Skocz do zawartości

UKŁAD CHŁODZENIA


bugi81

Rekomendowane odpowiedzi

a to dzieki bo kupilem korek w serwisie bmw orginal i mam plyn na samej gorze pod korkiem a węże są takie miekie trochu maja cisnienia a na starym sa twarde i mam poziom tak jak ty kolego czemu zmienilem korek? bo chcialem sprawdzic czy bedzie tak samo jak na starym no i jest chyba zle ps. nowy korek wkrecilem na zimnym oczywiscie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to dzieki bo kupilem korek w serwisie bmw orginal i mam plyn na samej gorze pod korkiem a węże są takie miekie trochu maja cisnienia a na starym sa twarde i mam poziom tak jak ty kolego czemu zmienilem korek? bo chcialem sprawdzic czy bedzie tak samo jak na starym no i jest chyba zle ps. nowy korek wkrecilem na zimnym oczywiscie

A czemu zmieniłeś korek?

często ludzie w BMW myślą, że mają za duże ciśnienie.

Napompuj sobie oponę rowerową do 2 atmosfer uciśnij ją i tak właśnie ma być wąż w aucie. Ma sie leciutko ugiąć. Nie powinien się uginać do połowy. Tylko troche i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mówiąc ja po wymianie chłodnicy spać nie mogłem bo miałem wrażenie że ciśnienie w układzie mam za wysokie. Teraz już wiem że tak ma być i śpię spokojnie. :mrgreen:

 

A im więcej człowiek czyta tematów o układzie chłodzenia w E39 tym ma większy mętlik w głowie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko macie w porządku :)

A kiedy jest nie dobrze? Wtedy gdy węże nie są twarde jak teraz tylko jak kamień i są takie nabrzmiałe że mają 1/4 większą średnicę i zaczynają sączyć wadę na połączeniach bo opaski nie wytrzymują takiego naporu. Wtedy trzeba się martwić i zakupić nowy ORYGINALNY korek nie podróby. Bo podróby już od nowości są prawie zawsze uszkodzone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Podróby pasują do podrabianych chłodnic.

Jakość jednego i drugiego jest podobna

Najgorsze są toprany < dwa kolejno wywaliłem>

Kupiłem febi i był dobry.

Na oryginał nie miałem czasu bo auto było potrzebne.

 

Swoją drogą zastanawiam się czasem ile osób musiało robić silnik przez ten korek?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.