Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

wrzuciłem test 7.0 i pojeżdziłem dzisiaj po mieście ok 50km, temp. na zewnątrz-11st. , chciałem sprawdzic jak autko trzyma temp. przy mrozie .

srednio temp była podczas jazdy ok 85-86 st na światłach temp spadała do ok 83 st

po powrocie sprawdziłem dolny wąż chłodnicy i był lekko ciepły czyli wygląda że główny termostat ok

 

pytanko czy nasze dyzie w zimie nie dogrzewają się :?:

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja w zeszłym roku miałem podobny problem ze skaczącą temperaturą. Wymieniłem główny termostat i po problemie, szybko się nagrzewa i trzyma 90*, nie zależnie od tego czy stoję w korku czy jadę. Mam nadzieję, że to tylko ta drobnostka :lol:
Opublikowano (edytowane)
Wszyscy ci którzy piszą, że slilnik M47 ma dwa termostaty mają racje. Po zdemontowaniu tego od EGR, mozna było przez niego dmuchać bez oporu co nie jest możliwe w nowym termostacie. Dziękuje za podpowiedź w postach i pozdrawiam. Moja bejca jest już cieplutka :cool2: Edytowane przez kontibox
Opublikowano
jezeli tu sie ktokolwiek cos zna prosze o pomoc. Jezeli dwa termostaty sa ok to czemu niedogrzewa silnika? ogrzewanie letnie w srodku. Obieg webasta ma cos wspolnego z niedogrzewaniem?n
Opublikowano
Ori !!! Przecież to groszowe sprawy

 

 

a jaka cena ori :?:

 

nie pamietam dokladnie ale cos okolo 160-180 za główny i 130 za egr na ostrobramskiej kupowałem

ps mi teraz tez pokazuje na tescie 7 86 st

pozdrawiam

Opublikowano
Ori !!! Przecież to groszowe sprawy

 

 

a jaka cena ori :?:

 

nie pamietam dokladnie ale cos okolo 160-180 za główny i 130 za egr na ostrobramskiej kupowałem

ps mi teraz tez pokazuje na tescie 7 86 st

pozdrawiam

 

witam

ostatnio studiowałem tematy termostatów i wygląda na to że ta niska temp. silnika spowodowana uszkodzeniem termoststu egr

co prawda te 86 st auto osiąga przy -16 na zewnątrz po ok 8km jazdy

Opublikowano

wlasnie i ja mialem zagladac wczoraj to tego termostatu ale bylo troche za zimno w garazu i odbilem od tematu, pamietam ze w tamtym roku bylo tak jak potrzeba 88-92 a w tym tylko 86, czasami wskoczy na 87 ale za chwile spada na 86, mnie tez sie wydaje ze to troche za malo

pozdrawiam

Opublikowano
bolo roznie to bywa, ale egr jest szybciej i latwiej sprawdzić niz glowny ( ok. 2h roboty) sprawdzilem oba ale sprobuje wymienic glowny, moze to cos da ale dalej mysle ze to nie w tym bedzie tkwił problem.
Opublikowano
panowie dzisiaj wziolem przyczepke z ladunkiem, na wolnych obrotach i zaladowana przyczepka na niskich biegach dala 90st. jednak odrazu spadala temperatura, czyli problem wyglada na to ze nie potrafi utrzymac temp 90st i ciezko dojsc . Wyglada na to ze to termostat egr jednakze sprawdzalem go przedmuchujac i jest szczelny hmmmm??
Opublikowano
zdjąć plastikowa obudowe silnika, odkręcić dwie śrubki i wyjąć zawleczkę. Wsadzić nowy, założyć obudowe. Roboty na 5 minut. Płynu nie ucieknie, może z kieliszek sie wyleje ale z tego co kojarze to nawet nic nie leci.
szukam
Opublikowano
dzis bylem u mechanika ktory robi w niemmczech w bmw servisie. ja mam uwalony termostat glowny, bo ten egr to z tego co wiem to sie sprawdza na wezu dolnym od chlodnicy jesli cieply to ten egr walniety, yemp ter na 1/4 jst nie w polowie, pytanie czy trzeba wymieniac caly termostat z obudowa czy mozna tylko srodek ?czy termostat jest razem z obudowa jako jednosc?
Opublikowano
dzis bylem u mechanika ktory robi w niemmczech w bmw servisie. ja mam uwalony termostat glowny, bo ten egr to z tego co wiem to sie sprawdza na wezu dolnym od chlodnicy jesli cieply to ten egr walniety, yemp ter na 1/4 jst nie w polowie, pytanie czy trzeba wymieniac caly termostat z obudowa czy mozna tylko srodek ?czy termostat jest razem z obudowa jako jednosc?

 

 

witam

kolego wskaż ten dolny wąż o którym piszesz

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47N/LHD/N/2002/january/browse/engine/cooling_system_water_hoses-2/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja wymieniłem obydwa termostaty i problem zniknął. Okazuje się że przez uwalony termostat egru auto się długo nagrzewało a przez uwalony główny nie chciał osiągnąć temp 90 stopni. Często wysiadają obydwa w podobnym czasie .....
Opublikowano
od kiedy kupiles auto byl ten problem czy cos robiłeś i zepsułeś? pamietaj ze w tym silniku jest KILKA zaworków do odpowietrzenia a jesli to nie pomoze to termostaty do wymiany ale zeby sprawidzic zaciśnij szczypcami zaciskowymi węże tylko żeby nie przeciąć i bedziesz widział czy cos sie zmieniło :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.