Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kolego powyżej 2 tys obrotów auto wchodzi jak by w tryb awaryjny i ledwo jedzie:) sprawdzałem przepływke u mecha ale powiedział że jest dobra bo przełozył ja do swojej i smigała:(jest to jedyny błąd jaki wyskoczył i po skasowaniu odrazu wyskakuje ponownie:( moge jeszcze dodac że ostatnio miałem wymieniana pompe wtryskowa i świece może to w jakis sposób nakieruje kogos na jakis trop;)
Opublikowano
kolego powyżej 2 tys obrotów auto wchodzi jak by w tryb awaryjny i ledwo jedzie:) sprawdzałem przepływke u mecha ale powiedział że jest dobra bo przełozył ja do swojej i smigała:(jest to jedyny błąd jaki wyskoczył i po skasowaniu odrazu wyskakuje ponownie:( moge jeszcze dodac że ostatnio miałem wymieniana pompe wtryskowa i świece może to w jakis sposób nakieruje kogos na jakis trop;)

 

Jasne - zmień jeszcze wtrysk sterujący :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
koledzy niestety jeszcze nie uproalem sie z tym problemem u kilku mechaników juz bylem i nikt nie jest w stanie mi pomóc:( dziś jechalem autostrada i tu mnie negatywnie zaskoczyło auto bo nie mogłem sie rozpedzic wiecej niż 120 km/h:( może ma ktos jeszcze jakieś sugestie co może byc taka przyczyna?
Opublikowano
nie! początek wtrysku do korekty. Podepnij kompa i niech Ci sprawdzą wartości rzeczywiste w porównaniu do wymaganych przez sterownik silnika.
Opublikowano
nie przez kompa :nienie: Kompem sprawdzi jedynie odchylke poczatku wtrysku uzyskanego w stosunku do wymaganego. Korekta poczatku wtrysku tylko i wylacznie w warsztacie gdzie maja wiedze i sprzet do nastawiana tej wartosci.
Opublikowano
kolego jeszcze jedno pytanko nie wiesz może ile może kosztować taka operacja?i z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi:)
Opublikowano
Podpięcie pod kompa i odczyt wartości to pewnie ok 50-70zł. Korekta początku wtrysku ?? nie mam zielonego pojęcia... musisz pytać w warsztacie tam u siebie.
Opublikowano
przy porannym odpaleniu ZAWSZE kopci każdemu :cool2: to też oznacza, że w moim i u wszystkich którzy posiadają M47 występuje nieprawidłowy początek wtrysku??
Opublikowano
umówiony jestem na wtorek to sie okaże co jest:) zastanawia mnie tylko jedna rzecz bo pompe miałem regenerowana niby dwa razy i po pierwszym razie auto falowało i nie wiedziałem co jest pompa padła i gość u którego regenerowałem pompe powiedział że źle ustawiony był kąt wtrysku i zregenerował jeszcze raz po włożeniu pompy silnik ładnie pracuje i wszystko jest oki prócz tego że muli i nie jedzie wiecej niż 120 km/h spalanie tez wzrosło i jest na poziomie jakis 9,5 litra:(
Opublikowano
przy porannym odpaleniu ZAWSZE kopci każdemu :cool2: to też oznacza, że w moim i u wszystkich którzy posiadają M47 występuje nieprawidłowy początek wtrysku??

Ja mialem kiedys przestawiony kat w audi a3 i roznica przed i po byla oszalamiajaca,bo przy przestawionym koncie bialy dym byl na calej ulicy,wiec chyba jest roznica skoro przy odpaleniu mojej bawarki przykopci,ale dymek nawet w lusterkach nie widac.Tak samo bylo w a3 po skorygowaniu konta...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.