jezdzilem po mechanikach jak glupi,slyszac zazwyczaj co innego od kazdego z nich,a tu masz...:odpowiedzi sa w moim domu... :D

I DZIEKI WAM ZA TO !!!! :cool2: Chcialbym rowniez w praktyce miec zawsze takie wsparcie i pomoc przy wielu,jakby nie bylo zaskakujacych problemach jakie wystepuja zasami w Naszych Betkach... :P

 

Aco do nazuconego tu tematu... Przejrzalem,cholera :oops: ,wszystkie komentaze na temat wspomnianych tu ceramizerow i... stwierdzam ze mam takie cos na strychu nietkniete nigdy i pieknie przykuzone!!!! Stal sobie ow specyfik kilka lat niezauwazony i zapominajac o nim nawet nie wnikalem czemu on ma sluzyc... :shock: Haha,wlasnie kilka minut temu przybieglem ze strychu i przeciarajac go z tego kurzu stwierdzilem ze to jest to!!! :lol: :lol: :lol:

Izapewne sie nie zdziwicie ze zaraz pokonam te sama droge,tyle ze w odwrotnym kierunku :lol: ,na dol,do garazu i zaaplikuje go do mojej ukochanej betki,aby moje3,5 literka sluzylo mi jak najdluzej,bo nie zamiezam jej zamieniac na nic innego :twisted:

dzieks wam za to ze w ogole jestescie i obiecuje ze zaczne tu czesciej zagladac i nie omieszkam czasami sie wtracic swojego zdania:D

POZDRO i do zobaczenia na drodze :dance:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zalałem właśnie Auto-Repaira - na Xeramica nie ma miejsca :P

 

Mam tylko pytanie - bo w instrukcji pisze, że można te 200km żółwiowej jazdy zastąpić pracą na biegu jałowym - czy taka praca - powiedzmy godzinka (na już rozgrzanym silniku oczywiście) może zaszkodzić?

 

Bo w sumie i szybciej mi ten etap wstępny przejdzie i mniej paliwa zużyję - 4h to pewnie z 5 litrów (1h = 50km jazdy). Jest jeszcze inna zaleta - podczas jazdy nie jest możliwe idealne utrzymanie niskich obrotów - czasem podskoczy, czasem można nawet zapomnieć...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No i jaki wrazenia panowie testerzy?

Jestem bardzo ciekaw jakie sa wrazenia po kilkunastu tysiacach?

Dobre auto nie jest zle...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja mam takie pytanko..

Mam silnik M40 i olej półsyntetyk 10W40. Czytałem na stronie Auto Repaira że środkiem nośnym składników ceramizujących jest są pochodne olejów mineralnych. Czy zatem jeśli doleję tubeczkę AR to czy będzie to miało jakiś wpływ na mój silnik? Chodzi mi zwłaszcza o hydraulikę i smarowanie wałka rozrządu?

Wiem że ilość ceramizera nie jest duża w stosunku do 4 litrów oleju w silniku ale czekam na porady i doświadczenia koolegów w zakresie stosowania ceramizerów w M40.

Pozdro....

Opublikowano

niee, no co ty...

jakim cudem miało by ci to zaszkodzić przy takiej dawce :shock:

przecież ci nagarów nie porobi

- to ja przepraszam! ...i znikł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.