Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wymienialem wisko dwa tyg temu. Stare krecilo się luźno bez względu na temp. Nowe kręci się ciężko zarówno na zimnym jak i ciepłym. Masz problemy z chłodzeniem?
  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Potwierdzam co pisał kolega wcześniej, moje visko sprawne, zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku obraca Się z dość znacznym oporem i nie ma mowy o wykonaniu pełnego obrotu :nienie:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Jeśli również jest na wiskozie to powinien działać tak samo jak w innych silnikach. Chwilę po odpaleniu może kręcić Się dość szybko,by potem zmniejszyć prędkość i obracać Się powoli, wolniej niż obroty silnika(bez problemu zatrzymasz go ręką) wraz ze wzrostem temperatury silnika będzie kręcić Się coraz szybciej aż do pełnego "spięcia" a wtedy bankowo usłyszysz wichurę pod maską i nie próbuj go zatrzymywać bo stracisz paluchy :wink: . Ale przy obecnych temperaturach raczej ciężko będzie uzyskać pełne zblokowanie
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Mam e90 325i. Wiatrak chodzi tylko czasami kiedy silnik jest goracy a potrm sie wylacza. Gdzie znajde info czy moj silnik jest wyposazony w ta wiskoze?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak. Tylko czemu w dziale e39 się pytasz o chłodzenie e90? 1
Wpisalem w wyszukiware forumowa i tu znalazlem temat wiskozy. Dzieki za pomoc!

To jest właśnie przyczyna niewłaściwego tytułowania tematów i braku moderacji...cóż :(

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

To swoją, drogą. Bo większość osób zaloguje się i bez czytania regulaminu zakłada temat.

 

Dlatego ja jak szukam to robię to w danym dziale a nie na str głównej wtedy nie ma problemu

Opublikowano

Panowie, sporo poczytałem i już sam nie wiem dokładnie jak to jest jeżeli visko jak kręce na wyłączonym i zimnym silniku robi może 1/8 obrotu a jak silnik jest włączony to dmucha jak szalone i to przez cały czas jak bym miał tam silnik minimum 4 litry :D na wolnych orotach nie zwalnia nie przyśpiesza (urywa palce) a jak wkręcem na obroty to robi małe tornado a temperatura cały czas w pionie a grzeję sie w ciągu 5 min lub 5 km co radzicie ? postaram się na dniach zrobić i wrzucić jakiś filmik silnik 2.8 i

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Meyle. Pisząc, że nie da się zatrzymać mam na myśli że pchających tam palce czuć dużą moc tego wiatraka i żeby zatrzymać trzeba by na pewno ponieść ryzyko. Uszkodzoną zatrzymywałem bez najmniejszego trudu.
Opublikowano
Jak jest spiety cały czas nawet przy tej poniżej pionu to nie działa poprawnie. Takie wisko jest do wymiany. Chyba że ciągle przeciążanie silnika i ryzyko urwania łopatki śmigła ci nie przeszkadza to tak jeździj. Wtedy lecą obie chłodnice i trochę plastików. Potrafi nawet uszkodzić maskę.
Opublikowano
Oooo! Trafiłeś w dyche! Właśnie taką awarię miałem, ale myślałem że gdzieś obudowa się poluzowala. Przyjrzę się tej wiskozie uważniej.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

odkop:

Ostatnio usłyszalem jak zalączył mi sie wentyl od klimy. Temperature mam pion idealnie. Ale moglem wczesniej nie widziec porblemów bo mialem padniety termostat.

Moje wisko jak tak stoi na zimnym stawia opór, gdy pchnę łopatkę to się przekręci, ale w ogóle nie pojdzie samo dalej. Gdy wykonam pół obrotu robi sie bardzo luźne. Potem kolejne pół obrotu i znowu stawia opór. Zakładam, ze to kwestia oleju który zebrał się w jednym miejscu. Nie słyszałem jednak zeby załączyło sie tak konkretnie i robiło wichure. Albo ratuje mnie ciągle wentylator klimy albo wszystko jest ok :?

Dodam ze do poprzedniego auta kiedyś kupilem wisko BEHRa, i od nowosci nigdy nie widziałem jej w pełni spiętej. Nawet po trasie od razu po zatrzymaniu był na niej opór, ale spokojnie kręciłem ręką. Czy to "spięcie" to faktycznie jest tak silne, ze łapy urywa, jakby zablokować śrubą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.