Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie ma co do odważnych świat należy . Ja z pierwszym razem jak lałem to do silnika miałem wielkiego pietra a jak jeszcze zobaczyłem jak to wygląda to już ręka mi zadrżała ale nie żałuje naprawdę to daje efekt ! Będę już to stosował zawsze :cool2:
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
  • Odpowiedzi 526
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
NIKI - a do 750 juz wlałes? :wink:

 

Jeszcze, najpierw musze ja na autostradzie przegonić żeby trochę oleju ubyło ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

Panowie dzis zalałem Bete Xeramikiem, oczywiście nigdy bym tego nie zastosował gdyby nie forum i to co o tym preparacie przeczytałem. Mój silniczek chodzi jak żyletka ale pomyślałem czemu nie, wlałem 0.5L i zobaczymy za pare dni kiedy już przekrocze te magiczne 800km jakie będą moje odczucia.

Dodam tylko że nie wiem jak udało się Wam kupić go za 40zł czy 50zł, u mnie 73zł ale poszło w koszty(f-ra) :D

Pojeżdże i opisze swoje odczucia.

Opublikowano
Dodam tylko że nie wiem jak udało się Wam kupić go za 40zł czy 50zł, u mnie 73zł ale poszło w koszty(f-ra) :D

http://www.allegro.pl/search.php?string=Xeramic

 

No spoko tylko chodziło mi o sklep a nie allgero, nieważne mam szybko i z fakturą.

 

Na stacji benzynowej BP za 0,5l płaciłem 57zł

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

To zależy Xeramic jest wygodniejszy w stosowaniu wlewasz zostawiasz na 15 minut samochód na wolnych obrotach i już się nie przejmujesz niczym.

No ale wlewa się tego dosyć znacząca ilość i jak masz dużo oleju to może być problem...

 

Co do auto repair to nie ma problemu poziomu oleju ale znowu musisz 200 kilometrów uważać z obrotami i to może być trochę upierdliwe.

 

Co do działania to jak z tego wątku można się doczytać to są te dwa preparaty porównywalne...

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
A wypróbował ktoś Xeramica na klekocie M40 :?: Bardzo jestem ciekawy rezultatów......coprawda mój nie klepie zaworami i chętnie bym go utrzymał w takiej kondycji w jakiej jest w tej chwili, ale nie chciał bym sobie zaszkodzić..... w końcu M40 to specyficzny wynalazek :mrgreen:
Opublikowano
dzieki NIKI bo kupiłem bmke 92 e36 318i po niance z niemiec i chodzi mi ładnie ale ma silnik m40 nie chciałbym żeby coś sie posypało a niestety wczesniej miałem alfe i non sto sie sypała wiec profilaktycznie chce zabezpieczyc wiem ze aso wlewa olej 5w30 i taki mi wlali castrol bo ponoć dobrze radzi sobie z popychaczami ale profilaktyka nie zaszkodzi zeby panewki i pierścienie sie nie sypały
Opublikowano
Ja wyprobowałem auto repair na m40 rocznik 92, klepie jakby mnie silnik ciszej pracuje i w te mrozy rozruch tez był lepszy :) ,ale nie wiem na jak dlugo to starczy i czy jakbym teraz chcial wymienic popychacze walek i dzwigienki np, to czy mechanik by mnie nie zamordowal jakby mial to wszystko czyscic idruga sprawa, to tez niewiem, czy np te nowe wymienione czesci ktore bym wlozyl dzialalayby poprawnie z reszta zaceramizowanego silnika, ale wynalazek jak narazie dziala okej na m40 :lol:
Opublikowano

Witam wszystkich,

 

 

ja uzywam Liqui Moly:

 

http://www.liqui-moly.de/web/lmhomede.nsf/pages/index_oiltable

 

specyfik nazywa sie "Cera Tec":

 

http://www.conrad.de/script/ceratec_300_ml.sap

 

kosztuje on co prawda w sklepie 19,90€ za 300 ml, ale jako, ze mam ich oleje w ofercie, dostaje to taniej. Dlaczego ta akurat firma?

 

Wczesniej mialem escorta 1.8 TD 90 KM podkreconego na ok. 110 KM. Lalem tylko Mobil S 10W40 z dodatkiem Liqui Moly o nazwie MoS2 (dwusiarczek molibdenu), zmiana co 10 tys. km i po 120 tys. km zrobionych tym autem (jak kupilem od babki w Niemczech mialo 90 tys. oryg.) sprzedalem to cos sasiadowi (po zdegradowaniu silnika na dawne 90PS). Auto bylo raczej nieoszczedzane, poza trzymaniem sie regul eksploatacji TurboMulka ;) i teraz z przebiegiem na pewno pow. 250-300 tys. km pracuje idealnie, choc bywam rzadko na "jamie", sasiad chwali ciagle mojemu ojcu, ze zyleta...Wiem: co to jest 300tys. ? Ale to w koncu ford :)

 

Po zakupie mojego prosiaka, naczytalem sie o postepujacej "ceramizacji" w technice samochodowej i, nie powiem, ze nie obylo sie bez podejrzen. Czytalem chyba z rok albo poltora temu o Xado na ich stronie, nie mozna bylo tego jakis czas zamowic, bo cos tam- mysle jakis przekret i tyle! W koncu dostalem reklamowke z Liqui Moly, ze oni tez juz to produkuja, zasada dzialania podobna. Mysle- firma z tradycja, powazna, z doswiadczeniem - ok, "wciagam"! W koncu uzywalem juz cos od nich i bylo spox, wiec chyba nie zaszkodzi.

 

Tak wiec:

Zmiana oleju (na zime 10W40 tez Liqui Moly), do tego 300 ml Cera Tec'u, przy nieco ciekawej minie mechaniora w Polsce, u ktorego zmienialem olej, po tym jak zobaczyl, jak z jakas tajemniczo wygladajaca butla umiejscawiam sie obok niego i leje to do silnika w przerwach gdy on przestaje lac olej :D - jak reagowali Wasi spece na to, jesli robiliscie to u kogos?

 

OK. Od razu nie poczulem zadnej roznicy, dopiero po jakichs 800-1000 km, zaczal "lzej" chodzic, ciszej, no i spalanie zmalalo, stwierdzilem to tak na wyczucie na poczatku. Musialem to sprawdzic - skasowalem zuzycie na komputerze jak jechalem ostatnio do domu- zima, troche pobladzilem szukajac zjazdu na A4 i w strone Legnicy pojechalem sobie bardzo spokojnie na tempomacie 90-100km/h.

 

Wynik? 7,8 L/100 km na trasie :shock: :!: Naprawde! - przejechalem wtedy w calosci ok 200 km. Na M30B35 to troche malo, az sie wystraszylem, ze cos nie gra, bo wczesnie absolutnym rekordem bylo 9,6 przy tym samym stylu jazdy! Nie wiem, czy to "wina" tego cerateca, ktory albo dziala albo zadzialal na placebo (komputera pokl. oczywiscie :) ) Moze to tylko szok po przesiadce z letnich 235/45R17 na zime 205/65R15 :D

 

W kazdym razie nie zaszkodzilo, kto jest przeciw, niech po prostu nie kupuje i koniec. I nie tlumaczy tego, ze zaden producent samochodow nie uzywa tego, nie uznaje i nie poleca itp. Lepiej nie zastanawiajmy sie dlaczego tak jest, taka dziwna polityka, moze lepiej nie wiedziec...Nie kazdego interesuja "teorie spisku" :)

 

A technika idzie do przodu, kiedys na poczatku istnienia lokomotywy parowej ktos powiedzial, ze kolej to przelotna moda a przyszlosc to koń. Pozniej po rozkwicie kolei parowej jeszcze ktos inny powiedzial, ze lokomotywa nie bedzie w stanie przekroczyc 50 km/h ze wzgledu na problemy materialowe...

 

Moje zdanie - dlaczego tylko olej, czy benzyna? Bo jacys tam monopolisci i majace uklady z nimi przedsiebiorstwa tak mowia? Po co ta ksenofobia? Mysle, ze wiele szans zostalo zaprzepaszczonych, bo ktos b. bogaty i dorabiajacy sie na konkurencyjnym, ale gorszym pomysle, po prostu wykupil patent i zamknal gleboko w szufladzie lub przekupil kogos, by ten dal sobie spokoj. Ale to moje, i nie tylko, wymysly.

 

Pozdrawiam

 

del

 

 

P.S.

Fajny post, nie powiem. Mozna sie czegos dowiedziec "na goraco" z testow i z pewnych rak, nie podstawianych - glownie dzieki NIKI'emu, gratuluje odwagi (no i auta za dlugi ;) - takie sa najlepsze do testow :D ). Nastepnym razem siegne po Xeramic :)

Opublikowano
na liczniku mam 200 tys, ale ile mam na prawdę, to oczywiście nie wiem ... ale raczej nie mniej :wink:

 

gość powiedział, że przy sporym przebiegu* i przy większych pojemnościach warto zalać więcej, bo silnik jest już bardziej wyeksploatowany i ma większe wżery, rysy itp.

 

BTW - można się u niego targować :wink:

 

* co to jest spory przebieg, to oczywiście zależy od konkretnych marek aut... ale jak powiedziałem wiek samochodu, to gość nie miał wątpliwości - oczywiście rozumiem, że najchętniej sprzedałby mi jeszcze jedno opakowanie... ale nawet jak nie było takiej potrzeby, to nic nie powinno się stać, a wydatek można przeżyć

 

Wybaczcie ale ja sie z tym nie zgodze BMW można trakotwać inaczej ... mniejszą dawke ...

Dlatego ,żę poprostu to są silniki na których robi sie przebiegi 3 razy takei jak np Ford bo sie mniej zużywa . czy ktoś chce to podać wątpliwości a w autorepair podany jest przebiegi ilość oleju w silniku ... z tym ,żę przebieg śmiało moim zdaniem można podzielić na pół w BMW , Mercedes też ..:) i japońce te trwałe .. nie można poloneza postawić obok na stronie prewnie mająpod kontem tych gorszych silników dawki opisane jA ostanio miałem rozebrany silnik i widziałęm jak to wygląda!!! zero progu! rozbierz starego Garbusa , malucha , poloneza zobaczysz sam .. amam na bank ponad 200000 km a stawiam na 300000 ... ale te silniki robią oi 800000 km a poloneza zajechałem po 120000 :) nie przesadzajmy z dawkami ... i uwzględnijmy precyzje BMW ,Mercedes , Toyota .... (ale te znane z trwałosci ):) dziś kupiłem ale jedną dawkę i starczy :) przecież mamy tylko 4 litry oleju ...:)

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

klonas Z całym szacunkiem nie zgodzę się z tobą..

Silniki BMW owszem są bardzo trwałe ale wszystkie nowoczesne silniki dzisiaj są bardzo trwałe . I zapewniam Cię że każdy silnik BMW można bardzo szybko zajechać i dlatego czy to BMW czy Polonez zawsze trzeba dbać stosować najlepsze płyny, oleje no i dodawać Xeramica ;) Wtedy nasze silnik będą wstanie robić 500tys. i więcej ;)

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Absolutnie zgadzam sie z nikim silniki bmw są ponoć wykonane bardzo dobrze i porządnie ale jeśli nie dbasz o silnik to nawet choćby był z tytanu to padnie dobry olej profilaktyka i jazda z głową też nie do końca cie uchronią ale na pewno dłużej będą chodzić dłużej do tego zależy jaki egzemplaż trafisz czasami bywa tak że trafisz dobry i bezawaryjny a czasami sie bedzie psuł z byle powodu
Opublikowano
ale to jest oczywiste z tym ,żę można założyć iż silnik BMW zużywa sie mniej co widziałem na własne oczy przy normalnym użytkowaniu i ja widzadz swój silnik tak załozyłem kupując ilość środka :) ja nie móie nasypac piasku piłować itd no ludzie :)! zresztą mniejsza o to :) kupiłem wleje i dam znać :) jutro powinno być u mnie seata tez naciągnełem :) z tym ,żę troche gorzej chodzi od BMW... owinien być lepszy efekt ...:) a rocznik 97 ...:) serwisowany w niecznech :lol:
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Klonas - to też jest jakies wyjście, żeby zalać jedną tubkę i ewentualnie po przejechaniu np. 1000 km druga (jeśli jedna nic nie pomoże)

 

BTW - bez urazy, ale jakbyś dzielił myśli/wypowiedzi na zdania, to łatwiej by się czytało Twoje posty

 

co do tych przebiegów, to zobaczymy - jak na razie silniczek chodzi OK i nie wiem czy to sprawka tego cereamizera, ale podczas ostatnich mrozów nie miałem kłopotów z odpalaniem (na sprawnym akumulatorze), a mam zalany mineral 20W50

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Klonas - to też jest jakies wyjście, żeby zalać jedną tubkę i ewentualnie po przejechaniu np. 1000 km druga (jeśli jedna nic nie pomoże)

 

Myśłe ,żę pomoże. Jak nie to tak jak piszesz doładuje o to mi chodziło :)

 

 

BTW - bez urazy, ale jakbyś dzielił myśli/wypowiedzi na zdania, to łatwiej by się czytało Twoje posty

 

O tak to Fakt sorki bede się starał poprawić.

 

co do tych przebiegów, to zobaczymy - jak na razie silniczek chodzi OK i nie wiem czy to sprawka tego cereamizera, ale podczas ostatnich mrozów nie miałem kłopotów z odpalaniem (na sprawnym akumulatorze), a mam zalany mineral 20W50

 

 

Myśłe że , jest to bardzo prawdopodobne. Całą zasada działania ceramizera jest bardzo przekonywująca ! .Puźniej zalej Golfa dam znać , ale tam wleje 2 tubki! na bank! bo silnik inaczej chodzi.

 

Pozdrawiam

Ceramicznych Braci ;)

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Z dziennika młodego testera. :)

 

150 km od zalania auto rapair i co ? i nie wiem czy silnik ciszej pracuje bo mam wielkie muzykalne ucho na które słoń nadepnął, ale jedno jest pewne na biegu jałowym jak położe ręke na drążku zmiany biegów to sie troszeńke mniej trzęsie czyli prawie wogule :) dzisiaj było -13 stopni C i zapaliłem jak w lato zobaczymy co dalej. pozdrawiam

Opublikowano

Witam... u mnie ponad 1000km, na pewno lepiej, lekko, odpala na mrozie szczególnie tych co były, -25... na pewno nie klepie tak głośno na zimno zaraz po rozruchu... a czy przy jeździe ciszej, nie wiem... zobacze po 2000km jak nic nie dało to wleje jeszcze raz 250ml...

 

A czy to cudo mi zepsuło pompe paliwa, i chłodnice... na pewno nie... :cry: , ale lepiej jest... Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.