Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy ktoś z forumowiczów jeżdzi na takim zestawie? Da się przezyc? Czy kategorycznie nie warto pchać się w run flaty? Bo moge kupic felgi z runflatami w dobrej cenie i nie wiem co robić.
Opublikowano
Witam. Czy ktoś z forumowiczów jeżdzi na takim zestawie? Da się przezyc? Czy kategorycznie nie warto pchać się w run flaty? Bo moge kupic felgi z runflatami w dobrej cenie i nie wiem co robić.

 

Wszystko zależy od ceny, możesz kupić ten zestaw i go zdekompletować, sprzedać opony(jeżeli są w dobrym stanie), felgi sobie zostawić i kupić opony bez RSC. Ja mam 18 na RSC i jest na prawde twardo do porównania ze zwykłymi oponami, na nasze drogie polecał bym Ci 17, a jak chcesz 18, to ze zwykłymi oponami.

Opublikowano
Dzieki Kolego. Zależało mi własnie na opinii kogoś kto użytkuje taki zestaw na codzień. A powiedzcie mi koledzy jeszcze - jeśli mam dojazdówke 17 cali to bedę mógł na niej gdzies dojechac zakładając ze felgi mam u siebie 18 cali?
Opublikowano

Może i jechać się da, ale na pewno będziesz musiał wyłączyć kontrolę trakcji bo będzie szalała, no i pewnie różne inne systemy biorące do swojej pracy szybkość obrotową kół, m.in ABS.

 

Co do 18 ROF miałem takie w swojej poprzedniej e60, dodatkowo auto miało sportowe dostosowanie nadwozia, fabrycznie zamontowane. Efekt wizualny baaardzo fajny, ale jak się jechało to czuło się, jakbym jechał na samych felgach a zamiast sprężyn i amorków wspawane są jakieś belki. Fajnie się wchodziło w zakręty i szybko jeździło ale na tym zalet koniec, czasem wpadając w naprawdę małą dziurę bałem się, że coś odleci w samochodzie takie uderzenie było.

Opublikowano
Czy ja wiem? Przecież mając felgę 17" opony są 225/50, a mając 18 245/40 tak więc średnica koła pozostaje w przybliżeniu taka sama, więc jak dla mnie żaden problem założyć 17" dojazdowke majac felgi 18 cali, nie widzę roznicy.
Opublikowano

ja mam tylko i wyłącznie złe wspomnienia z 18"+ROF..

 

Jak kupowałem auto to były założone.. i nie wiem czy zrobiłem na nich 1000km.

Od razu allegro i szukanie normalnych gum :wink:

Opublikowano

Moje odczucia są zupełnie odmienne.

Ja po przesiadce z Bmw 330CI na 17 225/45 do Bmw 545i na kołach 18 245/40 z RSC byłem naprawdę bardzo pozytywnie rozczarowany

komfortem jazdy, który określiłbym jako "miły sprężysty" :). Czytając forum, gdzie opinie odnośnie runflatów są w 90% negatywne

automatycznie sam nastawiłem się negatywnie i miałem zamiar zmieniać opony na zwykłe + dojazdówke.

W związku z tym proponuję koledze przejechać się osobiście samochodem z runflatami i samemu ocenić komfort i radość z jazdy,

ponieważ opinie innych zawsze będą subiektywne.

Podsumowując, moje następne opony, które kupie to również będą runflaty :)

Opublikowano

Na 18 ROF nie jeździłem ale na 18 zwykłych jeżdzę i powiem tak - nie sądzę żeby na 18 ROF było znacząco lepsze prowadzenie niż na zwykłych 18 które mam, bo na nich auto prowadzi się bardzo precyzyjnie i chyba nie może być lepiej, a na pewno komfort lepszy niż na ROF. Za to mając ROF masz większe bezpieczeństwo, no ale i są droższe. Wybór należy do Ciebie.

 

Za to nie polecam na 17" zwykłych opon bez ROF z fabrycznym rozmiarem 225/50/17, miałem takie ale nie dało się na tym jeździć, auto pływało koszmarnie już od niewielkich prędkości. Są na forum ludzie którzy twierdzą że mają zwykłe opony 17 i nie widzą problemu... no nie wiem, może opony które miałem były wyjątkowo miękkie (Uniroyal Rainsport 2) i stąd efekt pływania. Na 18" bez ROF 245/40/18 jeżdzi mi się super - to chyba optimum pomiędzy komfort/prowadzenie/wygląd.

Opublikowano
w ostatni sezon jezdzielem na 18tkach runflat i teraz na zime mam 17tki tez run flat.wydaje mi sie ze nie ma roznicy czy to sa runflaty czy zwykle(jezdzilem tez na zwyklych 18tkach w passacie B6 na sportowym zawieszeniu) i wydaje mi sie ze roznica jesli chodzi o komfort jest nawet lepsza w BMW niz w passacie gdzie auto bylo na zwyklych oponkach.ja wybieram runflaty mimo ze sa troszke drozsze bo jesli chodzi o komfort nie widze roznicy RSC sa bezpieczniejsze,dedykowane do bmw(wszystkie nowe bmki wychodza na runflacie),wiecej miejsca w bagazniku, sa mocniejsze.Polecam RSC
Opublikowano

Ja nie polecam 18" ROF, mam takie w 1'ce i jest dramat na nierównościach np. w porównaniu do 18" "zwykłych" w Lancerze Evo na gwincie.

 

W 3, którą kupiłem na oponach ROF po zmianie na zwykłe ( z tym, że 17" ) było zdecydowanie lepiej. Wg mnie lepiej zamontować "zwykłe" opony.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.