Skocz do zawartości

[E34] Problem z napięciem!


kefon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z napięciem przy E34. Zaczęło się to już dość dawno ale nie było aż tak bardzo zauważalne i dokuczliwe jak obecnie. Problem polega na tym że prąd który idzie na całe auto jest nie stabilny mruga mi wszystko od świateł mijania po radio CD. Jakieś dwa lata temu było to minimalnie widoczne i od razu podejrzewałem że to alternator a dokładnie regulator napięcia. Nie musiałem długo czekać gdyż niedługo po zauważeniu tego defektu siadło mi ładowanie a dokładnie wyżej już wymieniony regulator napięcia. Po jego wymianie ładowanie wróciło do normy i już więcej nie miałem z nim problemu lecz problem z niestabilnym napięciem został. Minęły dwa lata i zauważyłem ze kończą sie łożyska na alternatorze przy okazji o problemie niestabilnego napięcia powiedziałem mojemu znajomemu elektromechanikowi. Stwierdził że skoro regulator był wymieniony dwa lata temu i problem nie zniknął to będą to pewnie zużyte tuleje miedziane które stykają się ze szczotkami regulatora. Wczoraj po demontażu alternatora i rozebraniu go na części pierwsze okazało się że faktycznie oprócz zużytych łożysk są też zużyte wyżej wymienione tuleje (były po prostu wytarte a jedna szczotka regulatora była bardziej wytarta niż druga). Dla pewności wymieniliśmy cały regulator napięcia na nowy a tym samym szczotki które są z nim spojone fabrycznie. Po zamontowaniu alternator ładuje super ale problem z niestabilnym napięciem niestety pozostał a po przejechaniu paru kilometrów nawet się nasilił

Dla ułatwienia wrzuciłem video na YT oto link:

http://youtu.be/lWlJkVKc1nU

Proszę o pomoc bo już nie wiem co mam robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzaj wszystkie główne przewódy i klemy czy coś nie jest zaśniedziałe ale pierwsze co to porzycz od kogoś akumulator i wtedy się przejedź
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś podobny problem w moim E34.

Tyle, że mi działało wszystko ok do czasu kiedy nie skończyły się szczotki.

Po wymianie zaczęły się identyczne cuda.

Przyczyna????? założone nie oryginalny rygler ze szczotkami.

Po wymianie na ori. problem ustał.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja się podepnę co do tych łożysk w alternatorze, kupowałeś jakieś zamienniki czy co? bo orginał nie zachwyca ceną a też będę wymieniał lada chwila

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Polecam łożyska SKF,a co do problemu kolegi to może siada któraś dioda w altku.Miałeś wszystko na wieżchu wystarczyło wylutować i sprawdzić.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.