Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak na razie będę jeździł tak jak jest, na wiosnę zrobi się cieplej to będę robił coś z tą odmą. Autko i tak stoi w garażu, po rozgrzaniu wszystko jest ok także nie ma tragedii. Dzisiaj jeździłem po wymianie wszystkich cewek i jest ok, nie zalewa jej, wszystko chodzi tak jak należy, pojadę tylko na regulację do gazownika bo miałem podjechać jak załatwię sprawę z cewkami. Wielkie dzięki za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam problem z moim autkiem a dokładnie wymieniłem wszystkie cewki i świece a silnik na zimnym dalej nierówno pracuje i drży. Co może być przyczyną ? Pozdrawiam

a to ja Ci powiem odma rozumiem ze na ciepłym ok? jakies błedy pokazuje inpa np.sondy lambda?

 

Nie doczytałem wcześniej Twojego posta, tak mam błędy sondy i wypadanie zapłonów. Czyli stawiasz na to że to odma ?

jak zrobisz odme znikną błedy sondy i wypadania zapłonów

Opublikowano
jak zrobisz odme znikną błedy sondy i wypadania zapłonów

podłącze Się do tematu, w jaki sposób naprawa odmy może wpływać na pracę sondy i wypadanie zapłonów :?: skąd te powiązanie :?:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Hej, miałem podobne doświadczenia na zimnym motorze telepało autem a na nagrzanym nic nie było .. dziś wymieniona ODMA jak ręką odjął...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak zrobisz odme znikną błedy sondy i wypadania zapłonów

podłącze Się do tematu, w jaki sposób naprawa odmy może wpływać na pracę sondy i wypadanie zapłonów :?: skąd te powiązanie :?:

ano kolego nieszczelne przewody zasysają lewe powietrze a to wpływa na takie odczyty z inpy po wymianie odmy te błedy juz się nie pojawiają

Opublikowano
Hej, miałem podobne doświadczenia na zimnym motorze telepało autem a na nagrzanym nic nie było .. dziś wymieniona ODMA jak ręką odjął...

 

sorry powracam do tematu niestety ... na chwilę było dobrze jednak ponownie objawy te same ... wymienione świece, cewki, odma brak jakichkolwiek błędnych odczytów komputera a jednak na zimnym TELEPIE go po osiągnięciu temp. zdarzy się ale delikatnie bałdzo .. ma ktoś jeszcze jakieś koncepcje co tu może nie grać?

Opublikowano
Hej, miałem podobne doświadczenia na zimnym motorze telepało autem a na nagrzanym nic nie było .. dziś wymieniona ODMA jak ręką odjął...

 

sorry powracam do tematu niestety ... na chwilę było dobrze jednak ponownie objawy te same ... wymienione świece, cewki, odma brak jakichkolwiek błędnych odczytów komputera a jednak na zimnym TELEPIE go po osiągnięciu temp. zdarzy się ale delikatnie bałdzo .. ma ktoś jeszcze jakieś koncepcje co tu może nie grać?

 

może uszczelka pod kolektor:

Opublikowano
Hej, miałem podobne doświadczenia na zimnym motorze telepało autem a na nagrzanym nic nie było .. dziś wymieniona ODMA jak ręką odjął...

 

sorry powracam do tematu niestety ... na chwilę było dobrze jednak ponownie objawy te same ... wymienione świece, cewki, odma brak jakichkolwiek błędnych odczytów komputera a jednak na zimnym TELEPIE go po osiągnięciu temp. zdarzy się ale delikatnie bałdzo .. ma ktoś jeszcze jakieś koncepcje co tu może nie grać?

 

może uszczelka pod kolektor:

 

no kolego muszę wykonac test ...dzięki za filmik - odezwe się niebawem

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
jestem po wymianie uszczelki kolektora ssącego i pompy ssącej strumieniowej objawy minęly :)

 

Z ciekawości, której z przodu 14, czy od dołu 15? I co to jest tam pompa strumieniowa?

http://static.bmwfans.info/images/epc/NTQ2ODFfcA==.png

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

sory za dlugi czas zwloki... uszczelka z przodu na kolektorze była u mnie....a pompa strumieniowa to układ sterujący podcisnieniem w silniku nie moge dodać zdjęcia wiec masz numer OEM częsci 11611440135

 

aktualnie zmagam się jeszcze z detalem (pedantycznie moze podchodzę) mam niskie obroty jałowe okolice 400 obr.... wydaje sie ze winno byc min 500-600 czasem wyrównuje ale zazwyczaj ma koło 400 .... zaero błędów teoretycznie wszystko ok .....

 

macie jakieś idee?

 

 

 

 

jestem po wymianie uszczelki kolektora ssącego i pompy ssącej strumieniowej objawy minęly :)

 

Z ciekawości, której z przodu 14, czy od dołu 15? I co to jest tam pompa strumieniowa?

http://static.bmwfans.info/images/epc/NTQ2ODFfcA==.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.