Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to jest tzw. HID XENON - jest to patent mercedesa rozwiązujący dolączki układu żyroskopowego i spryskiwaczy reflektorów

 

- ten system a właściwie żarówki D2S (do świateł projektorowych/soczewki) lub D2R do zwykłych luster nie potrzebuje (wynika to z homologacji jaką uzyskali) żadnych bajerów wyżej wymienionych

 

układ fajny tylko mocno trzeba rozpoznać sprawę zanim kupisz na allegro jak wygląda mocowanie palnika itd.

 

są gotowe układy sprecyzowane pod dany model w granicach 900PLN - myslę że dopiero na coś takiego warto jest zwrócić uwagę

 

najlepiej szukać w katalogach producentów hella , osram, philips

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
odbłyski się nie palą jeśli ktoś wie czy zamontować D2R czy D2S - myślę że w tym jest problem (poznańskich czy lubińskich giełdowych tunnerów lamp, robiących z 4 lamp jedną)

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
układ fajny tylko mocno trzeba rozpoznać sprawę zanim kupisz na allegro jak wygląda mocowanie palnika itd.

 

Z opisu (i z fotografii) wynika że mocowanie palnika jest przystosowane do gniazd H1, H7...

 

http://bmw.pgnet.pl/xenon.jpg

 

odbłyski się nie palą jeśli ktoś wie czy zamontować D2R czy D2S - myślę że w tym jest problem (poznańskich czy lubińskich giełdowych tunnerów lamp, robiących z 4 lamp jedną)

 

A do E32 z soczewkami co byś założył?

Pozdrawiam

Gomes

Opublikowano
powiem tak - musisz miec lampy w idealnym stanie ..... + musza byc bosha - bo helle maja plastikowe odbłysniki ktore z czasem pod wplywem duzej temp xsenonow sie wygunaja i lampy sa do wyrzucenia........

 

:jawdrop: :jawdrop: :shock: :shock: Jesteś pewien?? O ile mi wiadomo to xenony mają mniejszą temp pracy od zwykłych zarówek!

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
też uważam, że ksenony mają niższą temperaturę pracy - świadczy o tym choćby niższy pobór mocy - 35W (halogen 55W), wiec nie ma cudów - nie uzyska się wyższej temperatury przy niższej mocy. Pewnych praw się nie da oszukać :8)

525i 1991r. Islandgrün met.

525tds 1993r. Oxfordgrün met.

635 CSi/A 1981r. Zypresengrün met.

zielono mi .... 8)

Opublikowano

No niestety ktoś sie nie popisał, tym bardziej ze tydzien temu byl spory wątek o wymianie szoczewek e32/34 na xenon....

Pewnie że xenon jako lapma wyładowcza ma zdecydownie mniejszą temp.

Opublikowano
ksenony mają niższą temperature pracy niz żarówki 55W co nie zmienia faktu, ze odbłyśniki Boscha są żywotniejsze niz Helli :wink:
Opublikowano
dziwna sprawa - bo kolega załozyl xsenony w e34 do lamp hella i własnie pokrzywiło mu odblysniki - a wczesniej wszystko było ok - wymienił same lampy na uzywane orginały bosha z metalowym odbłysnikiem i wszystko działa bezproblemowo od poł roku....... a lampy miał orginalne hella od nowosci w e34 ........ :roll:
Opublikowano
byc moze żarniki były jakos delikatnie nieprawidłowo zamontowane i przez to ..faktycznie dziwne...słyszałem takie rzeczy po starciach ze 100W żarówkami ale żeby ksenon pomielił odbłyśnik ...hmm
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zakończę ten wątek, otóż kupiłem taki zestaw na Allegro za 650 PLN i dzisiaj zamontowałem. Efekt jest NIESAMOWITY! W końcu widzę drogę. :D :D :D

 

PS

Nie trzeba ingerować w LKM, komunikat "Ablendlicht" nieobecny. :cool2:

Pozdrawiam

Gomes

Opublikowano
Gomes mozesz podac link do tych co kupiles? Mnie rowniez by cos takiego interesowalo. Jakie masz lampy Hella czy Bosch? Jak wyglada instalacja tego u Ciebie??
Opublikowano

bez dwóch zdan, jest to rewelacja, kiedys mialem zalozone.

mam pytanko, u kogo kupiles za takie pieniadze, to tez zainwestuje bo tanio sprzedal.

co do palenia odblysku, to rozgrzane xenon mozna dotknac palcem i sie nie poparzysz, oczywiscie mozesz go po tym zabiegu wyrzucic, ale dotknac mozesz :lol:

Opublikowano
Rozumem, że jeśli się taka żarówka przepali to nie ma problemu z kupnem nowej, również z ustawioną ogniskową ?? Bo jeśli nie można to taki zestaw jest mało opłacalny, chyba ?
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Rozumem, że jeśli się taka żarówka przepali to nie ma problemu z kupnem nowej, również z ustawioną ogniskową ?? Bo jeśli nie można to taki zestaw jest mało opłacalny, chyba ?

 

Żarówka ksenonowa będzie świecić ze 10 lat zaczym się przepali.....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Gomes mozesz podac link do tych co kupiles? Mnie rowniez by cos takiego interesowalo. Jakie masz lampy Hella czy Bosch? Jak wyglada instalacja tego u Ciebie??

 

Podaję link do aukcji: http://allegro.pl/show_item.php?item=78732111

 

Lampy mam HELLA (plastikowe odbłyśniki). Same xenony praktycznie się nie grzeją, co innego przetwornice, te są gorące jak cholera. Montowałem ponad cztery godziny ale tylko dlatego że jestem bardzo pedantyczny, bez "pieszczenia" można to zrobić w połowę tego czasu. Same xenony z ogniskową do H1 można bez problemu dostać na Allegro po 120 PLN. Bez sensu teraz wygląda ta żółta postojówka :( ale i na to coś się zaradzi.

Pozdrawiam

Gomes

Opublikowano
sluchajcie i jak to kupie majac normalne lamy bez soczewek to bez zadnego przerabiania podpinam przetwornice do kostki pod ktora jest podpieta zarowka i to swieci bez problemu??? normalny jest punkt swiatla i cienia? i czy ten fabryczny otwor na zarowke w lampie tez pasuje bez problemu pod ten zarnik????
BMW a to dobre jest!!!!!
Opublikowano
nie daj sie naciagnac, dokladnie ustal ze sprzedawca ze chcesz zestaw w oprawkach H7 i wtedy bedziesz mial swiatlo ustawione jak trzeba, nic nie musisz robic, tzn. jedynie kostka do przetwornicy nie bedzie pasowala, musisz zaopatrzyc sie w dwa kabelki z wsuwkami na koncach i je polaczyc z przetwornicami, nie zapominajac ze podlaczajac odwrotnie bieguny spalasz przetwornice...
Opublikowano
z tym naciaganiem chodzilo mi o to ze moze Ci probowac wcisnac D2S lub D2R twierdzac ze bardzo latwo je zamontowac, ale to jak proba wlozenia zarowki H4 w reflektor H1, mozeliwe ale bezsensowne i dzialac dobrze nie bedzie
Opublikowano

Nie jestem ekspertem w tych sprawach ale z tego co mówił sprzedawca, to do lamp z odblaskami (bez soczewek) muszą być D2R które różnią się od D2S jedynie jakąś częściową zabudową samego żarnika.

 

Tak wygląda D2S:

 

%5B370%3A480%5Dhttp%3A//www.lighting.philips.com/europe/image_region/consumer_lighting/car_lighting/s_prod_d2s_xenon.jpg

 

A tak D2R:

 

%5B370%3A480%5Dhttp%3A//www.lighting.philips.com/europe/image_region/consumer_lighting/car_lighting/s_prod_d2r.jpg

 

Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Pozdrawiam

Gomes

Opublikowano
co do tego co napisales to wszystko sie zgadza, natomiast ten czarny plastik musi byc przystosowany do otworu H1,H4 lub H7 zalezy jaki masz reflektor, natomiast D2S i D2R pasuja jedynie do reflektora fabrycznie xenonowego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.