Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zakupilem olej silikonowy o gestosci 3000 i zregenerowałem sobie wisko i tak było na szrot i co i banalnie prosta jest ta czynność (regeneracja ) wisko smiga dokładnie tak jak opisuje większosc tu kolegów kreci na zimnym przez jakies okolo 1 min i potem ma wolniejsze obroty a gdy sie zagrzeje to wtedy sie zalacza i odrazu je słychac i widac jak szybko sie kreci i po wystudzeniu znow sie obraca powoli ps. uważam ze jest gitara :cool2: koszt oleju z przysylka jakies 40 zl
  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

witam koledzy podlacze sie pod temat

natomiast dzis wymienilem visko orginal bmw i chlodnice i nowy wiatrak a nadal mam temperature silnika okolo 104stopnie sprawdzane w liczniku a wskazowka stoi normalnie w pionie powiedzcie czy to normalna temperatura bmw e39 2.5ia 2000r po lifcie juz

pozdrawiam

Opublikowano

Chłodnica jakiej firmy dokładnie? W zimę to za wysoka temp. W lato jest ok ale w korkach i przy włączonej klimie.

 

Wskazówka ucieka z pionu po osiągnięciu 115st C

Opublikowano
witam koledzy podlacze sie pod temat

natomiast dzis wymienilem visko orginal bmw i chlodnice i nowy wiatrak a nadal mam temperature silnika okolo 104stopnie sprawdzane w liczniku a wskazowka stoi normalnie w pionie powiedzcie czy to normalna temperatura bmw e39 2.5ia 2000r po lifcie juz

pozdrawiam

 

niemożliwe żebyś miał taką temperaturę płynu 104 stopnie to już normalnie by ci płyn się gotował a po odkręceniu korka wywaliło by go ze zbiorniczka

 

jak to mierzyłeś??

Opublikowano

Płyn gotuje się w temp ok 120st przy sprawnym układzie zalanym płynem chłodzącym a nie wodą. Nawet woda w układzie wrze pewnie w ok 110st. Temp pełnego otwarcia termostatu to niewiele ponad 100st a temp pracy e39 v8 to ok 108st i płyn się nie gotuje. TO układy ciśnieniowe i nie ma prawa nic wrzeć

 

Włączył test nr 7 i tam jest dokładna temp cieczy w głowicy

Opublikowano (edytowane)

żadne auto nie ma normalnej temperatury pracy gdzie płyn osiąga ponad 100 stopni

a test nr 7 nie zawsze musi pokazać prawdziwą temperatur płynu.

 

Temp pełnego otwarcia termostatu to niewiele ponad 100stc danielxc

pełne otwarcie termostatu jest różne w zależności od rodzaju zasilania :diesel , benzyna

a temperatura otwarcia pełnego termostatu to od ok80 do 90 st.c.

Edytowane przez driverv8
Opublikowano

Jakie? Że nie gotuje się płyn w naszych układach ciśnieniowych w 100st tylko więcej? Z fizyki jak chodziłem do szkoły.

 

A Termostat w V8 się otwiera później niż w R6. Początek to bodajże 96 albo 98st a pełne otwarcie ma w ponad 100st. Mówię o e39 bo nie wiem jak w innych

 

Kolega Krys32 posiada V8 i z tego co mi wiadomo ma sprawny układ i autko osiąga temp powyżej 100st i jest mu bliżej 110 w lato. Z tego co się kiedyś wypowiadał ten silnik właśnie w takiej temp pracuje i nie ma tu nic dziwnego.

Opublikowano
joł , a powiedz skąd masz takie informacje?

 

 

540i 2001r,termostat np.Behr 105°C temperatura otwarcia i tyle samo pokazuje w teście nr 7 +/- 1°C tak jest u znajomego.Mój m54 termostat wahler 97°C, w teście 7 pokazuje 97°C +/- 1°C.

Oba autka mają termostaty z zmienną charakterystyką pracy i są to temperatury robocze w jezdzie miejskiej,w trasie komputer reguluje obniża temp.w zależności od obciążenia silnika.

 

lukasz 208 odpowietrz jeszcze raz porządnie układ, w m52 trochę kłopotliwa rzecz,jak nie pomoże to zostaje termostat lub pompa.

Opublikowano
Jakie? Że nie gotuje się płyn w naszych układach ciśnieniowych w 100st tylko więcej? Z fizyki jak chodziłem do szkoły.

 

A Termostat w V8 się otwiera później niż w R6. Początek to bodajże 96 albo 98st a pełne otwarcie ma w ponad 100st. Mówię o e39 bo nie wiem jak w innych

 

Kolega Krys32 posiada V8 i z tego co mi wiadomo ma sprawny układ i autko osiąga temp powyżej 100st i jest mu bliżej 110 w lato. Z tego co się kiedyś wypowiadał ten silnik właśnie w takiej temp pracuje i nie ma tu nic dziwnego.

 

ale się ośmieszasz znowu odpowiadasz głupim pytaniem na mój post który nie jest ostatni w temacie

cienko coś było z tym twoim chodzeniem do szkoły ,nie da się z tobą dyskutować.

Opublikowano
Ja nie rozumiem teraz. Przecież kolega Daniel dobrze napisał. Temperatura jest większa niż sto. U mnie dziś -8 temperatura 104-105 stopni. Lato 109-110 stopni. Sprawdzane testem nr. 7 i pod komputerem. Więc nic nie oszukuje. Mamy układy ciśnieniowe bo inaczej płyn by wywalało i kaplica. Chociaż na alledrogo widziałem płyn do bodajże 180 stopni.
Opublikowano
joł , a powiedz skąd masz takie informacje?

 

 

540i 2001r,termostat np.Behr 105°C temperatura otwarcia i tyle samo pokazuje w teście nr 7 +/- 1°C tak jest u znajomego.Mój m54 termostat wahler 97°C, w teście 7 pokazuje 97°C +/- 1°C.

Oba autka mają termostaty z zmienną charakterystyką pracy i są to temperatury robocze w jezdzie miejskiej,w trasie komputer reguluje obniża temp.w zależności od obciążenia silnika.

 

lukasz 208 odpowietrz jeszcze raz porządnie układ, w m52 trochę kłopotliwa rzecz,jak nie pomoże to zostaje termostat lub pompa.

 

w każdym benzyniaku temperatura otwarcia termostatu jest wyższa jak pisałem ale mylicie całkowicie pojęcia :mrgreen:

bo temperatura otwarcia termostatu a robocza silnika to nie jest to samo ,

w dieslach jest taka przykładowo 525tds,td 3.0d 330d i inne .....termostaty wahler,gates ,febi temp .otw. 80°C,82°C.

Opublikowano
Jak widzisz są takie auta, a pisałeś że żadne auto.

 

No nie wiem czy było cienko skoro to Ty twierdzisz że płyn by się w temp 1oo st gotował :cool2:

 

ziom nie twierdzę i nigdzie tego nie napisałem i nie rób z kogoś idioty ok,

weź miernik do łap porządny i zmierz temperaturę w takim aucie co jak twierdzisz tem. roboczą płynu ma 115°C

i zaczynaj dyskusję po sprawdzeniu .

Opublikowano
Temperatura otwarcia termostatu u mnie jest wybita na termostacie i wynosi 105 stopni. Termostat był wrzucony w garnek i nie otworzył się. Także to jak pisałeś, że nie jest możliwe, żeby temp. wynosiła 104 stopnie jest mylne. Fakt, że płyn wypieprzy jak odkręcę korek. Próbowałem. BMW to nie auta serii Vag, że temp 90 stopni i koniec.
Opublikowano

aaaaa teraz zauważyłeś że też przekręciłem ,i mi uwagę zwracasz a sam ciemnotę wciskasz

twój problem jest taki że nie potrafisz normalnie dyskutować tylko zaraz jakieś podśmiechójki robisz

trzeba czytać dokładnie i nie nabijać się z kogoś.

Opublikowano
Przecież nie wciska ciemnoty. Zresztą ja już wszystko napisałem w temacie i nie będę się kłócił o w kółko jak sam wiem jak jest. Eee tam, czasami szkoda słów jak ktoś się uprze :duh:
Opublikowano
Temperatura otwarcia termostatu u mnie jest wybita na termostacie i wynosi 105 stopni. Termostat był wrzucony w garnek i nie otworzył się. Także to jak pisałeś, że nie jest możliwe, żeby temp. wynosiła 104 stopnie jest mylne. Fakt, że płyn wypieprzy jak odkręcę korek. Próbowałem. BMW to nie auta serii Vag, że temp 90 stopni i koniec.

 

 

tak jeśli to do mnie , zgadza się temperatura otwarcia termostatu jest zawsze na każdym firmowym wybita

a mierzyłeś temperaturę cały czas po wrzucenia do garnka termostatu ?

to zmierz jeszcze temperaturę roboczą silnika ,i wszystko jasne ,

dalsze dyskusje nie mają sensu.

Opublikowano
Przecież nie wciska ciemnoty. Zresztą ja już wszystko napisałem w temacie i nie będę się kłócił o w kółko jak sam wiem jak jest. Eee tam, czasami szkoda słów jak ktoś się uprze :duh:

 

 

spokojnie nie do ciebie pisałem z tym wciskaniem ciemnoty :)

Opublikowano
dlatego lepiej skończyć bo widzisz co się dzieje :mrgreen:

 

 

pewnie że widać że twoja wiedza to kopiuj wklej i kopiuj wklej żebyś miał przynajmniej 10 lat praktycznej wiedzy to nieraz byś takich głupot nie pisał ,typu zlewa i cedzi przez szmatę żeby miał na czym jeździć ,ty wo gule za grosz szacunku nie masz już ci to kiedyś pisałem ,ciekawe czy w cztery oczy taki pyskaty byś był .

Opublikowano

Jeśli chcesz się spotkać to nie ma żadnego problemu. Ale "wo gule" o co Ci chodzi z tym? Bo Cię poprawiłem. Proszę Cię :D Będziesz się na to obrażać. Nikt doskonały nie jest po prostu nie miałeś racji i tyle to nic takiego. Nikt nie jest wszechwiedzący.

Napisałem o wrzeniu płynu powyżej 100st, potem o temp roboczej również w ponad 100st a Ty się spinasz.

 

Wiem, wiem jesteś doświadczony kierowca dużo więcej niż ja, ale co z tego? Nie można nic Ci powiedzieć bo się spinasz?

 

Z tym zalewaniem oleju przez szmatę to chodzi o użytkownika Adadus i z niego akurat sobie żartowaliśmy. Wiesz co to żarty? :mrgreen:

 

Ze spocikiem też nie ma problemu :mrgreen: :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.