Skocz do zawartości

Nowy cennik F10 - od marca 2012...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś w Inchape wpadł mi w reke nowy cennik BMW, od marca 2012 - wydany 19 stycznia 2012... smutek:

- o 7% poszło całe wyposażenie do góry

- pakiety się zmieniły

- podstawy poszły do góry o 1-4 tys PLN

- pojawił sie w cenniku M550xd 381 KM - od 380 tyś basic, mocno doposazony ;-)

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A czym się martwisz? Przecież już masz zapłacone za swoją :) A tak od marca mamy produkt jeszcze bardziej premium.

 

Nie mam pojęcia w czym 550d może być lepsze od 550i które jest 20% tańsze.

Opublikowano

550xi kosztuje 344tys czyli różnica będzie ok 10 %. Biorąc pod uwagę, że auto pewnie będzie miało coś w rodzaju M-pakietu plus lepsze wyposażenie różnica stopnieje jeszcze bardziej.

 

Ja bym się nawet nie zastanawiał i brał M550xd biorąc pod uwagę, że auto ma znaczek M. Zresztą kolega w salonie doradzał mi jak coś 535xd zamiast 550xi to co dopiero 380 koni w dieslu ...

Opublikowano
Krążą pogłoski, że gruźlik będzie miał minimalnie, ale jednak lepsze osiągi od benzynki. Prawdopodobnie 0-100 4,7 s., a więc na poziomie E60 M5. I to przy średnim spalaniu 6,3...
Opublikowano
I to przy średnim spalaniu 6,3...

Ta... :D

 

Podwyżki były nieuniknione, ale i tak w sumie nie wiele podwyższyli.

 

 

A tak od marca mamy produkt jeszcze bardziej premium.

 

Co masz na myśli?

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano (edytowane)

Chyba to, że bedzie jeszcze droższe...

 

Spalanie bedzię ok.2x takie jak podają, ale to i tak bardzo dobry wynik!

Nie podniecam się zbytnio serią 550, ponieważ i tak jej nigdy nie kupię.

Cały czas kręci mnie ta 535xi, i zastanawiam się czy po lifcie wsadzą może tą mocniejszą wersję, którą aktualnie pakują do 640i, czyli 320PS i 450Nm.... Może ktoś ma jakieś przemyślenia..?

Edytowane przez Pemek
Opublikowano

Wszedłem sobie zobaczyć, co kto wpisał - i przewinałem puste 4 strony bełkotu nie na temat ... ech.. Moze merytorycznie:

 

1. przeszedłem przez cennik - całe 24 strony - nie dadali nic, a nic z nowego wyposazenia, zadnych zmian w konfiguracjach ;-( niestety

2. M550d xDrive - 375 tys - wyglada b.ciekawie, ma b.bogate wyposazenie, ale to nie wyposazenie M - wiec coś za coś - na portalach pisali, ze ten silnik w 4x4 bedzie po nizej 5 spokojnie 100 robił - bardzo ciekawa alternatywa - na pewno w odniesieniu do 550i xD - za 346 tys - ale tamta nie ma paru rzeczy w wyposazeniu - wyjdzie na to samo

3. wyglada na to, ze M550d bedzie wersją zwyklego z pakietem M - a nie tak, jak M5 - nie wiem, jak oni to chca rozdzielic - w cenniku nie ma nic o konturowych siedzeniach czy skrzyni 2 sprzeglowej, jak w M5 - wiec to wzmocniony diesel 3 litrowy, z defoultowym pakietem M i paroma opcjami w cenie zakwotowany pomiedzy zwyklym 530d a M5 - marketingowo nieźle - zwłaszcza, ze M5 nie wystapi nigdy w xDrivie

Opublikowano
A jaka jest róznica w wyposażeniu standardowym między 535d xdrive ,a m550 d xdrive oprócz m pakietu ? Róznica w cenie to chyba jakieś 90 tys zł

Pozdrawiam

Robert

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Posprzatalem...... :duh:

Prosze o dyskusje na temat cen, wspominki p. D zostana nagrodzone upomnieniem :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
no wlasnie ciekawi mnie kiedy wejda wzmocnione benzynki,wtedy diesle beda bez szans.Mam nadzieje ze poliftowa 535i dostanie kuracje wzmacniajaca na 320km i 450nm jak ma to miejsce w nowej 6-stce.Jakby nie bylo moja E60 sciagnieta z USA ma 306KM i BMW w F10 od poczatku powinni ladowac wzmocniona wersje w stosunku do E60.Druga sprawa ze M550dx bedzie bez szans jak do F10 550i w poliftowej wersji wpakuja silnik od 650grancoupe-450KM!!! :roll: wtedy naprawde bedzie bezsensu kupowac klekotka z trzema turbinkami :D Dla mnie niema racjonalnosci zeby ta wersja dostala literke M na poczatku,bo to tylko diesel co prawda dosyc szybki,ale przy nowej M5 to nie jezdzi :duh:
Opublikowano

Po pierwsze nigdy 550d nie będzie M5, ani nawet M-power. M550xd to oznaka obowiązkowego M-pakietu i oznaczenie nowej linii firmy BMW, która będzie oferować auta "pośrednie", między zwykłymi wersjami a serią M.

Po drugie, zarówno diesel jak i benzyna w 550, jest super propozycją, i każdy wybierze co lubi, więc nie pisz bzdur, że:

 

Druga sprawa ze M550dx bedzie bez szans jak do F10 550i w poliftowej wersji wpakuja silnik od 650grancoupe-450KM!!! :roll: wtedy naprawde bedzie bezsensu kupowac klekotka z trzema turbinkami :D Dla mnie niema racjonalnosci zeby ta wersja dostala literke M na poczatku,bo to tylko diesel co prawda dosyc szybki,ale przy nowej M5 to nie jezdzi :duh:

 

Po trzecie, i to najmądrzejsze co napisałeś, to że kuracja wzmacniająca w 535i by się przydała. Nie jest to jednak takie oczywiste. Jak wchodziło F10, to BMW już dysponowało mocniejszą wersją tego motoru, i to zarówno w wersji N54 - w Z4 35is (340PS), i wersji N54 w 740i (326PS). Zależy więc, jaka będzie polityka firmy, i bardzo możliwe, że w F10 po lifcie zostanie wersja N55 (306PS)...z czego oczywiście też nie byłbym zadowolony, a mocniejsza będzie jedynie w 640i N55 (320PS).

Podobna sprawa jest z 650i coupe i cabrio. Oba mają motor 407PS, taki sam jak w F10. Tylko w GranCoupe jest ten mocniejszy 450PS. I nie wiadomo czy trafi on do serii 5...

Opublikowano
A jaka jest róznica w wyposażeniu standardowym między 535d xdrive ,a m550 d xdrive oprócz m pakietu ? Róznica w cenie to chyba jakieś 90 tys zł

 

Różnica w cenie to dokładnie 99 tys - 274 do 375 ... i yglada to tak:

- pakiet M sport - 25 k PLN

- felga 19 M zamiast 18 (8kpln)

- biksenon + spryskiwacze (6kpln)

- e;l fotele z memory (5,5 kpln)

- klima 4 strefy (2,2 kpn pow rozszerzonej)

- ambient (1,4 kpln)

- aidio usb

- silnik w tech. blue perfoma - nie wiem, po co - ale 6 kPLN

 

Czyli za silnik zamiast 313 km 380 km płacimy wiecej ok 50 tyś więcej...

Srednio ciekawie ;-)))

Opublikowano

To trochę dziwne , Różnica w cenie między 535d xdrive ,a 530d xdrive to tylko 12 tys zł ,a aż 55 koni . Między 535d xdrive ,a m550d xdrive różica to 67 koni ,a w cenie aż 50 tys zł...

Gdzie jest pies pogrzebany ?

Pozdrawiam

Robert

Opublikowano
Prawdopodobnie płacisz za nowinkę w postaci 3-turbin. Oprócz Veyrona i kilku podobnych żadne auto nie miało więcej niż 2 turbiny. Osobiście nie rozumiem do końca idei wprowadzania czegoś pośredniego między "cywilną" wersją a M5. Czyli co, teraz do "zwykłej" F10 nie będzie można kupić M-pakietu, tylko będzie trzeba wybrać wersję "prawie M"?
Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Gdzie jest pies pogrzebany ?

Wygląda to na mieszankę trzech czynników: ekskluzywność (najdroższy, topowy diesel z literką 'M'), nowość (za nowości zazwyczaj trzeba płacić, potem cena spada, albo pojawiają się dodatkowe korzyści) i tzw. ekonomia produkcji (krzywa opłacalności od pewnego zakresu mocy silnika ulega gwałtownemu przyspieszeniu; łopatologicznie mówiąc, każde dodatkowe kilka koni mechanicznych powyżej danej mocy zaczyna kosztować więcej, niż sam przyrost tej mocy - być może technologicznie jest póki co bardzo skomplikowane wytwarzać taki silnik, w końcu ma 3 turbiny i prawie 130KM z litra pojemności...).

Opublikowano
Ja sie zastanawiam czy to jednak nie będzie tak, ze z zewnątrz to będzie model wygladający jak M5 - ale z dieslem, a nie jak M-Pakiet w normalnym F10 - stad moze ta róznica - czyli beda rzeczy, jak nowy HUD, deska do 330 z M5, gałka biegów, nastawy zawieszenia, programowalne nastawy, etc... moze to tak ma wygladac? nie wydziałem nigdzie w sieci info, czy to obowiązkowy M-Pakiet czy jednam M5 ale z dieslem. Jeśli to drugie, to 50 tyś jest uzasadnione.
Opublikowano (edytowane)

 

Czyli za silnik zamiast 313 km 380 km płacimy wiecej ok 50 tyś więcej...

Srednio ciekawie ;-)))

 

W 535xd robisz remap w ASO za 12.000 zł i masz 365Km i 730nm, prawie tyle co 550Xd. Rachunek jest prosty.

 

P. S Przy opcji zakupu w ASO gwarancja pozostaje bez zmian , a w innych chip fimach gwarancja przepada.

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
(...)

 

- silnik w tech. blue perfoma - nie wiem, po co - ale 6 kPLN

 

(...)

 

czy blue performance nie bedzie standardem za rok czy dwa, kiedy bedzie wchodzila nastepna norma EURO? w US blue performance jest juz teraz wymagane

 

kiedy cennik 2012 bedzie dostepny elektronicznie? ewentualnie, ktos ma zeskanowany?

 

pozdr

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Ktoś w bmw naprawdę chce mieć audi, nawet lusterka zrobili srebrne.

Dawid bierz, końcówki, ja biorę felgi :) już wiem, że je chce, felgi od prawdziwego M dopasowane rozmiarem do cywilne, yupi!

 

Myślałem, że chociaż wstawią hamulce, zawieszenie od M, a wygląda, że to "zwykłe" 535d z podniesioną mocą. Cała reszta jest jak w cywilnej + nowe felgi i więcej znaczków M. Nadkola, zawieszenie, hamulce (!), sterowanie zawieszeniem i charakterystyką (mniej zaawansowane), skrzynia (!), zderzak, zegary pozostały te same. Zlikwidowali tylko halogeny, pewnie się trochę grzał.

1M było solidniej zmodyfikowane, tu jest tylko uber disel. Wszystko oczywiście wygląda ciekawie, jedyne co mi się nie podoba to rozmienianie literki M na drobne. Kiedyś jak ktoś miał M było wiadomo, że to samochód ostry jak żyleta, a teraz to "tylko" mocny silnik.

Mogli zrobić serie "N" :) Tak jak audi ma np S6 i rasowe RS6.

edit

przepraszam, zmienili jeszcze czcionkę wersji silnikowej na tą kwadratową od M :)

Opublikowano

Z tymi halogenami to raczej nie chodzi o chłodzenie jako takie, w końcu średnie zużycie, a więc i wydatek ciepła są o niebo mniejsze niż w takim 550i, który halogenki ma seryjne, ale zdaje się, że za jedną kratką jest intercooler (w końcu trzeba ochłodzić powietrze dla trzech turbinek), a druga to chyba zwykła zaślepka. Co zaś do napisu - wygląda jakoś dziwnie...

 

"- Czym jeździsz?"

"- eM pięć..."

"- LOL!!"

"...set pięćdziesiąt De" :lol:

Opublikowano

Dzięki takiemu zabiegowi laik nie odróżni "M" od "m"

Druga strona medalu jest taka, że znajdą się na to kupcy, może niewiadomo ilu, ale zawsze.

Patrząc na to z mojej strony. Zapłaciłem za F11-ke 450k zł a to "tylko" 535xd. Dołożyłbym 30k zł i miałbym M5, no właśnie, tylko trzeba wiedzieć czego się chce.....

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.