Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tak sobie po cichu planowałem, żeby po obecnym jeździtku coś większego, za 3-4 lata kupić, i właśnie E60/61 mi po łbie chodzi. Ale niestety wychodzi, że E60 znikną z ulic, gdy E39 będą jeszcze po nich chwacko śmigały... :(

Autor, powodzenia w załatwieniu sprawy, i pamiętaj - nie drap się po jajkach na wizji! ;)

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niedorzecznik BWM zaserwował typowe PRdolenie cwaniaczka dla którego pół prawdy to już cała prawda. Głośno tego zazwyczaj nie mówię, bo sprawy to nie zmieni a i ludzie dziwnie potem patrzą, ale porządnym firmom nie są potrzebne darmozjady z działu PRopagandy i ściemologii stosowanej. Potrzebni są inżynierzy umiejący obsługiwać CAD i suwmiarkę, a nie menedżerkowie ustalający kiedy należy nowe auto wprowadzić albo ile ma kosztować porządna jednostka R6, których kwalifikacje sprowadzają się do obsługi PowerPointa.

(patrzą dziwnie? a niech patrzą...)

Opublikowano
A ja mimo wszystko mam wrażenie że kolega zderzył się z polską rzeczywistościa, tj. trafił do pazernego ASO, które chce wyciągnąć ile się da, tylko tym razem klient "awanturuje się" i donosi do centrali. Co to za usterka cyt. "podniesiona wartość luzów na trzonkach kilku zaworów" ? znaczy że miały luz liniowy, ten który ma być korygowany przez samoregulatory? Czy osiowy który oznaczałby to że do cylindrów lał by się olej bo uszczelniacze były by dodatkowo rozpychane a silnik paliłby ogromne ilości oleju? W niejednym warsztacie wymienili by popychacze i było by po sprawie, ale w ASO to rośnie wszystko do rangi remontu kapitalnego i wymyślania czego by tu jeszcze nie "dorzucić" Teraz BMW musi się z tego jakoś wytłumaczyć, bo przecież nie powiedzą że autoryzowany serwis kombinuje jak by tu jeszcze rąbnąć klienta, brakuje jeszcze żeby dywaniki zaporponowali gumowe na zime, tak przy okazji.
Opublikowano
W gąszczu delikatnie mówiąc niestosownych komentarzy w Interii wyczytałem że jeden z użytkowników z Polski w identycznym samochodzie miał ten sam problem. Po oddaniu go do serwisu w Niemczech został mu wymieniony silnik. Napisałem pismo które oddałem dziś do tłumaczenia. Wyślę je do centrali Bmw. Może zainteresuje ich '' dbałość '' o klienta w Polsce.
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Są ludzie na forum którzy nie pisali w tym temacie ale się nim interesują, np. Ja, dlatego napisz proszę jeśli są nowe fakty, chodzi mi o pismo do centrali itp...
Opublikowano

Otrzymałem odpowiedź pocztą tradycyjną z BMW :?

 

vielen Dank für Ihre E-Mail und bitte entschuldigen Sie, dass wir nicht

postwendend

antworten konnten.

 

Es tut uns leid, dass Sie mit Ihrem Fahrzeug nicht rundherum zufrieden

sind, denn wir

möchten unseren Kunden natürlich jegliche Art von negativen Erlebnissen

mit unseren

Fahrzeugen ersparen.

 

Gerne haben wir Ihr Schreiben zum Anlass genommeen, die Kulanzentscheidung

unserer

Tochtergesellschaft BMW Polen zu bewerten. Natürlich versucher wir unseren

Kunden auch nach Ablauf der Gewährleistung im Rahmen der Kulanz zu helfen.

Es ist

aber auch verständlich, dass wir uns bei einer Entscheidung an den

Fahrzeugdaten

orientieren müssen. Unter Berücksichtigung der Fahrzeugdaten- Ihr BMW hat

eine

Betriebszeit von mehr als vier Jahren und eine Laufleistung von 90.000

Kilometern - meinen

wir schon, dass das vorliegende Angebot unserer Tochtergesellschaft

durchaus ein

faires und angemessenes Entgegenkommen ist. Daraus abgeleitet bitten wir um

Nachsicht,

dass wir keine weitere Kostenhilfe anbieten können.

 

Sehr geehrten Herr .........., auch wenn Ihr Wunsch nicht gesamthaft

realisiert werden

konnte, so denken wir doch von einem fairen Beitrag sprechen zu können.

 

Mit freundlichen Grüßen

Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft

Produkt und Service Management

i.V.

 

Mate Crnkovic

Kundenbetreuung

Opublikowano

hehehe, jakis jugol napisał ci, że cie olewają i za to co ci zaproponowali w Polsce powinieneś ich po .....lizać.

 

powinni ci dopisac w tym liście, że w bmw jedynie w grę wchodzi diesel. silniki benzynowe to wtopa do kwadratu.

Opublikowano
dokładnie, nikt nie narzekał na 4.8 i m5 wiec może chociaż te dwa silniki są dobre. jak w benzynie to tylko te dwa, reszta to kanał.

A ilu dotychczas używałeś tych benzynowych silników?

Opublikowano
dokładnie, nikt nie narzekał na 4.8 i m5 wiec może chociaż te dwa silniki są dobre. jak w benzynie to tylko te dwa, reszta to kanał.

To poczytaj o pompach wodnych w silnikach M5 :cool2:

Opublikowano
A ilu dotychczas używałeś tych benzynowych silników?

 

poczekaj, aż ci jęknie i wyskoczysz na nową głowice z duperelami :mrgreen:

chyba, że zrobisz swapa na dizla to wyjdzie cie taniej :cool2:

jeżeli nie jesteś pierwszym właścielem to nie masz co liczyć na łaskę aso w postaci rabatu i płacisz za wszystko 100%

Opublikowano
poczekaj, aż ci jęknie i wyskoczysz na nową głowice z duperelami :mrgreen:

 

Jeśli miałbym już takiego pecha jak autor tematu wymieniłbym pewnie popychacz i zapomniał o temacie. Ale jeśli nadal pech by mnie prześladował i spowodował całkowitą awarie silnika, to faktycznie wymienił bym silnik na inny egzemplarz. Operacja zamknęła by się prawdopodobnie w kosztach nowej turbiny i paru innych dupereli które wielu szanownych użytkowników diesli ma szanse u siebie wymieniać. Przyjmując twoją retorykę trzeba by powiedzieć że silniki diesla w BMW są dobre, "wtopa" to tylko osprzęt, klapki w kolektorach, turbiny nie nadające się do regeneracji, pękające kolektory, uszkadzające sie czasem wtryski i zatykający się DPF. Do tego silnik N47 i problemy z łańcuchem rozrządu. Oczywiście można przyjąć że to naturalne, że wszystko się psuje itp. ale w świetle tego jak się ma stwierdzenie "że w bmw jedynie w grę wchodzi diesel"?

Przesadzasz troche z idealizowaniem. Dzisiaj przewaga sprzedaży to diesel, więc głównie na nich skupiają się producenci, jak zrobić silnik który mało pali ma dużą moc bedzie wyróżniał się w testach. Ale po okresie kilkuletniej eksploatacji, zaczynają się problemy, które w połączaniu z drogimi częściam z założenia mają skłonić do pomyślenia o czymś nowym. Ta zasada odnosi się także do benzyn, ale praktyka pokazuje gdzie lepiej się sprawdza.

 

Polecam ciekawy film.

http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU&sns=fb

Opisany w nim mechanizm dotyczy pewnie firm którym najlepiej sie powodzi, BMW w roku 2011 uzyskało rekordowy zysk :wink:

Opublikowano
hehehe, jakis jugol napisał ci, że cie olewają i za to co ci zaproponowali w Polsce powinieneś ich po .....lizać.

 

powinni ci dopisac w tym liście, że w bmw jedynie w grę wchodzi diesel. silniki benzynowe to wtopa do kwadratu.

 

Niom ja też mam niezłą wtopę. Trzylitrowa benzyna o oznaczeniu kodowym M54B30...... Ciekawe dlaczego za 8 lat uszczelniony został jedynie termostat i wymienione świece zapłonowe - jeśli mowa o grzebaniu w silniku...

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
prezesiu, masz problem z czytaniem z zrozumieniem. silnik n52 a nie n54, twoj silnik jest jeszcze z E39 i E46 i nie miały tej wady.

 

Tak dla porządku opisany tu temat dotyczy silnika N53, a w praktyce być może ze tylko jakieś ich partii. Bo mimo jak mówisz "wtopy" i dziesiątek tysięcy takich silników na świecie nie słychac żeby to psuło sie na lewo i prawo, w odróżnieniu od wspomnianego osprzętu diesli.

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.