Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale ja mam tylko dokrecic ?? czy w niej jeszcze cos powinno byc na imbus czy tam gwiazge ?? niestety kiepskie dojscie do tej sruby jest i mi sie zjechała macie jakies pomysły na nia ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może zapytaj we właściwym dziale?

To jest dział e39

A do tej śruby najpierw dopasuj klucz bo ją już prawie zniszczyłeś.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Na pewno bedzie jakas kontra- musisz ja polizowac poźniej dokrecać tą wlaściwa regulujaca luz na przekladni , pozniej kontra.

 

Pamietaj aby nie przesadzic bo kierownica nie bedzie odbijala po wyjsciu z zakretu.

Pozdrawiam

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano
no chyba problem dotyczy e39 wiec w czym problem..?? klucz nasadowy 17 pasuje ale ta sruba jest tak miekka ze szok no i problem w tym ze ani tam w srodku nie ma czym pokrecic ani nie widac zadnej kontry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo kontry nie ma.

Klucz nasadowy najpierw potraktuj szlifierką aż bedzie do kantu. Ta śruba jest zazwyczaj tak zapieczona , że możliwe , że nic nie poradzisz. Weź jakieś wd40.

A model auta mogłeś wpisać bo w opisie masz e38

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
czyli tylko ja dokrecic ?? a ja z myśla o kontrze ja poluzowałem i dlatego taka zmęczona ale teraz jak patrze na nia to te kreseczki pewnie maja pomoc w ustawianiu jej ... ja chyba naspawam jakaś inna śrube na nia i wtedy sprobuje a potem tylko odetnę i posprawie
Opublikowano
czyli tylko ja dokrecic ?? a ja z myśla o kontrze ja poluzowałem i dlatego taka zmęczona ale teraz jak patrze na nia to te kreseczki pewnie maja pomoc w ustawianiu jej ... ja chyba naspawam jakaś inna śrube na nia i wtedy sprobuje a potem tylko odetnę i posprawie

Spawajac mozesz narobic jeszcze wiekszego bigosu.

Tylko dobry klucz nasadowy. Opracowac szeciokat na srubie i znalezc ciasny klucz dobrej jakosci. Potraktowac WD40 i mlotkiem przed nasadke.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nasadka sześciokątna nie dwunasto. Gwint tam jest bardzo drobny.Idzie ciężko.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

 

Jezeli chodzi o luz ;gora-dol to tak,ale wiem z praktyki ze luz przewaznie wystepuje na trybach niestety i to co chcesz zrobic pomoze na krutko.Jak dokrecisz za mocno to kiera nie bedzie wracac na zakrecie.Tak czy inaczej ,na twoim miejscu rozgl adalbym sie za dobra uzywka lub regeneracia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.