Skocz do zawartości

<t>Co Ty wybralbys bedac na MOIM miejscu?</t>  

90 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AFAIK w czteronapedowych wersjach Audi A3/S3 i Audi TT byl montowany tylko i wylacznie haldex. Nie wiem, jak w najnowszym modelu A3, ale zdziwilbym sie, gdyby cos sie zmienilo.

Torsen wystepuje juz w Audi A4 1.8T, moj znajomy takie ma.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
AFAIK w czteronapedowych wersjach Audi A3/S3 i Audi TT byl montowany tylko i wylacznie haldex. Nie wiem, jak w najnowszym modelu A3, ale zdziwilbym sie, gdyby cos sie zmienilo.

Torsen wystepuje juz w Audi A4 1.8T, moj znajomy takie ma.

Masz niestety racje. Potwierdza to takze moje inne zrodlo. Zarzucam wiec pomysl z S3. Wstyd zeby do S to wstawiali...

Pozdrawiam i dziekuje

Tomek

Opublikowano

Drag- nagród za układ jezdny E39 otrzymało tyle ,ze E46 moze o tym tylko pomarzyc ( nie mówie o wersjach //M). Nie jestem taki pewien czy 330Ci zgubi jak chce 540i na zakretach.

 

JEsli mowimy o wersjach //M to E39 M5 na pętli NOrdschleife uzyskało czas 1:52 a M3 1:50 wiec roznica nie jest powalająca.

 

540 spełnia najwiecej kryteriów o których wspominał Lost SOul i powinno zostac zwyciezcą.

 

OSiagi, komfort, przestronnosc, prezencja, układ jezdny , prestiz , muzyka 8 cylindrów ...dla mnie to jak kwintesencja auta - w swoim czasnie E39 540 nie miało żadnej konkurencji a i dzis potrafi to czego nie potrafią nowe autka innych producentów- dawac czystą radosc z jazdy bez żadnych kompromisów.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jezeli nie M3 E36,to moim zdaniem 540i E39 jest faktycznie najfajniejsze.

Przejechalem sie nim raz i niesamowicie podobala mi sie sztywnosc karoserii i zawieszenia oraz rewelacyjny silnik. No i manualna skrzynia - marzenie ;).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

O jej ale zamieszanie.

 

Dla mnie wybór prosty jest - 540i ale manual - można znaleźć.

A dlatego bo:

- nie diesel,

- wiekszy o od e46 a czas leci i możesz potrzebować normalnego wielkością auta do różnych celów, rodzinka, bagaże, etc.

- e36 M3, to auto wyczynowe bardziej i małe jednak.

 

540i manual pali mniej od Subaru, i je objeżdża na drodze. A osiagom wcale M3 e36 nie ustepuje, a na autostradzie sądze że e36 byłoby mocno zaskoczone.

V8 to silnik wytrzymały i trwały. Chyba najbardzie ze wszytskich tu wymienionych.

Opublikowano

OK. Zagrajmy w otwarte karty. Sytuacja wyglada tak:

 

1. BMW E-46 330D - odrzucam ze wzgledu na to ze interesujaca mnie wersja z 204 PS jest dopiero z 2003r. - jest za droga.

 

2. BMW E-36 M3 - po na mysle przyznaje ze jest to dla mnie za stary samochod, ryzyko wyzszych kosztow eksploatacji za duze - pomysl upada

 

3. Audi S3 - wiskoza (Haldex) - odrzucony

 

4. Wczorajszej nocy rozmawialem z moja pania i ona preferuje BMW (maly OT: czemu ta marka tak podoba sie kobietom?).

W grze zostaje wiec:

- BMW E-39 540i - po namysle akceptuje spalanie. Jesli znajde ladna w manualu (co bedzie niezwykle trudne bo na 20 ofert sprzedazy 19 jest w autamacie - naprawde nie przesadzam!)

- BMW E-46 330i w sedanie lub w coupe (koniecznie z M pakietem)- zalezy co sie trafi ladnego w dobrej cenie.

 

Biore rowniez pod uwage:

- Subaru Impreza WRX

- Audi S4

 

Pozdrawiam

Tomek

 

EDIT:

540i manual pali mniej od Subaru

A osiagom wcale M3 e36 nie ustepuje, a na autostradzie sądze że e36 byłoby mocno zaskoczone.

Polemizowalbym.

Pozdrawiam

Tomek

Opublikowano

Różnica do setki jest 0,1 s dla M3, tyle że 540i ma wielki moment dostepny wszędzie, a na autostradzie V8 pokazuje co potrafi.

Nie sprawdzałem osobiście bo nie mam ani 540i ani M3, ale nie ma sie czego obawiać według mnie.

 

Subaru w mieście dziabie 20l/100 km.

Żeby jeździć trzeba kręcić, a wierz mi nie ma osoby która tym jeździ a nie kręci. Po prostu nie da rady, cały czas korci by deptać.

Opublikowano

Nie sprawdzałem osobiście bo nie mam ani 540i ani M3.

 

Boogie, a co Ty masz jak nie 540 :?: :?: :?:

Opublikowano

Nie sprawdzałem osobiście bo nie mam ani 540i ani M3.

 

Boogie, a co Ty masz jak nie 540 :?: :?: :?:

Może te "i" przy "540" robi kolosalną różnicę?Niewiem ja się nie znam ale musze przyznac że dowiedziałem się jednej ostotnej rzeczy : 540 objeżdża M3.Kurcze...a M5 też?Serio pytam.

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
panowie z tym bostwem 540 nie przesadzajcie...to po co bylo robione M3?dal idiotow ktorzy chca byc objezdzani zwykla 5?przepraszam...nie zwykla a boska..heheha M5 pewnie tez objezdza tylko sie nie znam...
Opublikowano
Minimalne zużycie jakie udało mi sie uzyskać w Imprezie WRX kombi to 13 litrów na trasie i troszke miasta, a maksymalne jakie mi sie przytrafiło to 25 litrów na......trasie Poznań - Rzeszów. Żeby jezdzic oszczednie - trzeba zmienic biegi przy ok 2000 rpm. Tak sie nie da :mrgreen:
Opublikowano
540 objeżdża M3.Kurcze...a M5 też?Serio pytam.

 

Niemozliwe. Chyba ze przy predkosciach rzedu 200km/h wzwyz M3 moze wymiekac, ale tez niekoniecznie.

Opublikowano
Różnica do setki jest 0,1 s dla M3, tyle że 540i ma wielki moment dostepny wszędzie, a na autostradzie V8 pokazuje co potrafi.

Nie sprawdzałem osobiście bo nie mam ani 540i ani M3, ale nie ma sie czego obawiać według mnie.

 

Subaru w mieście dziabie 20l/100 km.

Żeby jeździć trzeba kręcić, a wierz mi nie ma osoby która tym jeździ a nie kręci. Po prostu nie da rady, cały czas korci by deptać.

 

Jezdzilem E36 M3, E34 M5 i E39 540i.

E36 ma katalogowo 5,5 do setki, E34 5.9, a E39 wg roznych zrodel 6.2 - 6.4.

 

M3 bylo na 100% znaczaco szybsze od 540i, M5 tez wydawalo mi sie szybsze, ale byc moze byly to juz moje subiektywne wrazenia.

 

Co do Subaru, to bez przesady. Znam paru ludzi jezdzacych WRX-ami, sam mam nieco podobne auto (Ford Sierra Cosworth). Owszem, spalanie w jezdzie miejskiej rzedu 20l/100 km/h jest mozliwe do osiagniecia, ale przy ostrym palowaniu. Przy takiej jezdzie 540i tez spali Ci 20l, jak nie lepiej.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
540 objeżdża M3.Kurcze...a M5 też?Serio pytam.

 

Niemozliwe. Chyba ze przy predkosciach rzedu 200km/h wzwyz M3 moze wymiekac, ale tez niekoniecznie.

Aha, dzięki.Na serio już się zacząłem zastanawiać czy M3 jest gorsze od 540 co do osiągów.Jakby nie patrzył M3 to topowa wersja "3" a 540 to takie..hm..no zwykłe auto (no bo nie jest to M5).

Poziom poczucia humoru jest wprost proporcjonalny do Twojego IQ.

http://img407.imageshack.us/img407/5961/roxbury9je.gif

Opublikowano
Panfil , uwierz że "Cosa" jest osczedniejsza od WRX'a. A do tego jesli masz Cose RWD no to sam naped nie zjada 1-2 litrów
Opublikowano

Wiem, ze jest oszczedniejsza. Ale jezdzilem tez troche WRX-em. Wiem, ze potrafi zezrec i ponad 20l/100, ale trzeba go o to troche poprosic.

E39 540i przy takim stylu jazdy tez zezre ponad 20, skoro przy normalnej jezdzie pali w miescie ok 15-16l.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano (edytowane)

Panowie spokojnie !!!

 

Ja mam e34, a tu jest mowa o e39 !!!!

Silnik unowocześniony, i jak mi tu wielu wbijało do głowy spala mniej niż mój M60 !!!! :duh: :duh: :mad2: :mad2: :mad2:

I dlatego zechla mniej niż Subaru i je objedzie.

Ja jadąc gierkówką, i notując średnią prędkość 142 km/h W-wa Katowice, nie będę miała spalanie większego niż 12,5 L z kompa, czyli 11,7 - 11,9. Prędkość utrzymywana wtedy musi być 180-190 km/h.

 

A M3 e36 ma 6,1 do setki , do c.....a !

A 540i ma 6,2.

A przy dużych prędkościach obstawiam że M3 dostanie łomot !

V8 i pojemność to V8.

 

Jak toś jeździł R6 i V8 to wie, że człowiek nie może sie opamietać żeby nie kręcić R6, bo ten silnik brzmi jak się wkręci wysoko.

W V8 jest odwrotnie, brzmi jak przechodzi przez niskie obroty.

I to jest ważny przyczynek do notowanych spalań w ruchu.

 

A na temat wrażeń ze środka, to spokojnie.

Jak kupiłem swojego strucla, to myslałem że mam silnik zeswapowany na 3.0. Bo ja cisnę, a tu ni cholery, nie jedzie jakoś strasznie.

Dopiero jak zgnoiłem na trasię e60 530i zrozumiałem co oznacza poczucie ze środka.

Edytowane przez Anonymous
Opublikowano

A M3 e36 ma 6,1 do setki , do c.....a !

 

A moge wiedziec skad masz te dane? Bo to by znaczylo, ze E36 M3 majac o ponad 100 koni wiecej przyspiesza na poziomie mojego Coswortha w serii.

A moj Schnitzer wazac znaczaco wiecej i majac o 80 koni mniej przyspieszalby o niecala sekunde gorzej.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
M3 E36 3.2 ma fabrycznie podane 5,5 do setki . a do 200 ciągnie w około 20 sekund , czyli w czasie w jakim 540 manual ma ciut ponad 180 :wink:
Opublikowano

Panfil to tak ogólnie dostępne dane, że teraz nie pamietam, ze strony BMW polska klub, z mpwr, z niemieckich stron, z SSS.

Dla mnie znajomośc osiagów Mpower to jak chleb na śniadanie. ( 5,3 5,5 5,8 6,1 6,3 6,3 ... etc)

Opublikowano (edytowane)
no własnie w tabelce z danymi technicznymi na stronie bmw klub polska M3 3.0 Coupe ma 6 sek a 3.2 ma 5.5 do setki Edytowane przez Frank
Opublikowano
@Boogie masz zapewne na mysli M3 3.0 (1992-1995) - 0-100 km/h w 6 s, jednak dyskusja dotyczy M3 3.2 (1995-1998) a on ma do setki 5,5 s.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ta dyskusja powoli schodzi w kierunku wyższości jednych świąt nad drugimi.

Mnie zaczął zastanawiać jeden fakt- kolega Lost Soul poszukuje auta do 10k GBP, bo to jeszcze dla niego nie za drogie, ma na karku kredyt mieszkaniowy (chyba niczego nie przekręciłem), a jednocześnie poszukuje auta które powinno się cechować wspaniałymi osiągami typu przyspieszenia 0-200 km/h, być tanie w eksploatacji i chce nim szybko jeździć. Jak dla mnie to jest sprzeczne!!!! I do tego gdzie on na co dzień będzie się rozpędzał tym swoim potworem, w GB??? :duh: :nienie: Przecież angielskie przepisy ruchu drogowego nie są przyjazne posiadaczom szybkich aut (co od czasu do czasu podkreślają autorzy Top Gear). Nic w pierwszej wypowiedzi kolega nie wspomniał, że np. będzie jeździł na tor i tam wykorzystywał potencjał auta?????

Jak już chcesz jeździć BMW to wybierz 540i (nawet w automacie- ja też zapierałem się nogami przed tym wynalazkiem dopóki nie pojeździłem swoim) i skończ tą dyskusję :modlitwa: :modlitwa: szkoda naszych oczu i bitów :mrgreen: :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.