Skocz do zawartości

[F10/F11] FELGI. Dane techniczne, zamienniki, dystanse itd.


<t>Które felgi najładniejsze na białą F10?</t>  

35 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Widzę, że masz 535 po wirusie, w m-pakiecie, już coś dłubniętą więc wnioskuje, że zwracasz uwagę na estetykę samochodu trochę bardziej niż właściciel Skody. Dobrze się zastanów czy nie lepiej stracić te ~1000zł na oponach i nie kupić od razu 19" lub 20", będziesz się potem wkurzał, a nowe bmw f10 ma się tylko raz w życiu, warto czekać 3 lata na ładne felgi? Pamiętaj, że patrząc z boku koła to 20% samochodu :)
  • Odpowiedzi 169
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:) wiesz jesli bedzie tak dalej to za 3 lata kupie cos w stylu M4 - az tak dopieszczonego auta nie mam jak ty monogramusi-e
Opublikowano

Osobiscie uwazam ze tylko Ori felgi - ewentualnie jakis schnitzer,alpina, hartge

 

Maja22 - wrzuc fote twojego auta.

 

Sam wrzucilem na lato ori 18 i opony bez RSC - sam nie wiem dlaczego meczylem sie 5 lat na runflatach :duh:

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wiele osob mi pisalo o umieszczenie zdjec moje piatki - zamieszcze moje zdjecia ale za jakies 2 tyg. -auto jest bez sterownika i siedzi w garazu

 

zamowilem inne felgi : http://www.borbet002.mx-live.com/default.aspx

 

model:Borbet BL5

black polished

Opublikowano

Pierwszy raz 20" na samochodzie i... jest dobrze - Cross Spoke 312. Ori było V-Spoke 328 na conti 3 - do sprzedania prawie nowe po jednym sezonie:]

http://imageshack.us/a/img38/7600/bmw021000p.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wow srebne a do tego takie duze - fajnie
Opublikowano
Zdjecie na szybko z telefonu.. Generalnie w porównaniu do 18 cali to przeskok nie jest jakiś kosmiczny. 18 i 20 z ROF Conti i Dunlop.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

sluchaj jako wyglad jest niesamowity a do tego srebny na czarnym bardzo fajnie wyglada. opisz komfort przejscia z 18 cali na 20 cali

i jak przyczepnoscia conti vs dunlop

Opublikowano (edytowane)

O to ci chodziło? :)

Zastanawiam się czy nie pomalować tych felg w całości na srebrny albo czarny, trochę mi się znudziły dwukolorowe. Nie chcę ich zmieniać bo są bardzo dobre technicznie (bardzo lekkie i mocne). A teraz można pomalować plastidipem bez uszkodzenia powłoki oryginalnej.

 

http://img545.imageshack.us/img545/3867/dsc0265a.jpg

 

A propos komfortu, u mnie przy zmianie między 18", 19" a 20" nie było różnicy. Nie wiem dlaczego ludzie dalej uważają, że resorowanie dwutonowej limuzyny odbywa się przez opony których bark ma bok od 9 do 12cm, tak było 10-15 lat temu.

Natomiast po założeniu sprężyn ACS jest jak E60 w m-pakiecie czyli miłośnikom pływania może się nie podobać.

Bez modyfikacji zawieszenia zakładajcie spokojnie do f10 felgi na jakie macie ochotę bez utraty komfortu.

Edytowane przez monogramus
Opublikowano
Na razie za mało przejechane żeby ocenić przyczepność. Auto dość poważnie "zesztywniało" a co do sprężyn, to chyba kiepsko bo mam x-drive z EDC.
Opublikowano
Monogramus mój kolega ma F10 z całym pakietem M Performance, i do tego ma te same felgi co Ty tylko, że czarny metalic i wyglądają genialnie :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
monogramus - czarny fortepianowy - do twojej bemi ideal. 19cali z oponami rof jak dla mnie to strasznie twardo ale ty chyba masz zwykle oponki.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

 

Chodzi mi po głowie zmiana felg 20" mam na lato aktualnie 373M a zachorowałem na felgi marki Vossen CV4 20" Matte Graphite Machined.

Moja nowa konfiguracja zestawu ma być nastepujaca.

- Przód 20x9 offset (ET)20

- Tył 20x10.5 offset (ET)27

 

Pytanie czy mogę zostawić obecne ogumienie z modelu 373M tj.

-przód 245/35/20

-tył 275/30/20

Nie chciałbym w poważnej limuzynie zrobić stretch z opon jak w German style.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Taki dokładnie zestaw (szerokości felg i opon) proponują mi do mojego auta. Zatem dołączam się do pytania. U sprzedawcy usłyszałem, że po założeniu w takiej konfiguracji "opony będą ładnie leżeć". Tylko co to znaczy? :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Czesc Macieju.

 

Wałkowałem moj temat z kilkoma firmami tj. Vossen, n4sm, Best performance, Prestige wheels, Projex uk nt. mojej konfiguracji i niestety ale kazda z nich odradza mi taki offset:

- Przód 20x9 offset (ET)20

- Tył 20x10.5 offset (ET)27

 

do F10 prawidłowe ET jest nastepujace:

- Przód 20x9 offset (ET)35

- Tył 20x10.5 offset (ET)42

 

Opony tak jak do normalnych 20"

Nie będzie problemu przy tym offset z sprężynami H&R w niedalekiej przyszłości.

Porozmawiaj z swoim sprzedawca od BBS nt. ET do swojej buni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pięknie dziękuję!

 

W sprawie ET jeszcze nie mam szczegółów, natomiast rozmiar opon będzie trochę inny: z tyłu 285/30 zamiast 275/30. BBS dostał certyfikat TUV na szersze opony. O tyle dziwne, że dla CH-R przy tej samej szerokości obręczy (10,5") mają zgodę na 275.

 

ET jeszcze będę sprawdzał.

 

Pozdr!

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam kolegów,

Zakupiłem w tym roku 535i F11 z 2012 na felgach 18". Na zimę planuję zakup felg i opon 17" od 520d (F10) - czy ktoś może potwierdzić że nie będzie z tym problemów?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,

WA

Opublikowano

Nie będzie problemów, bmw tak sprzedaje jako akcesoria do 535i:

 

Przednia

Tylna 8Jx17

8Jx17 225/55R17 97H

225/55R17 97H

Pirelli W210 Sottozero S2 Standard, RDC 2289789

 

Przednia

Tylna 8Jx17

8Jx17 225/55R17 97H

225/55R17 97H

Bridgestone Blizzak LM-32 RSC, RDC 2365500

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam kolegów,

Zakupiłem w tym roku 535i F11 z 2012 na felgach 18". Na zimę planuję zakup felg i opon 17" od 520d (F10) - czy ktoś może potwierdzić że nie będzie z tym problemów?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,

WA

O matko... A dlaczego 17"?

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Ja tez zmieniłem z 18 na 17 ze względu na komfort jazdy. Nie dla każdego wygląd zewnętrzy jest najważniejszy. Dla mnie komfort jest na 1 miejscu. Kiedys jeździłem na 19 to dopiero masakra. Oczywiście mówimy o run-flat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W takim razie jestem pod wrażeniem Waszych zdolności wyczucia różnicy w komforcie. Ja ziarenka grochu pod stertą materacy na pewno nie wyczuję i w zasadzie nie widzę ŻADNEJ różnicy w komforcie między kołami 18" i 20" (i to pomimo tego, że 18" miałem jeszcze na seryjnych sprężynach, a 20" na obniżonych). A 17 vs 18 to, w mojej ocenie, zupełna abstrakcja... Naprawdę szczerze odradzam taką zamianę, bo F10 na takich maleńkich felgach wygląda bardzo niefajnie...

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
A ja czuję dużą różnicę pomiędzy moimi letnimi 19" a zimowymi 18". Niemniej też uważam, że 17" w F10 to lekkie nieporozumienie...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To może być bardziej kwestia różnicy w konstrukcji opon (zimowe = miększe vs letnie = twardsze)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.