Skocz do zawartości

Nowy cennik F10 - od marca 2012...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uważam, że jakbym miał wybierać między 550i a 550d to kupiłbym 535d albo M5. :) Dawid, wybrałeś dobrze, porównujesz swoją wyposażoną do golasa 550d. W 550d dostajesz ten sam silnik co 535d tylko podkręcony. Wcale nie będzie aż tak dużo szybszy w codziennym użytkowaniu. Głównie przez wolną, 8 biegową skrzynię. 535d to konstrukcja sprawdzona już trochę. 550d przy ostrej jeździe i tak dostanie zadyszki. Nie zrobisz tym np 5 kółek na Ułężu. (taka ciekawostka, byłem na jazdach M z bmw, ich instruktor kazał odstawiać X5M, X6M co kilka kółek aby odpoczęły hamulce i turbo, M3 jeździło bez przerwy aż do skończenia opon...).

 

Ale i tak wróżę sukces, to będzie M dla europejskich miłośników disla. W Europie i tak M5 się nie sprzedaje. Główny rynek to USA i Azja, a tam M550d nie będzie. Europejczyk chce mieć niską emisję i uwielbiany moment którym będzie się mógł pochwalić i powiedzieć właśnie: kupiłem M5. Nie interesuje go głośny wydech, narwane hamulce czy zawieszenie. Mimo tego, chcę się łechtać legendą M bo jak był mały to miał nad biurkiem plakat M5. Po prostu nabywca M550d nie ma takich cochones by kupić prawdziwe M5 :)

 

Do tej pory jak ktoś miał nawet 535i/535d/550i i dokleiłby sobie znaczek M to wszyscy by go obśmiali. Jak zrobiła to fabryka to wszyscy się cieszą :)

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Głównie przez wolną, 8 biegową skrzynię.

Właśnie... dlaczego oni nie montują 2-sprzęgłowej? Steptronic co prawda jest całkiem szybki, no ale co DSG to DSG (jak zwał, tak zwał)

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
W prawdziwych seriach M są dwusprzęgłowe.

Wiem, wiem, ale w normalnych nie. Szkoda..

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Powiem tak, do codziennej jazdy w F10 według mnie 8-śmiobiegowy ZF jest rewelacyjny i wystarczający. F10 tak urosła, i straciła na zwinności że nie wiem czy potrzebna jej jest szybsza skrzynia. Ciekawy jestem jak prowadzi się M5. Tzn. napewno idealnie, ale chodzi mi o to czy też czuć że prowadzimy takiego "kolosa". :roll:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Wracając do sedna tego tematu, ciekawe czy jak złotówka się umocni to cennik też na to zareaguje... Jakoś nie chce mi się w to wierzyć :cry:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zawsze reaguje tylko kilka miesiecy pozniej :) dziala to tak w przypadku umocnienia i oslabienia waluty, w przeciwnym razie traciliby sporo biznesu przez prywatnych import

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
No też fakt. Nie pomyślałem o takiej możliwości ... Zawsze wydawało mi się, że jak € idzie w górę to ceny też, a jak idzie w dół to ceny ledwo ledwo niżej, a najczęściej zostają na tym samym poziomie. Tylko czy prywatny import będzie rzeczywiście dużą konkurencja dla salonów???
Opublikowano
Uważam, że jakbym miał wybierać między 550i a 550d to kupiłbym 535d albo M5. :) Dawid, wybrałeś dobrze, porównujesz swoją wyposażoną do golasa 550d. W 550d dostajesz ten sam silnik co 535d tylko podkręcony. Wcale nie będzie aż tak dużo szybszy w codziennym użytkowaniu. Głównie przez wolną, 8 biegową skrzynię. 535d to konstrukcja sprawdzona już trochę. 550d przy ostrej jeździe i tak dostanie zadyszki. Nie zrobisz tym np 5 kółek na Ułężu. (taka ciekawostka, byłem na jazdach M z bmw, ich instruktor kazał odstawiać X5M, X6M co kilka kółek aby odpoczęły hamulce i turbo, M3 jeździło bez przerwy aż do skończenia opon...).

 

Wiem, że dobrze wyrałem, bo M5 po doposażeniu wychodziłą 550K zł a to moim zdaniem już za dużo jak na auto klasy "wyższa średnia"

Nie no 380km vs 313km róznica będzie, a mimo tego mojego zakupu z pewnością nie żałuję i jestem zadowolony.

Chodził mi po głowie soft do F11-ki , ale wiem że auto nie będzie już takie samo. Miałem styczność z softem w MB211 i to już nie było to. ok auto przyśpieszało znacznie szybciej, ale zużycie turbiny, 2x pęknięte węże od turbo dały mi do myślenia. A to nie jest Civic Type R aby go rozbierac i "zakuwać" :mrgreen:

Na dzień dzisiejszy gdbyby była 550d to pewnie poszedłbym w tym kierunku, nie wiadomo czy słusznym - jeszcze.

Tak jak napisałeś - do latania po torze najlepsze są mocne wolnossące, który nie dostaje zadyszki nawet przez moment...wiem z doświadczenia.

 

 

Do tej pory jak ktoś miał nawet 535i/535d/550i i dokleiłby sobie znaczek M to wszyscy by go obśmiali. Jak zrobiła to fabryka to wszyscy się cieszą :)

 

Dokładnie.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

No to i tak mniejsza podwyżka niż się spodziewałem. W moim przypadku to oszczędność nieco ponad 10 000 zł :)

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano

 

No to i tak mniejsza podwyżka niż się spodziewałem. W moim przypadku to oszczędność nieco ponad 10 000 zł :)

 

W moim wypasionego 530d - 17250... Generalnie wszystkei opcje 7% i podstawy troche mniej, zeby nie raziło po oczach ;-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zloty znowu sie umacnia, BMW POLSKA podnosi ceny wiec zanosi sie na to ze roznica miedzy samochodami kupowanymi u dealera np w Anglii a u dealera w Polsce to bedzie niedlugo juz nie 20-25%% jak do tej pory a 30-35%. Ciewawe jak dlugo beda znajdywac jeleni co placa takie ceny.
Opublikowano
Zloty znowu sie umacnia, BMW POLSKA podnosi ceny wiec zanosi sie na to ze roznica miedzy samochodami kupowanymi u dealera np w Anglii a u dealera w Polsce to bedzie niedlugo juz nie 20-25%% jak do tej pory a 30-35%. Ciewawe jak dlugo beda znajdywac jeleni co placa takie ceny.

Dla tych co chcą xDrive nadal nie ma sensownej alternatywy :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeciez u dealera w Anglii zamawiasz samochod w polskiej specyfikacji ( zpolskim jezykiem, wlepkami itp) wiec czemu xdrive nie mozna byloby zamowic? Jestes pewien ze sie nie da? Chyba napisze maila i sprawdze :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś pewien że przy obecnym kursie GBP/PLN ponad 5,00 różnica wynosi 20-25%? Jak niedawno sprawdzałem różnicę przy F30 to były w tej samej cenie przy kursie 5,1x.

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesteś pewien że przy obecnym kursie GBP/PLN ponad 5,00 różnica wynosi 20-25%? Jak niedawno sprawdzałem różnicę przy F30 to były w tej samej cenie przy kursie 5,1x.

 

 

Jesli nic sie nie zmienilo z cennikiem angielskim a chyba sie nie zmienilo to nadal jest sporo taniej. Moja wyszla 30600GBP Netto + akcyza i VAT. Przy obecnym kursie ( 5zl/1GBP) wychodzi ok 194tys PLN + transport i spready kursowe bedzie nie wiecej jak 200tys PLN. Mam za to 520D + dodatki w Polsce warte 68tys przed podwyzka = ok 243tys PLN. Roznica na dzien dzisiejszy wynosi wiec 18% i bedzie sie zwiekszac w miare umacniania sie zlotego i oczywiscie zwiekszy sie automatycznie o 7% po wprowadzeniu nowego cennika.

Opublikowano
Są juz pdf do ściagniecia

 

528i - 191900

328i - 151900

 

Nowa trójka ma gabaryty E39 a na tylnej kanapie dużo więcej miejsca niż E90. 328i ma osiągi 6 sek 0-100, Vmax 250 km/h. Za rok przenoszę się do sekcji F30.

Opublikowano
No jest to dosyć ciekawa alternatywa...w sobotę oficjalna prezentacja F30 w salonach, więc można zobaczyć na żywo, czy pokusa warta grzechu...
Opublikowano
No jest to dosyć ciekawa alternatywa...w sobotę oficjalna prezentacja F30 w salonach, więc można zobaczyć na żywo, czy pokusa warta grzechu...

 

Czego alternatywa?

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No jest to dosyć ciekawa alternatywa...w sobotę oficjalna prezentacja F30 w salonach, więc można zobaczyć na żywo, czy pokusa warta grzechu...

 

alternatywa czego? audi a4?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Moderatorzy
Opublikowano
No jest to dosyć ciekawa alternatywa...w sobotę oficjalna prezentacja F30 w salonach, więc można zobaczyć na żywo, czy pokusa warta grzechu...

 

alternatywa czego? audi a4?

Ok, myślałem, że miał na myśli serię 5 :D

Opublikowano

 

No, ale cena za M550d T to chyba z doopy jest. Prawie 400k pln za standard? No ok , ja rozumiem że jest ona lepiej wyposażona od pozostałych, ale bez przesady. Gdyby tam jeszcze siedział silnik 3993cm3, zamiast 2993cm3 to jeszcze byłoby to jakoś tam zrozumiałe......Przeginają

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
No jest to dosyć ciekawa alternatywa...w sobotę oficjalna prezentacja F30 w salonach, więc można zobaczyć na żywo, czy pokusa warta grzechu...

 

alternatywa czego? audi a4?

Ok, myślałem, że miał na myśli serię 5 :D

 

Miał. F30 jest alternatywą dla tych dla których F10 jest zbyt "kanapiasta" w stosunku do np E60. Przejadę się to będę wiedział ale nieprawdą jest, że jak ktoś szuka auta to religjnie trzyma się danego segmentu. Dobrze wyposażona F30 zawsze będzie konkurencją dla gołej F10.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.