Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie będę dyskutować z Tobą bo się za bardzo spinasz nie wiem po co. Masz jakieś problemy? Człowieku my tu piszemy tylko o sprawach dot. eksploatacji a Ty tu jakieś wywody wypisujesz.

 

Tak Cię interesuje mój wiek? mam 24lata. Mieszkam w Głogowie woj dolnośląskie.Ty się zachowujesz jak jakiś szczeniak. Pamiętaj, wiek to nie wszystko. Ty masz swoje lata czym się afiszujesz ale w głowie niewiele tak samo z kulturą. Co z tego że jestem młodszy Ty masz większy staż etc? Zachowujesz się jak działacze PIS-u którzy są w Twoim wieku :mrgreen: Nic nigdy się nie podoba :mrgreen:

 

To jest tylko forum. Ja jak nie mam racji podziękuje że się czegoś dowiedziałem i tyle. Ty się spinasz.

  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to nie dyskutuj ,po co dalej dyrdymały wypisujesz że do szkoły chodziłeś nikogo to nie interesuje ,ja jak szczeniak nie ubliżam tobie pierwszy

i to jest ta duża różnica ,pewnie że forum jest od spraw mechanicznych bmw ,

więc dlaczego wyjeżdżając z głupimi tekstami do ludzi nie tylko o sobie piszę

wielu innym z ciemnotą wyjeżdżałeś ale cwaniaczyć tylko na forum potrafisz.

wystarczy poczytać twoje posty i widać twoja inteligencję ile to razy komuś pomogłeś ,ponad 50 % tego to klepanie z komputera i z innych forum .

Opublikowano

Innego forum nie czytam bo nie podoba mi się stronka jest wszystko pomieszane nawet modele, więc nie trafiłeś.

 

Nie wiem skąd to zdenerwowanie, ale na forum nie musisz swoich żalów tu wylewać, a Tobie nie ubliżałem. Pytałeś skąd mam takie informację to napisałem że ze szkoły. Uczono mnie takich rzeczy. To Cię obraziło?

 

Szkoda, że bez sensu zaśmiecamy ten wątek. Nie wiem co Ty z tego masz.. Nie masują Ci moje dyrdymały to po co czytasz? Staram się pomóc na tyle ile umie i często pomoc jest trafna, często nie. Ale widać 50% to Twoim zdaniem dyrdymały. :duh: My na forum też tu kolego żartujemy. Tak by była luźniejsza atmosfera. PRzyłącz się kiedyś i poluźnij gume :mrgreen:

Opublikowano

Pasują miało być. Przepraszam CIę bardzo, obym CIę nie uraził :mrgreen:

 

No zacytowałem. Tylko Cię poprawiłem bo nie miałeś racji i już Pan jest urażony? Czy to coś takiego upokarzającego. Tak próbujesz mi mówić o ile lat Ty nie jesteś starszy jeśli CIę kiedykolwiek poprawię ale po co? Nie każdy wie wszystko niezależnie czy ma lat 80 czy 15. Czasami dzieciak z podstawówki może zagiąć starszego co jest chyba dla Ciebie nie do przyjęcia :mrgreen: I jeszcze raz CI powiem. Wyluzuj chłopie to jest forum

Opublikowano (edytowane)

więc nie zadawaj nie mądrych pytań po co odpowiadam :mrgreen:

napisałem żebyś udowodnił swoją racje jeśli twierdzisz że się mylę :mrgreen:

ale jakoś nie masz chyba takich możliwości albo celowo nie chcesz ,

twój problem , więc nie pisz że ktoś nie ma racji jak sam tego nie wiesz i nie potrafisz udowodnić,

ja ci też powtarzam abyś też wyluzował bo ja jestem cały czas :mrgreen:

zawsze kiedy się zdenerwujesz to uciekasz z forum i dopisujesz posty o 12 w nocy :mrgreen:

Edytowane przez driverv8
Opublikowano

Ja Ci napisałem, potem Krys32 jako użytkownik takowego motoru to potwierdził i powinno być koniec rozmowy.

 

Wtedy powinieneś wyluzować :mrgreen: Dobrze, żę już wszystko jest wyjaśnione...

Opublikowano

dobrze więc jako wielcy mechanicy udowodnijcie obaj, że normalna robocza temperatura płynu chłodzącego silnika o którym piszecie to

ponad 100 st.C i że silnik w takiej temperaturze pracuje cały czas .

twojemu koledze krys napisałem czy chociaż mierzył parametry porządnym miernikiem .

Opublikowano

Masz przykład silnika mojego.

Temp początkowa otwarcia termostatu to 92st i silnik pracuje od tej temp aż do 104<< max otwarcie.

 

Termostat w V8 zaczyna się otwierać dopiero w 98st a silnik po nagrzaniu i przy jeździe utrzymuje cały czas ponad 100st a max otwarcie to albo 110 albo ciut poniżej. To użytkownicy pewnie wiedzą. I płyn w V8 się nie gotuje dalej. Nawet po zejściu z pionu się nie powinien gotować.

 

Kolea ma temp otwarcia (teraz spojrzałem) na 105st. Więc jeszcze więcej.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Panowie musiałem pół wątku puścić w kosz i niektórych wysłać na urlop.Opanujcie się trochę , zamiast kłócić się wystarczy raportować post!!
Opublikowano

Wpadłem tu bo zobaczyłem takie zainteresowanie tematem i myślałem że o du..ch znowu rozprawiacie,myślę sobie dodam coś od siebie a tu :duh: okazuje się że po mordach chcecie sobie dać :mad2:

 

Dzisiaj palmowa niedziela i jak widać palma niektórym odbija :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Trzymajcie się tematu!!

Następnym razem takie przypadki natychmiast raportować i nie karmić trola..

  • Moderatorzy
Opublikowano
takie zainteresowanie tematem i myślałem że o du..ch znowu rozprawiacie,myślę sobie dodam coś od siebie a tu

Moje wpisy są lepsze, a tutaj no cóż............

Ale o du*ach zawsze możemy :mrgreen: i każdy(no może nie każdy) będzie zadowolony. Tak po cichu to wczoraj trochę poruszyliśmy ten temat :mrgreen:

O viewtopic.php?f=72&t=155407&start=1215#p1571163

Jak rośnie temperatura to przeważnie zbliżają się dni płodne, oczywiście u kobiety :mrgreen: .

Co do temperatury to zależy od konstrukcji silnika.Moje V8 trzyma w granicy 90-95 stopni, a napęd wentylatora jest hydrauliczny napędzany pompą olejową.

Jest to super rozwiązanie.Kiedyś montowali visco,ale wiadomo jak to działa dlatego pozbyli się tego wynalazku.

Dziwię się że w BMW tak długo to stosowali,a teraz w tych nowych to nie wiem jak robią???

PS. Który jest na urlopie???Przyznać się :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Chyba Krystian i driver.

 

To chyba dość niezawodne rozwiązanie w układzie chłodzenia. Węże w takim przypadku są chyba zbrojone tylko czy pompa wytrzymuje upływ lat?

W nowych BMW przeszli na tradycyjny czujnik w chłodnicy i elektroniczny wentylator.

Wiesz.. Wisko ma plusy i minusy. Plusem jest jedna elektronika mniej. Nie ma silników do których czasami ciężko się do nich dostać, parcieją przewody i tym podobne historie. Oczywiście mowa o starych autach.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Bardzo niezawodne. Pompa wytrzymuje i nie ma opcji żeby padła, a Ty nie wiedział o tym-wspomaganie kierownicy jest na tej samej pompie. Zanim padnie to tradycyjnie wydaje odgłosy, także wcześniej wiadomo, że trzeba wymienić.

I używa się odpowiedniego płynu Power Sterring Fluid, ATF zabija właśnie tą pompę o czym wiele osób nie wie.

Przewody hydrauliczne są grube i zbrojone, takie jak w hydraulice siłowej(w razie czegoś nie ma problemu z dorobieniem).

W BMW mam wiskozę tyle lat i działa ok. Chociaż właśnie dużo osób skarży się na to i nie tylko w BMW.

Ten kto ma urlop to raczej się nie odezwie :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

U mnie w pracy maszyny też mają tak rozwiązane układ chłodzenia. Tam wszystko pracuje w hydraulice. Skręt za pomocą siłowników, klapy, organy robocze itd. Tylko w kopalni niestety są takie warunki, że to dość szybko się niszczy, dlatego byłem ciekaw jak to ma się w samochodach.

Jeszcze nie słyszałem by tak osobówka była chłodzona i wydaje się fajnym rozwiązaniem.

 

To już wiadomo kto dostał :mrgreen: Oby na IP

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Zdjąć przedni zderzak. Wtedy zobaczysz chłodnicę klimy która zbiera największe żniwo zwłok owadów i wszelkiego rodzaju syfu i ją można wyczyścić wodą pod ciśnieniem wtedy przepływ powietrza i oddawanie ciepła się zwiększy
  • 1 rok później...
Opublikowano
Panowie to jak w końcu jest z tym sprawdzeniem visco na zgaszonym silniku? Mam obecnie 2 - jedno po pokręceniu ręką nie robi nawet pełnego obrotu ( wyczuwalny dośc duży opór ), a drugie kręci się prawie bez wyczuwalnego oporu. Pytam bo zdania są podzielone, a póki mam wszystko na wierzchu zawsze łatwiej z wymianą będzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.